91.Bölüm "Sen Aliydin Bende Nino"
Nefesle Tahir mezarlığa gelir. Nefes bir anda adımlarını durdurur.
Nefes-Tahir, biz çiçek almayı unuttuk,girişte çiçekçi gördüm ben hemen alıp geleyim.
-Sen gitme, çok yoruldun zaten ben giderum.
Nefes-Biraz daha yürüsem iyi olurdu aslında. Hadi sen git bende geliyorum.
-Emin misin?
Nefes-Eminim Tahir, hadi sen git geliyorum.Nefes çiçek almak için geriye dönerken bir ses duyar. Tanıdık bir ses! Bu Tuncay Karel'in sesiydi. Mezarların birinde ağlayarak konuşuyordu-
Benim yüzümden öldün, özür dilerim abi. Ama bunu yapmak zorundaydım. Nefes'i çok seviyordum...
Peki ya Tuncay Karel kimin mezarının başındaydı?
(Her bölüm başladığında böyle sahneler olacak.)
~"Sen Aliydin bende Nino, tek fark bizim hikayemiz daha bitmedi"
Nefes'in televizyona çıktığını öğrenen Ali Tahir'i arar.
-Alo Devrem, yengemin dedikleri doğru mu?
Tahir-Ne doğru mu?O sırada Tahir deponun önündedir. Tuncayda onu seyrediyordur.
Tuncay-Hadi ama Tahir, mısırlarımızda hazır, gelde izleyelim artık şu filmi.
Ali Tahir'e herşeyi anlatır Tahirde telefonu kapatıp studyoya gider. Tucay Tahir'in gitmesini şaşırıp delirir.
-Nereye gidiyor bu böyle?!
Ali ise odasında çay içiyordur.
Ali-Şimdi ben iyi birşey mi yaptım? Neyse araları bozulursa devrem ağzıma s*çacak ha..
O sırada Ali çayçının ona baktığını görür.
Ali-Kazım, oğlum gitsene ne duruyorsun?
-Gidiyrim komiserim, kızmayasun. Ben için birde gelmeyeyum diye.
Ali-Ha yani beni dinlemiyordun?
-Haşa.. Alayum bardağu..Kazım bardağı kırar.
Ali-Hay senin bardağınıda, elinin ayarınıda s*keyum hamsi Kazım!
Karadenizli çaycı sakar Kazım etrafı toparlaya dursun, Deli Tahirde studyoda kavga çıkarsın.
Tahir-Ula karım içerde diyrim, bırak bak fena olacak!
-Olmaz beyefendi, çekimler bitmedi daha.
Tahir-Hay ben senin çekimlerini...Tahir iyice delirmiştir. Zorda olsa kendini sakinleştirir. Nefes ise konuşmasına devam ederken Hayatta tesadüfen onu izliyordur. Hayalda annesinin yanındadır.
Hayal-Anne, bu kadın kim?
-Bilmem, ama çok güzel bir kadın değil mi?
Hayal-Evet, sana çok benziyor, sanki kardeşin.Hayat "kardeşin" lafını duyunca garipser. Ona o kadar yabancıdır ki bu kelime.Kardeş, aile, anne, baba, Hayat'ın luğatında yoktur bu kelimeler. Hayat pencereden dışarı bakıp dalarken, Nefes'in ağzından "Hayat" ismini duymasıyla irkilir.
Hayal-Anne bak, kız kardeşinin adı Hayatmış!
Nefes sesi titreyerek-
Hayat.. Canım kardeşim,eğer şuan beni izliyorsan şunu bil ki, ne pahasına olursa olsun seni mutlaka bulacağım. Ve bir daha asla ayrılmayacağız!
Sunucu-Kaderlerimiz aynı demiştiniz?
-Evet aynı... Eğer birşey kaderinizde varsa bundan kaçamazsınız.Babam annemin başka bir adamdan olan kızının benim olduğumu sanıp beni para karşılığı bir adama satmış. Kardeşimde başka bir yerde başka bir adama satılmış. Yani eğer o bizimle yaşasaydıda aynı kaderi yaşayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz
FanfictionGeçmişte para karşılığı satıldığı adamın zulmünden kaçıp çocuğuyla birlikte Karadeniz'e sığınan Nefes'le, onu koruduğu için ailesinin büyük tepkisiyle karşılaşan Tahir'in imkansız aşkını ele alıyor kitapımız... -Sen Anlat Karadeniz... Ben Anlatınc...