Dikkat! Aktiflik biraz düştü gibi, lütfen düşüncelerinizi yorumlara yazıp, bölümü oylamayı unutmayın!
"Anneniz yada kız kardeşiniz şiddet görse ne yapardınız? Onların yardım çığlıklarına kulak verirdiniz değil mi? Peki ya başkasının annesinin veya kız kardeşinin yardım çığlıklarına niye kulak tıkıyorsunuz? Niye tüm bu şiddete sessiz kalıyorsunuz? Onlar zaten sessiz bırakıldı, siz neden onları nefessiz bırakıyorsunuz? Benim kız kardeşimde kocası tarafından hiç bilmediğim bir yerde şiddet görüyor. Lütfen bana yardım edin, kardeşimi bulup ona nefes ola bilmem için benimle birlikte ses olun, lütfen... "
Nefes Kaleli
Nefes televizyonda yardım isterken onu izleyenlerden biride Müzeyyen Sarıhandır...
Müzeyyen-Bana bu kızı bulun...
Çalışan-Nasıl yani?
Müzeyyen-Türkçe anlamıyor musun? Bana bu kızı, Nefes Kaleliyi bul ve getir!(bölüm başında böyle kesitler olacak demiştim, bu kesitleri ya bölüm içinde yada gelecek bölümde göreceğiz)
"İnsan hayata kaç kere gelir? 1 kere mi? Evet 1 kere gelir.. İnsan hayata 1 kere gelir ama hergün olur.. Benim ölümüm ise evlatlarımdan ayrılmamdan sonra oldu.. Onlarsız olan hergün öldüm ben, şimdi ise yaşama vakti.. Geliyorum.. Evlatlarım için geliyorum! "
Bu sözler Nefes'in annesi Haticeye aittir..Sırlı bir şekilde cezaevinden çıkan Hatice evlatlarına kavuşmak için can atıyordu!
Biraz sonra NefTah eve gelir. Nefes bebeklerin cinsiyetini whatsapptan abisine, Asiyeye ve herkese atar.. Asiyede sırayla herkese gösterir..
Nefes ise Asiyeyle mesajlaşırken gülüyordur..Tahir-Neye gülüysin?
-Asiye ablaya..Yeni altınlarını gösterip sende Tahir'e aldır diyor.
Tahir-Yengem işte..İkiside güler.. Tahir Nefes'in yanına gelip karnını okşar..
-Bir bedende iki can.. Hemde bana emanet..
Nefes Tahir'in yüzünü avuçları arasına alarak-
Bu canlarda, sevdamızda sana emanet..
Tam yaklaşacakken kapı çalar.. Tahir kapıyı açar fakat kimse yoktur.. Yerde ise bir harddisk ve not vardır..
Notta ise-
Sevdanın ihanetini izlemeye hazır mısın Tahir?-yazıyordur.
Tahir notu okuyup Nefes'e bakar Nefes ise "noluyor" der gibi bakar..
Nefes-O ne Tahir?
Tahir kapıyı kapatıp Nefes'in yanına gelir.
-Bilmiyrim, burada saçma bir not var.
Nefes-Notu bir versene..Nefes notu okur:
"Sevdanın ihanetini izlemeye hazır mısın Tahir?"
Tahir-Yiğit, oğlum bilgisayarı getirsene bir..
Yiğit ise "tamam" diyerek bilgisayarı getirir.
Tahir harsdiski bilgisayara takar. Nefes ise iyice streslenir.
Tahir-Allah, Allah..
-Noldu?
Tahir-Açılmayi.. Bunu yapan kim, bilmiyrim ama, niyeti iyi değul bak oni biliyrım işte..O sırada Nefes rahatlar.. Tahir dışarı çıkıp bir daha etrafa bakar.Nefes'in telefonuna mesaj gelir. Mesaj Tuncay Kareldendir!
Mesaj-
Bu sefer bozuk harddiski gönderdim, ama gelecek sefer ıskalamam, bilirsin 😉
Nefes-Aşağılık herif!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz
FanfictionGeçmişte para karşılığı satıldığı adamın zulmünden kaçıp çocuğuyla birlikte Karadeniz'e sığınan Nefes'le, onu koruduğu için ailesinin büyük tepkisiyle karşılaşan Tahir'in imkansız aşkını ele alıyor kitapımız... -Sen Anlat Karadeniz... Ben Anlatınc...