65.Bölüm TANITIM

486 14 0
                                    


Nefes-Senin ne işin var burada? Dur yada yine kaça sattın kendini BABA mı desem?
Ünal-Terbiyesiz.. Geçen sefer o kadar şey yaşandı.. Utanmadan dostundan hamile kaldın sen?!
Nefes-Sen ne diyorsun?! Tahir benim kocam!
Nefes'in karnına hafif sancı girer..
Nefes-Abim yaşıyormuş, ama dur sen bunuda biliyordun değil mi?
Ünal-Nerede? Burada mı?
Nefes-Evet.. Hala soruma cevap alamadım senin ne işin var burada?
Ünal-Torunumu almaya geldim..
Nefes-O biraz zor olur! Ölürümde oğlumu vermem!
Ünal Nefes'i iterek silahla içeriye girer...
Herkes panik geçirir.. Tahir ve Mustafa yaklaşır..

Vedat ayağa kalkar..
Emir-Sakin ol ve yemeğini ye..
Vedat masayı dağıtıp bağırmaya başlar-
Bana onlar benim evladımla mutluyken sakin ol diyemezsin! Ben Vedat Sayarım sen bile, bana emir veremezsin!
Emir-Elinden geleni ardına koyma.. Seni istemeyen bir kadın için ömrünü tüket! Dışarda senin sahip oldukların için seninle evlenecek yüzlerle kadın var..
Vedat yavaştan üzerine yürüyerek-
İşte kendi ağzınla söyledin.. Sahip olduklarım için, hiçbiri benimle ben olduğum için evlenmeyecek çünkü..
Emir-Atladığım bir konu var, Nefes seninle servetin için bile evlenmemişti değil mi?
Emir bunu Vedat Nefes'i unutsun diye söylesede Vedat fikrinden dönmeyecekti..

Yiğit yukarıya çıkıp oynarken NefTah başbaşa kalır..
Tahir-Biliyor musun? Sen olunca her nefes alışımda içim huzurla umutla doluyor..
Nefes-Sende her yaralarımı sardıkta tüm yaralarım kapanıyor.. Hepsi umutla doluyor..
Tahir-Rabbim ömür versin, çok mutlu olacağız..
Nefes-Zaten çok mutluyuz ki..
Tahir-Mutluluğun miktarı yoktur Nefesim.. Her zaman artıp azala bilir.. Ömrüm yettiğince bu mutluluğu dahada arturacağum ha buda sana bir diğer Deli Tahir sözü..
Nefes-Tüm sözlerini tuttun... Bunuda tutacaksın biliyorum..
Tahir Nefes'inin alnından avcunun içinden öper..
Tahir-Kızımız napıyor?
Nefes-Son zamanlarda çok huysuzlandı babası..
Tahir-Babası onu verene kurban..

Tanıtım'ın sonunda bir silah sesi.. Biri ölücekti.. Ama kim? Yeni Bölümde!

Sen Anlat KaradenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin