54.Bölüm Herşey Seninle Güzel
Vedat annesini ziyaret etmek için hapseneye gitmiştir... Yıllar sonra çocukken kendisini terk eden annesini 2.kez o terk etmeyerek yanına gitmiştir... 1.kez ölmeden önce annesiyle görüşmüştür..
Vedat-Vay vay demekki buradasın Gülendam Karay...
Gülendam-Oğlum senden ilk haber geldiğinde çok şaşırmıştım.. Yaşıyorsun ha?
Gülendam sarılmak için ayağa kalkar ama Vedat izin vermez..
Gülendam-İzin ver bir kere sana sarılıp kokunu duyayım..
Vedat-Sen bu hakkını beni babamın karanlığına tek başıma terk edip gittiğinde kaybettin...
Gülendam ağlamaya başlar...
Vedat-Bu duygusal anne tavırları... Bana sökmez.. Eğer içinde bana karşı birazcıkda olsa sevgi olsaydı beni terk etmezdin!
Gülendam-Ama oğlum
Vedat neredeyse onu konuşturmaz.
Vedat-Buraya senin yıllar önceki ıvır zıvırlarını dinlemeye gelmedim.. Buraya seninle iş birliği yapmaya geldim..
Gülendam-Sen ne istersen..
Vedat-Yanımda olmanı.. Seni buradan çıkaracağım..
Gülendam-Nasıl?
Vedat-Orasına karışma.. Ama sende bana yardım edeceksin.. Benim artık tek istediğim oğlumu almak.. Oğlumun başka birine baba demesine katlanamıyorum!
Gülendam-Merak etme.. Sen sıkma canını torunumu onlara bırakmam!
Vedat-Herşeyden haberim var! Yiğit'i yanlışlıkla vurmandanda..
O sırada polisler gelen bu adamın yani Vedat'ın Ali'nin verdiği adam'ın eşkaline uyduğunu anlar ve onu içeri alır...
Gülendam-Oğlumu nereye götürüyorsunuz?!
Vedat-Memur bey ne oluyor?
Polis-Komiser Ali'nin verdiği suçlu eşkaline uyuyor eşkaliniz.. Sizi gözaltına alıyoruz..
Vedat güler.
Vedat-Kendi ayağına sıktın Tahir...
Ali'ye haber verirler o da gelir... Aslında Vedat'ı bulmalarının en belirgin özelliği yüzünde maske olmasıydı..
NefTah ise civrada evlilik yıl dönümünü kutlamaktatır.
Tahir-Nefesim.. Ben sana açım, ben sana susuzum, beni aç, beni susuz, beni sensiz bırakma..
Nefes-Bu ve bundan sonraki her yıl dönümümüzde hep birlikte, hep umutla, hep inatla birlikte olalım olur mu?
Tahir-Olur... Gel göğsüme sığ yarim dedim, geldin... Asla kalkma oradan olur mu? Başını göğsümden, elini elimden, nefesini nefesimden ayırma...
Nefes-Sende yüreğini yüreğimden ayırma olur mu?
Tahir-Allah ayırmadığı sürece kimse beni kendi rızamla senden ayıramaz..
Tahir Nefes'in avcunun içini öpüp koklar.. Birlikte yine romantik anlar yaşıyorlardır.. Yemeklerini yerler...Tahir uzanır Nefeste başını göğsünr koyar...
Nefes-Burası o kadar güzelki...
Tahir-Burası seninle güzel Nefesim.. Burasıda herşeyde seninle güzel...
Tahir Nefes'inin saçlarını öpüp koklar.. Ve birlikte yıldızları izlerler...
Kaleli konağında neşe devam etmektetir.. Murat çok mutludur.. Nazar'ı sarıp sarmalamıştır..
Murat-Sence kız mi erkek mi?
Nazar-Bilmem... Sen ne istersin?
Murat-Sağlıklı olsun bana yeter..
Nazar-Banada...
Nazar gülümser ardından Muratta.. Yeni bebek heyecanı kadar güzel heyecan var mıdır? Berrakta gelmiştir.. Fatihle sohbet ediyorlardır.. Fatih düğün tarihini büyüklere danışır..
Fatih-Allahın izniyle düğünümüzü önümüzdeki hafta yapalım diyrik.. Siz ne dersiniz?
Saniye-Ne diyeceğuk?
Saniye'nin kararını herkes merakla beklemektetir..
Saniye-Hayırlisi olsun.. Siz vermuşsiniz kararunuzu bizede saygu duymak düşer..
Fatih ve Berrak sırayla hepsinin elini öper tabi Mustafa izin vermes sarılır..
Berrak-Herşey için çok sağolun..
Saniye-Bak gızum önemli olan sizin bir-birinizi sevmeniz.. Bir-birinizle geçinmeniz.. Gerisi teferruat..
Fatih-İnşAllah herşey çok güzel olacak..
Osman-İnşAllah hayurlısi..
Saniyede değişmiştir.. Bu değişiminin en önemli unsuruysa Nefesle Tahir'in her engele karşı gelen sevdasıdır... Öyle bir sevdaluk ki bu öyle bir derin... Gerçektende şarkıdada dediği gibi öyle derin bir sevdaluk bu.. Saniye artık oğullarını mutlu görmek istiyordu o yüzden onlara zarar gelmediği müddetce anlayışlı davranmaya özen gösteriyordu.. Nefes'in dediklerindende bir nevi ders çıkarmıştı.. "Kızmak, bağırıp çağırmak bunlar kolay şeyler önemli olan anlamak.. İşte anlamak zor iş.." gerçektende böyle.. Asiye reis hala hakimliyini sürdürmektetir...
Asiye-Mıstafam sabah sahur'a galkacan değul mi?
Mustafa-E herhalde...
Osman-Allah hepimizin oruçunu kabul etsin...
Herkes "Amin" der..Murat Nazar'ın oruç tutmasını istemez.. Yeni hamile olduğu için bağışıklılık sistemi zayıftır o yüzden zarar gele bilir.. Zaten Nazarda bunları biliyordur..
Asiye-Babam yarun iftara gel bize ha? Böyle Nefesle Tahir'ide çağuralum hep birlikte iftar sofrasu açalum..
Saniye-Gel dünürüm.. Aferun Asiye balukçu olalu bir hamsi yakaladun!
Hatice-Uyy ata sözünü nasulda değuşturdi! Sen eskidende böyleydun kendun bir şeye benzemezdun herkese bir laflar laflar..
Asiye içten içe güler.. Saniye bu laflara bozulur..
Saniye-Artuk saat geç gitsen mu Hatice?
Hatice-Aa goviy misin?
Saniye-Estağfurullah bizdr misafir govulmaz ama kenduni bilmezlerede "eyvallah" denur..
Hatice-E senun ne işun var burada?
Fatih-Hatice nene vurdi gol oldi..
Murat-Sıradaki atak Saniye reisden bekleniyi, evet sayın seyirciler Saniye reis atak yapıyi!
Saniye-Senun ne işun varsa benumda o işum var Hatice!
Fatih-Anam vurdi gol oldi!
Hatice-Delinin biri taş attu pencereden isabet etti kendu kafasina!
Saniye-Benumle deyuşme sen kaybedersun.
Hatice-Yaptuklaruni unutmadum daha! Bir daha kaybetmeye niyetim yok!
Saniye-Ne etmuşum?
Hatice-Köyde bana bakan erkekleri ayartan sen değul miydin?
Asiye-Uu bu konuşma nereye gidiyi?
Mustafa-Yavasss! Hatice nene hayde ben seni bırakayum evine..
Hatice nene'nin kulakları ağır işitiyordur..
Hatice-Nee? Bu gece bu evde mi kalayim?
Mustafa-Yok! Gece harp çıksun istemeyuk.
Hatice-O deduğini Saniye çukarur çukarsa!
Saniye-Üstüme iyilik sağluk! Bu kadun takuk valla!
Hatice-Sensun o.. Gittum yemedum pasakli evuni.. Aldun gül gibi gocayi varmadan 50-ne öldi adam kahrundan!
Saniye-Delurdin herhalde?
Hatice-Yalan mi? O kadar riv riv etmişsun adam ölmiş. Başka açuklamasimi var?
Mustafa-Hayde biz gittuk..
Osman-Bende geleyum oğlum.. Hayde gidelum..
Mustafa-Tamam babam.. Hayde biz gittuk..
Hatice-Ananuza iyi bakun kocaya kaçar-maçar kalursunuz kala-kala!
Saniye-Uyy! Dilinin zorina bak!
Mustafa H.neneyle O.hocayı evine götürür...
Asiye-Ana ne deyiydi bu nene?
Saniye-Deli kızum..
Asiye-Söyleduklerine bakulurda pek deluye benzemiyi ama..
Saniye-Asiyee...
Asiye reis saçlarını savurup ortalığı toplar..
Saniye-Delu kadun işte.. Tövbe..
Vedat artık hapistetir.. Bunu öğrenen Tahir onunla görüşmeye gider...
Vedat-Tahir.. Geleceğini biliyordum.. Abinin yerini merak ediyorsun değil mi?
Tahir-Son kez soruyorum abim nerede?
Vedat-Beni buradan çıkar söyleyeyim...
Tahir elini masaya vurur..
Tahir-Ula it! Benim asabımı attırma! Adam gibi söyle yerini abimin! Seni buradan çıkarmamı bekliysin ha?! Rüyanda görürsün! Sen ve soyun bu demir parmaklıkla bile size çok! Sen o kızın 8 yılını çaldın ya sana burası bile çok!
Vedat-Ben ona aşığım! Ben onu çok sevdim! O sevmedi! O itaet etmedi! O kurallara uymadı! O Sayar kurallarına uymadı! O inkar etti! O reddetti!.
Tahir-Kendine gel! Ya yerini söyleyeceksin abimin yada söyleyeceksin.. Başka şansın yok,hele pazarlık şansın hiç yok!
Vedat yine kahkahasını atar..
Vedat-Bu kadar emin konuşma.. Çiğdem.. Çiğdem hala dışarda.. Nefeste dışarda.. Kızında Nefes'in karnında.. Her an herşeyi yapa bilir..
Tahir-Hele bir karımla evlatlarımın başına bir iş gelsun! O zaman sana Karadeniz'i dar ederum şerefsiz!
Vedat-Daha önce ettiğin gibi mi? Eğer öyleyse kabul ediyorum..
Tahir-Sana fikrini soran olmadı..
Ali Tahir'ı dışarı çıkarır..
Ali-Devrem, merak etme eninde sonunda dökülecek..
Tahir-Emin misun devrem?
Ali-Eminim merak etme.. Haydi sen evine karının çocuğunun yanına git..
Tahir-Nefesleri zaten bizim eve buraktum.. Bu olaylar çözülene kadar ben evde değulim diye orada kalsunlar dedum.
Ali-İyi yapmışsın.. Haydi sende git..
Tahir-Sağol devrem..
Ali-Sağol..
Tahirde eve gider.. Birazdan Fatih Berrağı O.hocalara bırakır.. Kaleli ailesi için akşam olmuştur..NefTah yatağındadır.. Bir-birilerine sarılarak konuşuyorlardır..
Nefes-E nolacak şimdi?
Tahir-O herifi asla dışarı çıkartmam.. Onun ne edeceğu belli değil.. Hem yeğeni denen kızda daha yakalanmadu.. Bugünde bir abuk sapuk konuşti zaten..
Nefes-Ne konuştu?
Tahir-Boşver Vedat işte it gibi havlıyi..
Nefes güler...
Tahir-Ula Nefes seni güldüre bildimya ölsemde gam yemem..
Nefes-Ben ilk senle yaşadım aşkı, ilk seninle güldüm.. Yiğit beni hiç gülerken görmemişti.. 8 yıl bir kere bile içten içe gülmemiştim.. Ama artlk gerçekten içten gülüyorum..
Tahir-Ben çok şanslı bir adamım..
Nefes-Ya ne diyeceğim.. Kızımızın ismini seçmedik daha?
Tahir-Sen ne istiysin..
Nefes-Eğer istersen annenin adını..
Tahir-Annem.. Bir annem var benim.. Ne kadarda annem Sakinede olsa hissedemiyrim o sevgiyi Nefes.. Göremediğimdenmidir nedendir bilinmez ama.. İçimde ona karşı sadece saygı var.. Anam benim yani.. Başka bir ad düşünelim.. Hem her seslediğimizde hüzünlenirim ben..
Nefes-Sen nasıl istersen...
Tahir-İstersen senin annenin ismini koyalum..
Nefes-İkimiznde annesinin ismini koysak üzüleceğiz başka bir isim bulsak..
Tahir-Buldum..
Nefes heyecanlı bir şekilde der-
Ne?
Tahir-"Hayat" olsun... Sen gelişinle bize "nefes" oldun, o da gelişiyle bize "hayat" olsun...
Nefes gülümser...
Nefes-Ben sadece size "nefes" olmadım sizde bana hemnefes oldunuz... Şimdi o bize hayat olursa bizde ona "hemhayat" olur muyuz?
Tahir-Oluruz..
O sırada "sarıl bana" çalar... NefTah bir-birine sarılır... Hemde sımsıkı.. Bu gece herkes için mutlu geçmiştir.. AsMusta bir-birini sararak uyumuştur.. Muratın içinde "baba" olma heyecanı, Fatih'in içindeyse "düğün" heyecanı vardır..Kaleli ailesi için güzel geçen bu gece "Sayarlar" için kabustur...Çiğdem'de tutuklanmıştır.. Yarın mahkemede cezasına göre yargılanıp uygun cezayla içeri girecektir... Peki Vedat'a kim yardım edecek? Zamanla göreceğiz... Kaleli ailesi uyuya dursun..Birazdan ilk oruç için sahur'a kalkarlar... Ali o sırada Çiğdem'in tutuklanma haberini Tahir'e verir.. Tahir rahat bir sahur yapar.. Yangazlar uykudan gözlerini açamaz bile...
Nefes-Ya Tahir izin vermedin oruç tutayım ya..
Tahir-Ula Nefes sahurda bile riv riv edeysin ya pes..
Nefes-Ederim.. Ee riv riv kadınların ata sporu..
Tahir Nefes'i yine pideyle susturur..
Tahir-Ha şöyle..
Nefes ağzındaki pideyi yerken-
Yanlız bu 2 oldu.
Tahir-Atalarımız 3ten demiş Nefes... Nefes-Ha 3-de var yani?
Tahir-Senin riv riv etmene bağlı..
Nefes-Çok konuşuyorum değil mi? Hamileyim ya çok konuşuyorum..
Tahir-Yoo sen hamile değulkende çok konuşaysun..
Nefes elindeki havluyla Tahir'e hafiften vurarak-
-Bak ya hödük!
Tahir-Kimin hödüğü?
Nefes gülümseyerek-
Benim!
Onlar orada cilveleşe dursun Asiye reiste ayucuğu uyandıra..
Asiye-Mıstafam hayde kalk...
Mustafa-Imm!
Mustafa mızmızlanır..
Asiye-Ay yüzümü gözümü yırtacum valla! Sen görürsün..
Asiye reisin bur planı vardır ama ne?
Asiye-Ne ana? Ramazan davulcusu 300 tlmi aldu?
Mustafanın sanki o an sanki tepesinden kaynar sular dökülür... Ve kalkar..
Mustafa-Yavas! Ne diysin Asiyem?
Asiye-Adamı böyle kaldururlar!
Mustafa-Oyy Asiyem Oyy!
Asiye cilve yaparak-
Neyy Mıstafam Neyy!
Der.. Ve onlarda aşağı iner..
Mustafa-Bu kuymak kokisi mi?
Nefes-Evet..
Mustafa-Sen mi yaptun bacum?
Nefes-Evet ben yaptım abi..
Mustafa-Ellerune sağluk..
Asiye duygulu bir şekilde Nefes'e yaklaşır ve gözleri dolurken konuşur-
Buraya gelduğunde "kuymak" ne bilmiydin.. Şimdi herkesten lezzetli yapıysin.. Eltim, Nefesum bir gün bu savaşı senun kazanacağunu biliydim.. Sen çok güçlü bir kadınsın..
Nefes-Biz hepimiz çok güçlü kadınlarız..
Asiye-Öyleyiz..
Tahir gülerek yanlarına gelir-
Ne kaynatıysiniz?
Asiye-Diyrık ki Nefesle nolacak bu uşağun bu yakuşukluluğu? Başa bela valla...
Tahir-Estağfurullah, o sizin gören gözlerinizun güzelluğu..
Asiye-Mütevazi uşak..
Nefes güler...
Nefes-Mütevazi hödük...
Saniye-E hayde sofra hazur! Hayurlu sahurlar!
Tahir-Nefesim gel sende otur kalkmışken birşeyler ye..
Nefes-Oturayım ama saat geç oldu bir iki birşey yiyeyim yeter.. Sonra fazla kilo alınca tombul Nefes olmak istemem..
Tahir-Ha bu Tahir o tombul Nefes'e kurban olsun..
Az sonra Yiğitle Balımda iner.. Herkes şaşırır..
Asiye-Aa siz hayurdur?
Yiğit-Bizde oruç tutmak istiyoruz.
Balım-Öğlene kadar olanından.
Asiye-Ne diysin Nefes izin verelum mi?
Nefes-Bence verelim..
Sofraya geçerler sahurlarını yaparken Tahir oruçun önemlerini Yiğit'e anlatır..
Tahir-Oruç sadece aç kalmak değildir Yiğidum Balım..
Balım-Nasıl yani?
Tahir-Şöyleki siz sadece aç kalmamalısınız.. Kötü sözde söylememelisiniz bu dilin oruçudur.. Kötü laflara kulak vermemelisiniz bu kulağın oruçudur.. Gıybet edenle gıybet etmemeli onu dinlememelisiniz bile.. Oruç sadece karnın tokluğu değildir, ağzın ve kalbinde güzelliğidir..
Yiğit-Haa ben anladım baba...
Balım-Bende..
Tahir-Aferun size.. Akıllılarım benum...
Yemeğe devam ederken Nazarda Murattan oruç tutmasına izin vermediği için tavırlıdır.
Murat-Nazar senin içtiğun ilaçlar var ama sende benu anla...
Nazar-Ya aslında haklısın..
Murat-E ne diysin o zaman?
Murat gülümser Nazarda..
Murat-İkizum uyuklıysin sana daha Berrak olmadı galiba..
Fatih-Ne Berrak nerede?
Herkes güler.. Ve böylece sahuru edip niyetlerini tutup sularını içerler.. Nefes ve Nazar masayı toplarlar.. Sonrada biraz oturup konuşurlar..
Nefes-Sevindim senin adınada.. İnşAllah herşey çok güzel olucak..
Nazar-Biliyrim.. Çok sağol çok destek oldun..
Nefes-Hepimiz birimiz birimiz hepimiz için.. Biz çok güzel ve büyük bir aileyiz..
Nazar Nefes'in ellerini sıkar.. Daha sonra bir birilerine "iyi geceler" deyip odalarına çekilirler.. Oruçlular uyumuştur bile.. Nefeslerde uyur.. Ve böylece gece böyle biter..Bu gece Vedat Sayar içinde zor geçmiştir.. Çünki koğuşta zor anlar yaşamaktatır.. Sabah olmuştur fakat Vedat daha kalkmamıştır.. Her koğuş gibi buranında ağası vardır..
Yılmaz-Şşt yeni! Haydi kalk!
Vedat garipsemiş bir şekilde kalkar.... Vedat-Noluyor?
Yılmaz-Kalk bugün senin sıran!
Vedat-Ne sırası?
Yılmaz-Tuvalet temizleme sırası!
Vedat kahkahasını atar..
Vedat-Ben Vedat Sayar... Tuvalet mi temizleyeceğim?
Yılmaz-Sen kimsin ki? Karını babanı öldürmüş bir şerefsiz! Senin gibilerin sözü burada geçmez...
Vedat'ın gözüne o an eskiden üstüne iftira atıp hapse attırdığı çalışanı görünür..
Halil-Bu herif karısı olmayan bir kadını zorla evinde tutup döverek tecavüz etti!
Yılmaz-Demek öyle ha? Aslanım seni burada çok yaşatmazlar!
Vedat-Ekmek yediği kaba pisleyen köpek Halil... Demek beni karşına aldın ha?
Halil-Sen beni haksız yere içeri attırdın. Ayrıca yalan mı bunları yapmadın mı?
Vedat kalkıp tuoleti temizlemeye başlar...
Vedat-Demek böyle ha Tahir?! Pazarlığı kabul edeceksin hemde öyle edeceksinki!
Nefes sabah erkenden hazırlanıp randevu aldığı psikoloğo gider.. Onu Tahir bırakır.. Daha sonra ise dershaneye gidecektir..
Tahir-Ben seni burada bekliyrim..
Nefes-Peki..
Nefes eski psikologu Orhan beyin yanına gelmiştir..
Nefes-Merhaba..
O-Merhaba Nefes geç otur...
Nefes elleriyle oynuyordur.. Biraz endişelidir..
O-Hamilesin tebrikler..
Nefes-Çok teşekkür ederim..
O-Herşeyi anlat..
Nefes-O tekrar burada.. Ben yaşadıklarımı unutmaya çalıştıkca o üstüme geliyor ve ben yine unutamıyorum.. Yaptıkları, dövdüğü anlar, bana..
O-Çekinme anlat.. Biz bu aşamaları seninle aştık..
Nefes-Bana tecavüz ettiğini ben unutamıyorum.. Bazen rüyalarıma giriyor.Ben hamileyim eşimle çok mutluyuz ama bu yaşadıklarım bu mutluluğa gölge düşürecek diye korkuyorum.
O-Asla..Bu yaşadıklarını sen yaşamak istemedin ama yaşadın.. Ne yaparsan yap bu gerçekleri değiştiremezsin.. Eşin seni böyle kabul etmiş ve bence sen mutluluğunuza gölge düşer diye endişelenme. Eşin seni buraya kadar getiritorsa sana gerçekten önem veriyor demek.
Nefes-Beni neyle vuracağını çok iyi biliyor. Şimdide 8 yıl gözleri önünde annesini dövmüş sözde "oğlunu" almak istiyor. Orhan bey benim oğlum 8 yıl boyunca baba denildiğinde "sinirli, bağıran" bir profil anlatırdı.. Ama şimdi Tahir ona o kadar güzel babalık yapıyorki..
Nefes ağlamaya başlar..
Nefes-Ben oğlumsuz yaşayamam..
Orhan-Yaşamayacaksın merak etme.. Yaptıklarını mahkemede bir şekilde delil olarak göstere bilirseniz sizden çocuğu alamaz.. Nefes bu adamlar böyledir döver, söver, mahkemede "ben karımı çok seviyorum yapmayın hakim bey"der.. Bu bir türlü suçlu psikolojisi..
Nefes-Ya bana bir şekilde ilaç vererek delirtmeye çalışan bir adam bu.. Orhan bey ben bu yaşadıklarımı nasıl unutacağım?
O-Sana önce şunu söyleyeyim unutmak yok.. Sadece halının altına süpürüyoruz.. Ama bu yaşadıklarımızı kolay hazmede biliriz.. Nefes yaşadıklarını nasıl anlamlardığına bağlıdır herşey.. Hiçbir anlam yükleme iyi yada kötü hiçbirşey.. Böyle insanların zaten toplumda bir yeri yoktur.. Sadece antipatik anormal insanlar onlar.. Hiçbir vasfları yoktur..
Nefes-Bizim gibileri azaltmanın yolu yokmu?
O-Sorun o değil işte.Sizin gibiler yok. Suz çok güçlüsünüz.Siz güçlü kadınları azaltmak için onlar gibileri azaltmanın bir yolunu bulmak gerek..
Nefes-Bir yolu var mı?
O-Bu dünyada ölümden başka herşeye bir çare var..
Nefes-Var... Herşey için çok teşekkür ederim..
O-Sen çok güçlü bir kadınsın Nefes. Sen herşeyin üstesinden gele bilirsin.Ayrıca buna inan:Senin yardıma ihtiyacın yok.Beni sadece dertleştiğin bir arkadaşın olarak gör.
Nefes-Peki..
Az sonra NefTah hastaneden çıkarlar.. Arabaya binip yola devam ederler..
Nefes-Nereye gidiyoruz?
Tahir-"Nefes" almaya..
Nefes-Gidelim....
Birlikte civraya giderler.. Tıpkı ilk günki gibi Tahir Nefes'in yaralarını sarar.. Bundan sonra herşeyin güzel olacağına inanıyordur çiftimiz..
Tahir-Nefes bunları sen kendin başardın biliysin değil mi? Senin inancın senin umutun başardı...
Nefes-Birde senin inadın...
Tahir-Bundan sonra herşey güzel olacak...
Nefes-Olacak değil mi?
Tahir-Olacak... Tahir Nefes'in yüzünü saçlarını okşar...54.Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz
FanfictionGeçmişte para karşılığı satıldığı adamın zulmünden kaçıp çocuğuyla birlikte Karadeniz'e sığınan Nefes'le, onu koruduğu için ailesinin büyük tepkisiyle karşılaşan Tahir'in imkansız aşkını ele alıyor kitapımız... -Sen Anlat Karadeniz... Ben Anlatınc...