79.Bölüm "Sen Ağlama"
Yeni Sezonda, farklı ve güzel bir hikayeyle devam edeceğiz.. Beğendiyseniz oylamayı ve düşüncelerinizi yazmayı unutmayın) Yakında görüşürüz!)
Ambulans gelene kadar Asiye'nin doğumu başlamıştır... Nefes ıkınııp nefes alması için komutlar verir... Erkekler ise toplanır ve eve doğru gelirken Tahir yolda onlara kahve alıp içirerek ayıltır..
-Az kaldı abla, başı görünüyor, derinden nefes al ve ıkın! Nazar bebeği sarmak için battaniye getirsene...
Asiye bir yandan ıkınıp nefes alırken bir yandanda dua eder-
Allahım hikmetine sual olmaz, bebeğimi sapa-sağlim kucağıma alayumda, sonra canımı bile alsan razıyım.. Yeter ki, ona nefes ol.
Nefes-Geliyor!
Ve az sonra ağlama sesiyle birlikte bebek dünyaya gelir.. Nefes bebeğin kordonunu keser ve aklına kendi doğumu gelir yine..Bebeği battaniyeye sararak-
Hoş geldin küçük adam...
Daha sonra onu koklayıp öper... Az sonra Asiye'nin kucağına verir bebeği...
Asiye-Allahım sana çok şükür... Oğlum.. Hoş geldin...Balım bak, abla oldun... Çok güzel değil mi?
-Evet.. Ama çok küçük..
Asiye-Büyüyecek İnşAllah.Herkes onu tebrik ederken ambulans ve erkekler gelir.. Ambulansı görünce endişelenirler.
Tahir-Ula noluyi?
Arabandan inerler...
Tahir-Kardeş siz niye geldunuz buraya?
-Doğum varmış o yüzden geldik..Mustafa dahada endelenir.
Mustafa-Asiyemin doğumuna daha vardu..
Kapıya doğru gitmek ister ama ayağı varmaz.. Ya bebeğine yine birşey olduysa? Tahir onu sakinleştirmeye çalışır. Az sonra Nefes kapıyı açar.. İçeri geçerler..
Nefes-Müjdemi isterim, bir oğlun oldu abi!
Mustafa Nefes'e sarılır...
-Oğlum oldu ha? Ula oğlum oldu!
Mustafa Asiyenin yanına gider.. Asiyeyse biraz kızgındır..
-Neredeydun Mıstafa?
Mustafa-Biz fazla kapturmuşuz kendumuzi, telefonlarda sessizde olunca..
-Oğlum bak, baban geldi...Asiye bebeği Mustafanın kucağına verir.
-Hoş geldun aslanuç benim.. Evimede gönlümede hoş geldun, hoşluklar geturdun, iyikide sen geldun..
Az sonra ambulansla Asiye ve bebek hastaneye müşahide altında tutulmak için gider.. Bebek erken doğulduğu için her ihtimali göz önünde bulundururlar. Mustafa onlarla gider.. Ve kına geceside biter. Herkes hayırlı olsun deyip evine döner.
Nefes-Amca oldun ha?
-Oldum vallah...NefTah sarılır... O sırada "Sarıl Bana" nakaratı başlar.. Ama yine ayrılık görünür.. Tahir konakta kalır Nefes ise Salihlerle gider.. Umut'u uyuttuktan sonra Yiğit'le sohbet eder..
-Balım çok sevinmiştir değil mi?
Nefes-Sevinmiştir anneciğim.. Sonuçta abla oldu.
-Bende abi oldum.Başta kardeşimi kıskanmam gelsede,şimdi onu çok seviyorum..Nefes Yiğit'e sarılıp öper-
-Hayata gelen prensesde seni çok seviyor.
Nefes'in aklına yıllar önce bu isimleri nasıl buldukları gelir. Bir anlık o günlere gider..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz
FanfictionGeçmişte para karşılığı satıldığı adamın zulmünden kaçıp çocuğuyla birlikte Karadeniz'e sığınan Nefes'le, onu koruduğu için ailesinin büyük tepkisiyle karşılaşan Tahir'in imkansız aşkını ele alıyor kitapımız... -Sen Anlat Karadeniz... Ben Anlatınc...