Artık yazmaya devam etmiyorum bildiğiniz gibi, ki zaten yazıp "bölüm ne zaman" diye sorup bekleyende yok. Bu bölümüde aktif olduğum zamanlar yazmıştım ama pek içime sinmemişdi diye yayınlamamıştım.Ama sonuçta emek var boşa gideceğine iyi yada kötü, okuyu verin işte... (Ama bundan sonrası yok maalesef...Belki önümüzdeki kış,belki bu yaz gelir ama şimdi olmayacağı kesin...)
Tahir-Gemimizin yeni tayfalarıda geldi ha..
Nefes-Geldiler ya.. Çok güzel değiller mi?
Tahir-Güzellik önemli değil.. Önemli olan bahtları güzel olsun.. Allah her zaman karşılarına güzel insanlar çıkarsın..
Nefes-Amin...
Tahir-Bundan sonra onlar tayfamız, bende gemileri..
Nefes-Ya ben?
Tahir-Sen.. Sende sığındığımız en güzel limanımızsın..Tahir'in bu sözleri Nefes'i gülümsetir..
Tahir-Artık bu tayfalardan biri destanımızın en güzel masalı, diğeriyse en cesur karakteri..
Nefes-Masal ve Cesur Kaleli.. Söylemesi bile çok güzel.. Bizden masal olmayacağını düşünürken, kocaman bir destana küçücük bir masal sığdırdık..
Tahir-Bizden masal oldu.. Şimdide o masalın destanını yazıyoruz..O sırada Nefes başını yanında oturan Tahir'in göğsüne yaslar.. Birlikte çocuklarını izlerler.. Tuncayın planıysa hayata geçmiştir.. Adamları eve taramaya başlamıştır..
Hayat-Bismillah.. Noluyor?
Hayat evin tarandığını anlar.. Hemen çocukları odalarından alır..Ama Yiğit odasında yoktur..
Hayat-Yiğit!Neredesin?Yiğit!
Bir yere kıpırdayamadığı için dahada endişelenir.. Yiğitse mutfakta su içerken silah sesini duyar duymaz bardağı elinden düşer..
Adamlar-Hadi sizde arkayı tarayın..
Arka tarafda mutfağa denk gelir.. Diğer adamlar arkaya gider.. Ve pencereyi nişan alırlar.. Yiğitse korkusundan napacağını bilmez.. Ve silah sesleri yine duyulmaya başlar...Umut ve Hayal ise korkuyordur.
Hayat-Tamam korkmayın ben buradayım.. Telefonum odada kaldı.. Siz geçin buraya..
Çocukları güvenli bir yere koyar.
Hayat-Hayal bir-biriniz yanından ayrılmıyorsunu tamam mı? Ben telefonumu alıp geleceğim..
Hayat yerde emekleyerek yan odaya geçer.. Hayalle Umutsa bir-birine sımsıkı sarılıp onu bekler..
Hayal-Korkma, ben yanındayım..
Az sonra Hayat gelir.. Polisi arar..Yiğitse mutfakta silah seslerini duyar duymaz eğilmiştir. Oda emekleyerek yukarı gider.. Hayat Yiğit'i görünce sevinir..
Hayat-Yiğit! Teyzem!
Sarılır..
Hayat-İyi misin ha?
Yiğit-İyiyim ama çok korkuyorum.
Hayat-Merak etme teyzem, polisleri aradım gelirler birazdan..Hayat Tahir'i endişelendirmemek için aramaz.. Birazdan tarama durur. Adamlar gider.. Polisler adamlar gittikten sonra gelirler.. Hayat ifade verir.. Tahir çocukları merak ettiği için Hayat'ı arar..
Tahir-Alo Hayat bacım. Evde durumlar nasıl?
Hayat-İyi, iyi abi..
Tahir-Sesin niye garip geliyi? Birşey mi oldu?
Hayat-Abi Nefes yanındaysa ona belli etmeden dışarı çık.Tahir Nefes'e belli etmeden dışarı çıkar.
Tahir-Söyle. Noldu?
Hayat-Evi taradılar..
Tahir-Ne? Birşeyiniz var mı? Çocuklar iyi mi?Hayat ağlayarak konuşuyordur.
Hayat-Hepsi iyi. Ama çok korktular. Polisleri çağırdım şimdi zabıt falan tutuyorlar. Tabi onlar polisler gelmeden gitti.
Tahir-Ben hemen eve geliyrim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz
FanfictionGeçmişte para karşılığı satıldığı adamın zulmünden kaçıp çocuğuyla birlikte Karadeniz'e sığınan Nefes'le, onu koruduğu için ailesinin büyük tepkisiyle karşılaşan Tahir'in imkansız aşkını ele alıyor kitapımız... -Sen Anlat Karadeniz... Ben Anlatınc...