48.Bölüm Gel Yüreğime Sığ Yarim

979 19 0
                                    

          "Gel Yüreğime Sığ Yarim"

5 gün sonra-
Dış ses(Tahir) - İnsan anadan kaç kez doğup babadan kaç kez olur? Ben anamdanda 1 kere doğup babamdan 1 kere oldum... Ama beni doğuranı yengem,babam olanı ise emicem bildim... Ne garip ki emicem bildiğim kişinin babam olduğunu öğrendikten sonra yaşadığını da öğrendim.. En garipide ben onu bir zamanlar emicem bilirken o da şimdi beni kardeşi evladı biliyor.. Bana oğlumu bul diyorda.. Söyle bana be babam sana kendimi nasıl bulayım?

Bu sözleri duyarken Tahir'in akıl hastanesine gidişini görürüz... Öldü bildiği babasının yaşadığını bildikten sonra yattığı hastaneyi de bulup oraya gitmiştir..

Tahir-Merhaba Tahir Kaleli kaç numaralı odada kalıyor?
Görevli-Burada Tahir Kaleli adlı biri yok..
Tahir-Nasıl yok? Ama bana burada olduğunu söylediler...

5 gün önce-
Tahir mektupu okuduğu andan beri şaşkıntır..
Tahir-Ana bu nasıl olur?
Saniye-Bilmiyrim bende çok şaşirdum..
Tahir-Abi?
Mustafa-Bilmiyrim ama bu birilerinin oyunu ola bilir.. Yoksa benum amcam öldü.. Demi ana?
Saniye-Öldü öldü ölmesine ama biz onun ölüsünü bile görmeduk ki... Gömdüler sonra haberumiz oldu ki Deli Tahir ölmiş.. O zaman Mehmetum mezarını açturalum dedu de günahtır etmeyin deduler..
Tahir-Yani gerçek olma ihtimali var?
Saniye-Bence var.. Ama Mıstafanın deduği gibi bu bir oyunda ola bilur..
Nefes-Tahir sakin ol... Bak saat geç oldu.. Eve gidelim.. Yarın doktora gittikten sonra araştırırız ha?
Tahir-Peki peki madem...
Osman hoca da Nefeslerde evine gider... Kaleli ailesi için gün bitmiştir.. Sabah olur ve doktora giderler.. Nefes'in dershanesi de öğlen başlayacaktır.. Nefes çoktan uyanıp hazırlanmıştır.. Tahiri yanağından öperek uyandırır..
Nefes-Uyan uykucu Karadenizde sabah oldu..
Tahir-Hmm bu öpücükten sonra kalkmamak mümkün mi?
Nefes-Tahir Kaleli sen hayurdur?
Tahir-Ne oldu da?
Nefes-Bizim için imkansız yoktur umut ve inat vardır..
Tahir-Dema..
Tahir güler..
Nefes-Dedum bile.. Hayde vira Bismillah..
Tahir de kalkıp üzerini giyer.. Ardından kahvaltı bile etmeten çıkarlar... Yiğitite okula göndermişlerdir.. Yangaz Fatih hala Berraktan haber beklemektetir.. O sırada telefonu çalar..
Fatih-Berrak nasilsin?
Berrak-İyiyim sen?
Fatih-Bende iyiyum.. Berrak düşündün mi?
Berrak-Fatih ben Trabzondayım..
Fatih-Ne? Nasil? Buradamusin? Nerede söyle gelup alayum seni..
Berrak-Gerek yok merak etme ben kendim gelirim..
Fatih-Tamam bekliyrim..
Murat gelir..
Murat-İkizum yenilmekten kurtulmuş hamsi gibi ne sırıtiysin?
Fatih Yangaz Murat'a sarılır ve kafa kafaya veriler..
Fatih-Berrak geliyi be..
Murat-Ne diysin? Ula çok sevindum be! Sonunda ha?
Fatih-Sonunda!
Ev ahalisi de aşağı iner..
Mustafa-Noliyi da? Neye seviniysiniz?
Fatih-Berrak geliyi..
Saniye-Uyy! Hamsiyi attuk denize kurtuluruk deduk başumuza gelene bak! Olacağuk elaleme masgara!
Asiye-Oy nenem Yarabbi! Esseh mi? Eltilere bak peşpeşe geliyiler..
Asiye de sevinir..
Mustafa-Hayirli olsin...
Saniye-Uyy başuma gelenler.. Ne hayirli olsini? Ha ne hayirli olsini? Ben bu kadarini kalduramam ve ayruca da kabuı etmem..
Fatih-Ana bir zamanlar Nefes yengemi de kabul etmiydin ama şimdi onunda seviysin kabul ettin.. Berrak ne etti sana ha ne etti?
Saniye-Hepinizin bu eve gelin diye geturduği kızlarda o adamin tokati olmak zorunda mi?
Mustafa-Ana neden anlamıyisin? Bir kıza eğer biri tecavüz etmişse bu o kızin suçu mu oluyor? Böyle yaparak o şerefsizleri haklı görüysin.. Yapma etma günahdır.. Onlar ister miydi böyle olsun? Ha Nefes bacım ister miydi 16 yaşunda evlendirilsin sonra da o adam tarafında tecavüze uğrasun..
Saniye-Sizde anlamıysiniz değil mi? Karadenizin diline masgara oldik masgara! Herkes Kaleliler Vedat Sayar'ın tesisatıntan geçmeyen kadını gelin olarak almıyi diyiyler.. Siz evleniysiniz tamam bende kabul ediyrim ama o laflari sözleri ben duyuyrim siz değul!
Asiye-Aslunda tek sıkıntimiz bu ya... Elalem ne der? Eğer bu çocuğa üzüntüten birşey olsa o zaman da elalemi düşünecek misin ha Saniye hanum? Bence hayır..
Saniye kahvaltı sofrasına kurmak için hazırlıklara başlar..
Asiye-Fatih yengem sende çok üstüne gitme eninde sonunda kabul eder merak etme ha?
Fatih-Peki yenge..
NefTah hastaneye gelmiştir.. Doktor konturelleri yapar..
Dr.Lale-Tebrikler 4 günlük bir bebeğiniz var..
Tahir-4 gün mü olmuş?
Dr-Evet 4 gün...
Nefes-Sağlığı yerinde değil mi?
Dr-Gerekli tahlilleri yaptık herşey yolunda gözüküyor ama..
Tahir-Ama?
Dr-2-ci hamileliğinizde bebeğiniz ölü doğulmuş.. Yani bu bebeğinizde de aynı riski yaşamanız söz konusu.. Biz sizi takip altınta turacağız ama sizde dikkat etmelisiniz.. Şöyle ki normal yaşantınıza  devam ederken ağır işler görmemeli çok yorulup yıpranmamalısınız.. Elbetteki yediklerinize de dikkat etmeniz gerek..
Nefes-Merak etmeyin hepsini yapacağım..
Tahir-Bunları yaparsak bir sorun olmaz mı?
Dr-Büyük ihtimalle evet.. Ama dediğim gibi annenin kendine dikkat etmesi çok önemli bir unsur.. Bu günki seansımız bu kadardı bir sorunuz var mı?
Nefes-Yok..
Tahir-Çok teşekkür ederiz..
Nefes-Teşekkürler..
Dr-Rica ederim gelecek seansın tarihini buraya yazdım zaten seanstan birgün önce asistanım arayıp haber vericek..
Nefes-Peki tekrar teşekkürler..
Tahir-Hoşçakalın..
Dr-Rica ederim siz de sağolun..
NefTah hastaneden çıkar..
Tahir-Dershanene bugün başlıyi dimi?
Nefes-Evet.. Tahir bak hamilesin gitme falan deme
Tahir-Hiçte demem.. Git ve yapmak istetiklerin için çalış..
Nefes-Bana destek olduğun için çok teşekkür ederim..
Tahir-Ben sana destek oldum sende bana oldun.. Yani yaptuklarımız bir-birimizi tamamladi..
Nefes gülümser-Bugün mü gideceksin babanın hastanesine?
Tahir-Aslında nerede olduğu hakta hiçbir fikrim yok.. Yani ne edecem nereye gidecem hiç bilmiyrim..
Nefes-Ben inanıyorum herşey çok güzel olacak..
Tahir-Bende..

Sen Anlat KaradenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin