94.Bölümden İlk Sahne

286 17 4
                                    

Geçen bölümün sonunda olacaktı bu sahne ama bir aksilik oldu. Neyse artık yeni bölümde okuruz. Tahminleriniz ne ve hikayenin gidişatından memnunmusunuz?

Ben bu yola Nefes Zorlu olarak başladım.. Hayatımda soyadım gibi
" zorlu" geçti.. Yıllarca annesiz büyüdüm.. Babam beni öz kızı olmadığım gerekçesiyle daha 16 yaşımdayken bir adama para karşılığı sattı.. Ne olursa olsun bu ne kadar doğru? Bir çocuğun ne olursa olsun para karşılığı satılması hangi vicdana sığar? Belki satıldığım adamın vicda ına sığdı bu, adamlarınında ama Karadeniz'in vicdanına sığmadı.. Tahir'in vicdanına sığmadı.. Elimden tuttu, çok konuşanlar oldu hiç birini dinlemedi.. Niye biliyor musunuz? "Çünki bizi Allah biliyordu, kul bilmesede olurdu" Bu yolda benim Tahir'e sığınmasam hiç bir şey başaramayacağımı söyleyenlerde çok oldu.. Söylesinler ben onları anlarım. Çünki onlar, 8 yıl böyunca yanağına tokat yedikten sonra birinin narince yanağına düşen gözyaşlarını silmesinin, saçlarının yolunduktan sonra, biri tarafından izin istenerek taranmasının ne demek olduğunu yaşamadan anlayamazlar.Zaten yaşamasınlarda. Çünki bu hikayede ne kadar merhamet olsada 8.yıllık acıda vardı.Bu benim hikayem ve benim hikayemi anlayanlar ya bir Deli Tahirdir, yada bir Nefes, ve bu hikayede merhametsizliğe yer yok, olmayacakta...

Herkes Nefes'i alkışlar.. Nefes önce sevdiği adam'a;Tahir'e sonra ise bu sahnede olmasına en büyük etken olan Müzeyyen Sarıhan'a seviçli bir şekilde bakar. Ve tabikide onu hiç bir zaman yalnız bırakmayan Kalelilerede bakar. Asiyede duygulanmıştır. Aynı zamabda Nefesle gurur duyuyordur.Ardından cümlesine devam eder.

-Geçenlerde bir haber gördüm. Bir adam, boşanmayı reddeten karısını çocuğunun önünde boğazını keserek öldürmüş... Ve en kötüsüde ne biliyor musunuz? Kadın'ın "ölmek istemiyorum" diyerek yardım çığlıkları atmasına rağmen orada bulunan insanların yaptığı tek şey tüm bu yaşananları telefona kaydetmesi... İnsanlık ne zamandan beri bu hal aldı? Peki ya o video kaydedenlerin o katilden farkı neydi? O kadının kanı her birinin üzerine bulaşmadı mı aslında?

Peki ya "Allah, ölüyü hayata yeniden döndüremez mi?" -

Kıyamet Suresi 40

Vicdanınızı nasıl susdurdunuz? Peki ya birgün susdurduğunuz o vicdanınız dile gelirse?

İnsan vicdanını kınadığın sesi tanıklığa çağırırım.

Kıyamet 2

Niye surelerden misal gösterdim derseniz. Bu sureler hepsi yaşanmış veya yaşanacak olan şeyler hakkınta yazıldı. Ve aslında hepsini Osman babamdan öğrendim. Evet, demek istediğim susçayın, göz yummayın. Bir yerde yardıma ihtiyaçı olan bir kadın gördüğünüzde ona sırtınızı çevirmeyin, elinizi uzatın. Ve son söyleyeceğim şeyse kadınlara tüm bu kötülükleri yapan zalimlere... Kadın karnına koca bir dünya sığdırdı, siz dünyanıza bir kadını  sığdıramadınız ya, Yazıklar olsun!

Ve sahneden yine alkış sesleri yükselir. Nefes duygulanır. Çünki o artık başarmıştır. 8.yıllık mücadelesinin sonunda kazanan o olmuştu... Şimdi ise sıra hayatının eksik parçasını herkesle tanıştırmaktaydı..

Nefes-Şimdi ise sizi hayatımın eksik ama şimdi tamamlanan bir parçasıyla tanıştıracağım.

Nefes sahnenin arkasına bakarak "Gel" der. Ve topuk sesleri duyarız... Peki ya bu gelen kimdi?

Sen Anlat KaradenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin