Nefes Tahir'in elini tutar ve gözlerine bakarak-
Ben bir klinik tarzı, ufak bir yer açmak istiyorum.. Yani okulun bitmesinede az kaldı, bir yerden başlamak istiyorum.. Biliyorum belki biraz saçma ama..
Tahir-Kızım deli misin? Bu duyduğum en güzel fikir.. E o zaman hayırlı olsun.O an ilk karşılaşma müziği başlar..
Nefes-Ne hayırlı olsun?
Tahir-"Nefes" klinik diyrım, hayırlı olsun.Nefes-Silahı yere at.. Ben seninle gelirim..
Nefes'in bu sözleri Tuncay'ı sevindirir. Adeta küçük bir çocuk gibi sevinir..
Tuncay bir anda tüm gücüyle Tahir'i uçuruma inter.. Tahir dengesini kaybedip düşecekken Mustafa tutar..
Nefes-Tahir!
Diye bağırırMustafa-Tuttum! Tuttum.. Tahir..
Tahir-Abim..
Mustafa-Çekicem seni goçum merak etma..
Tahir-Çekmezsende canın sağolsun abim. Az atlamadık bu uçurumdan bir kez daha düşeriz nolacak..
Mustafa-Düşmeyeceksin!Mustafa Tahir kaldırmaya çalışırken Tuncay kafasına silah dayar...
Tuncay-Orası hiç belli olmaz.. Şimdi Mustafa Kaleli.. Ya Tahir'in elini bırakırsın sadece o ölür.. Yada sana sıkarım ikinizde ölürsünüz..
Mustafa-Ula it.. Ula şerefsiz..
Nefes-Ne saçmalıyorsun sen? Delirdin herhalde?! Bırak o silahı!
Tuncay-Karar senin bekliyorum Mustafa Kaleli..Tahir-Sakın Nefes! Onunla gidersen ben kendi kafama sıkarım!
Nefes-Tahir ama senin canın.. (Tahir lafını keser cümlesi yarıda kalır)
Tahir-Benim canım sensin! Asıl sen gidersen ben ölürüm Nefes..Yapma,beni yaşarken öldürme..Nefes ve Mustafa çaresiz bir şekilde ne yapacaklarını düşünüyorlardır..
Tuncay-Ama bu sefer işimi şansa bırakamam Nefes... Senin benimle gelmen ihtimaline karşı bile olsa bu sefer bu işi şansa bırakamam.. Abime verdiğim sözü tutmam gerek..
Köyün erkekleri tabutu taşırken kadınlarda arkadan geliyordur... Nefesle Asiye bir-birilerine sarılıp ağlıyorlardır.. Nefes'in elinde birinin fotoğrafı vardır.. Bir yandanda Saniye hanım feryad ediyordur...
Saniye-Oğlum... Sende gittun ha, baban gibi sende bizi bırakup gittun ha? Ben şimdi sensiz ne edeyum? Nerelere kimlere sığınayum?!
Herkes gözyaşları içinde mezarlığa varır... Cenaze namazını Osman hoca kılacaktır.. Bugüne kadar cenazelerde bulunmuştur elbet ama bu cenaze en zoru olacaktı.. İnsan oğlu yerine koyduğu birinin cenaze namazını nasıl kılar ki? Ne kadar zorda olsa güçlü olup bunu yapmak zorundadır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz
FanficGeçmişte para karşılığı satıldığı adamın zulmünden kaçıp çocuğuyla birlikte Karadeniz'e sığınan Nefes'le, onu koruduğu için ailesinin büyük tepkisiyle karşılaşan Tahir'in imkansız aşkını ele alıyor kitapımız... -Sen Anlat Karadeniz... Ben Anlatınc...