64.Bölüm Umut Ve İnatla
"Bir kadın ne zaman kadın olur biliyor musunuz? Kendi ayakları üzerinde durduğunda.. Çünki kadın ne olursa olsun, içinde fırtınalar koparken yüzündeki buruk gülümsemesini eksik etmeyen bir varlıkdır... Kadın'ı kadln yapanda kendi ayakları üzerinde, kimseye ihtiyaç duymadan dura bilmesidir..Nefes'in karşına Tahir çıkmasaydı yine bir şekilde kendi tutunup kendi ayakları üzerinde durarak bakacaktı oğluna.. İşte ne olursa olsun vazgeçmeyendir kadın... "
Nefes ile Tahir adrese gittiklerinde karşılarına büyük bir villa çıkar.. Kapıyı çaldıklarında ise karşılarlna tanıdık biri çıkar.. Tahir'in babasının arkadaşı İsmet abi..
İsmet-Uy Tahirum hoşgeldun!
Tahir asık bir suratla-Hiç hoşbulmadım İsmet abi..
Tahir konuyu anlatır İsmet ise utancından ne diyeceğini bilemez-
Tahir-İsmet abi o daha çocuk.. Çocuk olmasa bile o bir kadın.. Bir kadının rızası olmadan ona dolunamazsın..
İsmet-Doğru diysin Tahirum ama.. Anasundan boşanıyırım kızda beni çok tahrik edince..
Nefes kendini tutamaz-
Yazıklar olsun.. Sizin yüzünüzden bizler napalım ha? Bir cam fanosun içine kapatın diyicemde oradanda tahrik olursunuz siz..
İsmet başını eğer-
Yenge öyle dema ya..
Tahir-Abi Ünzileyi çağır..
Üznile gelir.. Nefes'e sarılır..
Nefes-Merak etme güvendesin..
Ünzile titriyordur-
Ne dedi?
Tahir-Abi sanırım bir özür borcun var ha?
İsmet-Özür dilerim kızım.. Ben annen öyle yapınca dahada tahrik oldum.. Cahilliğime ver..
Tahir-Tamam sende korkma tamam mı? Yine birşeye ihtiyaxın olursa ara bizi..
Ünzile-Ben çok teşekkür ederim...Program çok güzeldi.. Kim bilir kaç Nefes'e umut oldunuz.. Şarkıda çok güzeldi.. Emeğinize sağlık.
Nefes-Ünzile, umudunu ne olursa olsun kaybetme söz mü?
Ünzile-Söz..
Ünzile Nefes'le son kez sarılır.. Ve İsmetlede konuşup giderler-
Nefes-Siz pişman bile olsanız o çocuğun güvenini kırdınız.. O bir daha birine hele sizin yaşlarda olan birine asla güvenemiycek tereddüt edecek..
İsmet ağlamaya başlar..
İsmet-Ben psikoloğa gitmek istiyorum ama dalga geçerler diye korkuyorum.. Koskoca İsmet Uyruk deli hastanesine gidiyor diye..
Nefes-Asla, aksine gitmelisiniz. Gitmeyip kadınlara tecavüz eden bir adam ünvanı almaktansa gidip aklınızı başınıza toplayın derim.
Tahir-Nefesim sen arabaya bin bende geliyrim..
Nefes arabaya biner..
Tahir-Abimsin diye delilik etmedim başkası olsa kafa göz dalardum.. Ayrıca hiç mi hiç yakuşturmadum.. Bir daha duyarsam bozuşuruz söyleyeyim...Hayde selametle..Nefesle Tahir eve giderler.. NazMurda gelmiştir.. Ramazan'ın bitmesine az kala Fatih Berrak konusunu evde açar..Fatih utangaç olduğu için mırın kırın eder ama ikizi Murat onu cesaretlendirir.
-Hadi ikizum söyle..
Fatih-Peki söyliyrim.. Ben Ramazan bitsin Berrakla evlenmek istiyrım.. Abi ne diysin?
Mustafa-Ne diyecem? Sen eminsen banada hayurlu olsun..
Fatih abisinin elini öper sarılırlar..
Asiye-Yengem hayurlu olsun..
Sarılırlar..A
Tahir-Gel bakalum..
Tahirde sarılır..
-Sen sevdandan eminsen peşinden gitmekten asla vazgeçme..
-Eminim abi..
Nefes-Fatih, yengem çok sevindim..
Nefeslede sarılırlar.. Sıra Saniyeye gelir.
Fatih-Ana sen sevinmedin galiba..
Saniye-Beni dinleyen kim..
Fatih-Rızan yok mi?
Saniye-Yok..
Fatih başını aşağı eğer..
Asiye-Saniye hanum yine etti edeceğuni..
Saniye-Yangazum Allahun rızası var, benum rızam olsa ne yazar? Gel bakayum..
Fatih ve herkes gülümser..Anasının da elini öper ve sarılırlar..
Saniye-Sizi mutlu gördükçe inanın bende çok seviniyrim.. Allah ağzımızın tadını hiç bozmasın..
Herkesten "Amin" sözcüğü duyrulur.. Fatih ise bu güzel haberi vermek için Berrakla buluşmaya gider... Asiyeyle Mustafa ise hazırlanıp iftar işin dışarı çıkarlar.. NefTah evlerine giderler.. Osman hoca Saniyeleri iftara davet eder.. Vedat ise hastaneden çıkmıştır.. Garip bir yorgunluk vardır ruhunda hiçbirşey yapmak gelmez içinden.. Bu sefer gerçekten evladı içindi Vedat'ın gözyaşları.. Ama sonraki pişmanlık fayda vermez.. Vedat'ın yapdıklarının hiçbir affedilir yanı yoktu... Ama Vedattaki bu garipliğin başka bir sebebi vardı sanki..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz
FanfictionGeçmişte para karşılığı satıldığı adamın zulmünden kaçıp çocuğuyla birlikte Karadeniz'e sığınan Nefes'le, onu koruduğu için ailesinin büyük tepkisiyle karşılaşan Tahir'in imkansız aşkını ele alıyor kitapımız... -Sen Anlat Karadeniz... Ben Anlatınc...