98.Bölüm Sezon Finali

276 10 11
                                    

Kadın;bilmeyene "nefs",bilene "nefes"tir...

-Şems-i Tebrizi

Okuduktan sonra beğendiyseniz beğenmeyi ve fikirlerinizi paylaşmayı unutmayın...

Tuncay her ne kadar kötü biri olsada Nefes'e tüm gerçekleri anlatmaya niyetlidir..

Tuncay-Herşey annemin benide alıp o evi terk etmesiyle başladı..Annem babamın yanına gitti.. Birlikte yaşamaya başladık.. Annemin İstanbulda tanışıp evlendiği kadın Vedatla benim annem Gülendamdı..
-Niye Vedat'ı ardında bıraktı peki?
Tuncay-Mecburdu.. Babamız sandığımız adam ihaneti öğrendiğinde ya birini bırakacaksın yada ikside ölecek demiş.. Oda Vedat'ı bırakmış arkasında.. Hilmi Sayar anneme en büyük cezayı vermişti aslında.. Annem hep bizimde onun gibi cani olmamızdan korkardı.. O Vedat'ı annemin korktuğu şekilde yetiştirdi.. 10 yaşıma kadar herşey normaldi.. Amcamın Hatice takıntısı yeniden başlayana kadar.. Ona tecavüz etti, ama babam sahip çıktı. Baban babamın annene tecavüz ettiğini sanıp babamı öldürttürdü ve sanki bu bir kazaymış gibi gösterdi.. Amcam beni annemden Gülendamdan ayırıp ysnına yanına aldı. Tabiki o sırada Haticeyide kaçırmıştı.. Sonrasınıda biliyorsun işte..
-Hayır, bilmiyorum! Sonra ne oldu? Neden yaşadım bunları ben?
Tuncay-Hayatta istediğimiz herşeyi istediğimiz zamanda öğrenemeyiz...
- Ya yeter ya! Bıktım artık bu kaçamak cevaplardan! Bırak artık bu akıl oyunlarını Tuncay! Bir kerede doğruları konuş!

Nefes'in sinirlenmesi Tuncay'ı dahada hiddetlendirir..

Tuncay-İstediğin kadar beni sinirlendirmeye çalış.. Ama her şeyin bir zamanı vardır..

Tuncay arkasını döner ve deponun çıkışına doğru gider...

Nefes-Tuncay nereye gidiyorsun? Tuncay! İyi bunu sen istedin..

Nefes silahı Tuncay'a doğru doğrultur ve onu vurur! Tahirse Salih ve Mistafayla birlikte Nefes'in yerini öğrenmek için Galip Karel'in evine baskına giderler! Eve girdikleri an "hayde vira" müziği başlar. Galip'in adamları Tahirleri durdurmaya çalışır.

-Durun beyefendi giremezsiniz..
Op
Bunun üzerine Mustafa:

-Tahir abim sen gir benim ha buraya az işim çıktı..
Tahir-Peki abim, sana kolay gelsin..
-Sağol paşam.. Sanada.. Salih.

Mustafa Salih'e gel işareti yapar.. Tahirse çoktan içeriye girer.. Girer-girmez Galip Karel'in yakasına yapışır.

Galip-Noluyor be?
-Yeğenin yine kaçmış ve ne hikmetse onun kaçtığını öğrendiğim an karımda kayboluyor...
Galip-Önce bir yakamı bırak..

Tahir Galip'in yakasını bırakır..Galip konuşmaya başlar..

-Tuncay'ın kaçtığından haberim var..Ama Nefes'i bilmiyordum..
Tahir-Tuncay buraya gelip sana ne söyledi ki?

Galip Hatice ve Hayatla ilgili olan tecavüz kısmından başka herşeyi anlatır Tahir'e... Ve hatta Tuncay'ı ulaşıp ona haber vereceğini söyler ama Tahir yinede gitmez.. Onun yanında aramasını ister.. Galip arar ama Tuncay haliyle açamaz.. Nefes ilk şoku atlattıktan sonra Tuncay'ın telefonunu hemen alır ve telefonu açar.. (Galip telefonu hoparlöre koyar)

Nefes-Alo..
Tahir-Nefesim.. Nefes!
Nefes-Tahir!
Tahir-İyi misin ha?
Nefes-İyiyim..
Tahir-Hemen konum at geliyorum..

Nefes konumu yollar...

Tahir-Eyvallah..

Galipte bunun karşılığında kafasını sallar.. Tahir odadan çıkar..

Salih-Tahir geliyor..

Sen Anlat KaradenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin