Yeni Sezon-BEN MASAL KALELİ!

234 6 0
                                    

Ayak sesleri duyarız... Bir kadın psikoloji kliniğine giriş yapar...Resepsiyona gelir

-Randevunuz var mı?
+Evet var..
-Adım...

İsmini söyler ve doktor hanımın odasına giriş yapar..Doktor Müzeyyen hanımla(Nefes'in psikoloğu) ilk defa randevesu vardır bu kadının..

Müzeyyen-Buyrun geçin..

Kadın doktorun karşısına oturur.. Müzeyyen'i ilk dikkatini çeken şey kadının saçları olur. Saçları çok sık bir şekilde toplanmıştır. Bir teli bile ayrı gözükmüyordu..

Müzeyyen-Acıtmıyor mu?
-Ne?
Müzeyyen-Saçlarınızı diyorum.. Çok sık toplamışsınızda..
-Hep böyledir alıştım...
Müzeyyen-Hiç açmaz mısınız? Uyurken bile mi?
-Açmam.. Açamam.. Yalnız duşa girerken.. Aslında onu yapmak bile zor ya.. Bu saçlara dakikalarca dokunmak.. Çok zor..

Bunları söylerkenki endişesi Müzeyyen hanımı şaşırtın.. Bir kadın saçlarından neden bu kadar nefret eder ki?

Müzeyyen-Başlayalım mı o zaman?
-Aslında nereden başlayacağımı bilmiyorum..
Müzeyyen-Ben biliyorum.. Senin gibi hastalarıma çoğu zaman önerim, "seni buraya getiren sebebten başla ve geçmişe doğru git" oluyor..İşede yarıyor, bir kapı açılıyor sonra digeri,sonra öbürü derken bir bakıyoruz seans bitti..
-Peki o zaman.. Beni buraya getiren sebep onların hikayesi.. Doktor hanım siz destan duydunuz mu?
Müzeyyen-Duymaz olur muyum duydum tabiki.. Aslıyla Kerem, Ferhatla Şirin, Leyla ile Mecnun.. Bunlar hepsi birer destan değil mi?
-Öyle..Onlarınkide destandı... Bu destanın adı "Nefes ile Tahir".

Müzeyyen isimleri duyarken bir anlık şaşırır.. Onların onun tanıdığı "Nefes ile Tahir" olma ihtimali beyninin içini sarar.. Ve en önemlisi onlara ne olduğu ve bu kızın kim olduğu niye burada olduğunu düşünür..

-Destanlar mutlu sonla bitmez.. Yani onlarınki öyle bitmedi en azından... Ferhat ile Şirinde Ferhat'ın dağları delmesiyle, Leyla ile Mecnunda Mecnun'un çölde ölmesiyle bitti.. Onların destanıda yedi kat suda.. Denizde başlamıştı destanları, göğün yelinde biter zannetmişdim.. Ama onlar o göğe çıkamadı.. Denizin dibine çakılıp kaldılar..

Genç kadının bu sözleri Müzeyyen hanımı dahada tedirgilendirir.. Ve bunu farkeden kadın-

Noldu? İyi misiniz?

Müzeyyen-Bahsettiğiniz kişiler Kaleli ailesi mi? Onlara ne oldu?
-Evet.. Nefes Kaleli sizin yanınıza geliyordu değil mi?
Müzeyyen-Evetde siz bu kadar şeyi nereden biliyor sunuz?
-İnsan annesinin yaşadıklarını bilmez mi? Ben Masal Kaleli.. Nefes ile Tahir'in kızı...

Müzeyyen hanım temelli olarak Ankara yerleştiği için uzun süredir Nefesle Tahirle görüşemiyor hatta telefon numaralını kaybettiği içinde konuşamıyordu.. Masal'ın onu gelip bulmasına sevinecekti belki ama kendiyle getirdikleri hiçte sevindirici gibi durmuyordu...

Sen Anlat Karadeniz
Yeni Sezon Tanıtımı

Sen Anlat KaradenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin