81.Bölüm "Nefesim"
Yere yıkılan Nefes'e Asiye destek çıkar kaldırır..Çocuklar ise babalarının neden böyle davrandığını anlamakta güçlük çeker..Asiye-Hadi galk Nefesum hadi..
Nefes güçlüklede olsa kalkar.. Tahir olanlar karşısıbda odasına gider..Saniyede arkasından koşar..
Mustafa-Bacum ağlamada..
-Hatırlamıyor beni Mustafa abi..Yiğit annesinin yanına gelerek-
Babam neden bizi hatırlamıyor anne?
-Hafızasını kaybetmiş olmalı.. Asiye abla bana herşeyi anlat..Bahçeye geçip otururlar.. Saniyeyse oğluna sarılıp onu teselli eder..
-Oğlum, kendine gel hayde..
Tahir-Ana o kadın kim?Saniye çaresiz kalır.. Tahir kafasına-kafasına vurur..
-Etma oğlum etma.. Onlar senin..
Tahir-Onlar benum neyim?
-Karın ve çocukların.. Daha doğrusu Umut kızun, o oğlanda o gadinin uşağu..
Tahir-Ben evlimiyim?
-Ben sana evlenme dedum ama sen dinlemedun..Asiye Nefes'e herşeyi anlatır.
-Babam olacak o adi herifin işi bu ha?
Ama neden yaptı bunu?
Asiye-İşte asul mesele bu, neden yaptu ve Tahir'i nasul gaçurdu o hastaneden?O sırada Ali ve Esma gelir..
-Selamun Aleykum.. Nasıl kaçırdığı burada..
Ali bir cd uzatır.
Nefes-Bu ne?
-Hastane kayıtları bir bilgisayar varsa.
Asiye-Ben getururum..Asiye bilgisayar getirir ve görüntüleri izlerler..
Ali-İşte bakın bir şekilde çıkarıyor hastaneden.. Görevlilere para verilmiş olmalı..
Nefes-Ali geri sarıp, yavaşlatsana.Ali Nefes'in dediğini yapar..
-Burada bir kadın var.. Haraketleride çok garip..
Ali-Aferin Nefes, bu kadında kesin birşeyler var..
Asiye-Tam bağa layuk eltu..
İki elti gülümserler.. Az sonra Tahir gelir.Tahir-Hayde kalk gidiyriz-
Nefes'e bakarak söyler.
-Nereye?
Tahir-Evimize.. Madem evliyiz..Nefes bu habere çok sevinir.. Tahir'e yaklaşır ama Tahir kendini geri çeker..
Nefes-O zaman yarın konuşuruz Ali.
-Peki..
Tahir-Ula devrem, aklımdayken sorayım, sen ne zaman Trabzona atandın?
Ali-Ohoo devrem, uzun hikaye daha bilmediğin çok şey var.. Anlatırım bir ara..Tahir Esmanın karnının büyüdüğünü görür ama utanır sormaya.. Evlerine giderler..
Asiye-Oh çok şükür..
Saniye-Yakacak yine evladumun başunu..Yine kurtaramadum onu..
Asiye-Saniye hanum yine derken?Saniye birşey demez ve odasına çıkar.
-Allah Allah ya, bunda da bir gizemler bir gizemler..
NefTah arabadadır.. Nefes Tahir'in gözünün içine baksada Tahir ona bakmaz bile..
Yiğit-Baba ben seni çok özledim biliyor musun?
Tahir aynadan bakar ama cevap vermez az sonra evlerine varırlar ve içeri girerler.
Nefes-Acıkmışsındır, ne yapmamı istersin?
-Gerek yok aç değilum.
Nefes-Peki o zaman, birşey merak ediyorsan eğer
-Evet ediyorum.. Bu çocuk, sanırım Yiğit adı, benden değilse kimden?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz
FanfictionGeçmişte para karşılığı satıldığı adamın zulmünden kaçıp çocuğuyla birlikte Karadeniz'e sığınan Nefes'le, onu koruduğu için ailesinin büyük tepkisiyle karşılaşan Tahir'in imkansız aşkını ele alıyor kitapımız... -Sen Anlat Karadeniz... Ben Anlatınc...