84.Bölüm "Haram"

464 21 15
                                    

84.Bölüm "Haram"

Tahir'i götürürler.. Nefeste Aliyle Esmaya haber verir. Daha sonra ise Murat'ı arar. Murat önce çocukları okula ve kreşe götürür.

Arabada-

Yiğit-Anne, babam çıkacak değil mi?
-Çıkacak tabi..
Yiğit-Ben okula hiç gitmek istemiyorum.

O sırada Yangaz Murat devreye girer-

-Ama sen okula gitmezsen zaman geçmez ki. Okula git, döndüğünde baban evde olacak İnşAllah.
Yiğit-Beni kandırıyorsunuz biliyorum..

Nefes arabadan inip, Yiğitide indirir.

-Anneciğim, hadi beni üzme ha? Okuluna git, bende babanı kurtarmaya gideyim.
Yiğit-Anne babam yine gitmesin!

Yiğit ağlayarak Nefes'e sarılır. Nefeste gözyaşlarını tutamaz. Ama hemen silet. Güçlü durur, çünki böyle zamanda güçlü olmak gerekir. Az sonra Yiğit okula, Nefesler ise karakola gider.Birazdan herkes karakolda olur.

Nefes-Ali, babam öldü mü? Öldüyse onu Tahir öldürmüş olamaz değil mi?
-Tahir öldürmedi ama, deliller öyle gösteriyor.
Nefes-Ne delili?

Ali videoyu gösterir. Videoda Ünal onu öldürenin Tahir olduğunu iddia ediyordur.

Flashback-

Tuncay Ünal'ın videosunu çeker.

Ünal-Bu videoyu niye çekiyoruz?
-Sen sadece sana verilen emirleri uygulamalısın, sorgulamalı değilsin.

Videoyu çekmeye başlarlar-

Ben Ünal Zorlu, bu videoyu canım tehlikede diye çekiyorum. Uzun zamandır Tahir Kaleli tarafından öldürülmekle tehtid ediliyorum. Eğer gizemli bir şekilde ölürsem, katilim Tahir Kalelidir..

Videoyu kaydederler ve Tuncay konuşur-

-Bu kayıtı küçük bir harddiske aktaracağım. Sonrada sana vereceğim. Her zaman cebinde bulunduracaksın tamam mı?
Ünal-Peki..

Şimdi-

Nefes-Ama kim niye yapar bunu?
-Bilmiyorum yenge...

Nefes ne kadar perişanda olsa,dimdik, ayakta durur.. Ali görüşme ayarlar ve Tahirle görüşür. O sırada Yüksel Baltacıdan "Haram" şarkısı çalmaya başlar..

Nefes-Tahir..
-Nefesim..

Tahir Nefes'in ellerinden sımsıkı tutar.. Öper, koklar.

Tahir-Bugün evlilik yıl dönümümüz. Hiç böyle hayal etmemişdum ama..
-Bugün çıkacaksın İnşAllah,Alide Esma ablada seni çıkarmanın bir yolunu arıyorlar.
Tahir-Ne zaman çıkarım bilmem ama, tek bildiğim senin umudunuda inadınıda kaybetmeyecek oluşun.. Kaybetmeyeceksin değil mi Nefes Kaleli? Söz mü?

Nefes gözleri dolmuş, sesi titreyen bir biçimde-

Kaybetmeyeceğim Deli Tahir, söz.. Sende kaybetme, olur mu?
-Olur vallah..

Bir-birilerine sarılırlar.. Sanki hasretin eşiğindeymişler gibi..Nefes o kadar şok olmuş ki, Tahir'in evlilik yıl dönümlerini hatırlamasına tepki vermemişti..

Nefes-Ya buradan çıkamazsan? Tahir, ben, ben naparım?

Nefes'in iradesinde olmadan gözlerindeki yaşlar "çaresizce" süzülür. Tahir eliyle Nefes'inin yanağındaki gözyaşlarını siler..

-Şşt Nefes Kaleli. Güçlü olacaksın. Ama benim içim değil, kendin ve çocuklarımız için güçlü olmalısın Nefes.
Nefes-Sen yokken nasıl başaracağım bunu Tahir?
-1.yıl boyunca bensiz nasıl dayandıysan şimdide öyle yapsan?
Nefes-Tahir, benim sensizliğe vaktim yok. Sensiz kaldığım her saniye bana "Haram"

Sen Anlat KaradenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin