78.Bölüm "Sevda Kuşu" 🕊️
Nefesle Tahir yatakta uzanıp, bir-birilerini izlerler... Tahir Nefessiz geçirdiği her anın acısını ona bakarak çıkarır...
-Nefesim... Sensiz geçirdiğim her an bana haram...Gel gidelum ha?
Nefes-Tahir yüzdük, yüzdük kuyruğuna geldik... Kavuşmamıza az kalmışken, sabır et ha?
-Nefes.. Benim sensizliğe vaktim yok... Hele evlatlarımsız bir hayata tahamülüm bile yok...Tam o sırada ses gelir... Salih seslere kalkmıştır...
-Tahir, abim! Çabuk kalk çabuk...
Tahir-Oy nenem karumuzun yanunada desturla geliyriz...Tahir pencerenin yanına gelir... Önce çocukları sonrada Nefes'i öpeler..
-Birşeye ihtiyacən olursa telefonum açık...
Nefes-Tamam, haydi sende kendine dikkat et..Tahir tam inmek için döner, o sırada bahçedeki merdivenin yok olduğunu görür..
-Ula bu merdiven nereyedur da?
Nefes-Geç kaldık galiba..Tahir belinde bir tüfek hisseder, yavaşça döner ve karşısında Salih'i görür hemde tüfeğiyle...
-Demek benden habersiz kardeşimin odasına girersin ha?
Tahir-Salih etma da, karımın, uşaklarumun yanuna geldum...
-Olmaz öyle o iş, nikahını kıy, Nefesi al...
Tahir-Ula oyun mu oynayruk?Nefes benim, nikahlı karum... Bu çocuklarda benim çocuklarum...Nefes Tahir'i sakinleştirmeye çalışır..
-Abi nolursun bırak gitsin...
Salih tüfeğini indirir...-Çok mu seviyorsun kardeşimi?
Tahir-Tabikide, Nefes benim canım.. İnsan canını sevmez mi?Nefes gülümseyerek-
Sende benim canımsın..Der Salih ters-ters bakınca kendini toparlar...
-İyi Nefes'i sevdiğini kanıtla bakayım bana.. Buraya nasıl geldiysen öylede git... Pencereden atla..
Nefes-Abi burası çok yüksek ama...Tahir sakın yapma..Salih tüfeğini kaldırır-
İki yolun var...
Tahir-Ula ben kreynin tepesine çıkmışum, buradan mı korkacam?
Nefes-Tahir delirdin mi?
Tahir-Ben deliyim Nefes, unuttun mu?Tahir "Bismillah" der ve atlar...
-İyi geceler Nefesim....
Nefes-İyi geceler, kendine dikkat et..Salih pencereyi kapatır...
-Biraz sabret, kavuşacaksınız zaten..Hadi iyi geceler...
Nefes-İyi geceler..Salih gider Nefes uyur... Tahirde evlerini gidip yatar..."Gün Gelir" şarkısı çalar.. Şarkı eşliğinde bir-birilerini düşünürler.. Nefes kendisi evden gitmek istesede, biraz pişman olur.. Tahir'i özler... Tahirde Nefes'i düşünür... Aklına az önce yaşadıkları gelir ve gülümserler... Ne kadar özlem alsada ikisininde tenini, bu ayrılık sevdalarını dahada güçlendirir... Nefes'in aklında ve kalbinde sevdası, Tahir'inde aklında ve kalbinde sevdası vardı... Birde evlatları... Ama bu özlem uzun sürmeyecekti... Yepyeni birgün başladı ve bugün Nefes'in kına hazırlıkları vardı... Kınayı konakta yapacaklardı... Havalar iyi olduğu için bahçeyi düzenlediler.. Nefes erkenden bebeğini ve Mercanıda alıp konağa gitti.. Tahir ise çocukları okula bırakıp kumluğa geçti...
Mustafa-Damat olaysun ha Tahir?
-Vallah olayrum, hemde yeniden... Dün Nefes'i görmeye gittim, Salih tüfekle kovaladı..Mustafa her zamanki gülüşünü atar..Yangazlarda esprilerinden eskik kalmazlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz
FanfictionGeçmişte para karşılığı satıldığı adamın zulmünden kaçıp çocuğuyla birlikte Karadeniz'e sığınan Nefes'le, onu koruduğu için ailesinin büyük tepkisiyle karşılaşan Tahir'in imkansız aşkını ele alıyor kitapımız... -Sen Anlat Karadeniz... Ben Anlatınc...