87.Bölüm Şer Ve Hayır

406 25 28
                                    

Dikkat! - Okulum yüzünden bölümler geç gelebilir. Bunu anlayışla karşılayacağınıza eminim. Bölümü okuduktan sonra, düşüncelerinizi yazıp bölümü oylarsanız sevinir, emeğimin karşılığını alırım.İyi okumalar! ❤️

Nefes Saniyeden sonra ilk kez öz annesine "Anne" der.Bu kelime o kadar uzak ve sıcaktır ki ona.. Ama belkide bundan sonra kelimelerinin arasında sık-sık kullanacaktır "Anne" kelimesinide. Az sonra dışarı çıkar. Tahir'i görünce ona sarılır.

-Tahir annem suçsuzmuş.. Herşeyi anlattı..
Tahir-Dayanamadum geldim.. Seni burada tek başuna bırakmaya gönlüm el vermedi Nefesim..
-İyi ki varsın Tahirim!

Bir-birilerine sımsıkı sarılırlar..Bazı gerçekler ortaya çıksada, asıl hikaye başka! Az sonra NefTah arabaya binip Kaleli konağa doğru yol alırlar.Nefes'in gözyaşları yeni-yeni diner.

-Nefesim, yeter da ağlama artık.
Nefes-Üzüldüğümden değil, aksine sevinç gözyaşları bunlar.Tahir,ben annemi yeniden kazandım bugün. Sana herşeyi anlatacağım.

Nefes Tahir'e herşeyi anlatır. Tahirde duydukları karşısında şaşkındır.

-Demek Vedat'ı iyi biri biliymiş.
Nefes-Herşey çok karışık aslında. Hele bir onu kurtaralımda. Annem cinayetten yargılandı ama, aslında tüm bunlar babamla Saniye hanımın işiymiş. (Nefes tedirgince konuşmasına devam eder) Ya Saniye hanımı tutuklarlarsa.
-Tutuklaya bilirler. Neyse hele bil konağa varalumda. Ben konuşacağum zaten onunla.

Birazdan konağa varırlar. Çocuklar resim çizerken Mustafa Asiyenin gönlünü almaya çalışır. Odaya girer-

-Asiyem, napaysin?
Asiye-Eren'i uyutıyrim görmiy misin?

Mustafa Asiye'nin yanına oturur.

-Kabul ediyrim.
Asiye-Neyi?
-Şu diyet işini kızum ya.

Asiye sevinir.

-Ama baştan anlaşalum, fintes mi, mintes mi ne fışkıyse işte, oni yapmam.
Asiye-İlk ekmeği tüketmemekten başlada, sonra fintes edersun. Hem şu haberlerdeki doktor teyzede diyi, ekmek tüketmeyin diye.
-Hangi teyzeymiş o?
Asiye-Adını unuttum..

Mustafa yine her zamanki gibi gülerek-

Oy Asiyem oyy..
-Ney Mıstafam ney..

Aşağıdan kapı sesini duyup inerler. Gelen Nefesle Tahirdir. Yiğit anne, babasını görünce yanlarına koşar.

-Anne! Baba! Çok özledim sizi!

Nefes Yiğit'e sarılarak-

Ohh, bizde seni minnak kurt. Sen şimdi kardeşinle Balım'ı alıp yukarı git. Birazdan inersiniz.
-Peki anne.

Yiğit Tahir'ede sarılır ve yukarı çıkarlar. Tahir herkesi toplayıp konuya girer.

(Masada otururlar)

Saniye-Oğlum kahve içer misun?
-Ben senin oğlun değilum!

Tahir kendini zor sakinleştirsede çok sinirlidir. Nefes elini tutup onu sakinleştirirken, herkes Tahir'in bu tavrına çok şaşırır.

Saniye-Ne diysin sen? Noldi?
-Ne olduğunu sen çok iyi biliysin. Ee nede olsa beni karımdan ve çocuklarımdan korumak için kaçırıp öldü gösteren sendin!

Tahir'in bu sözleri başta Saniye olmakla herkesi şaşırtır.

Mustafa-Tahir, sen ne diysin?
-Dediklerimin hepsi doğru, Nefes'e kendi itiraf etmiş.

Saniye o an öfkeyle Nefes'e bakar-

Yazıklar olsun! Demek gidip yetiştirdin hemen ha? Bende sana güvenmiştim!

Sen Anlat KaradenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin