Yeni Karakterler Tanıtımı

269 11 9
                                    

Peki ya siz en çok hangisini sevdiniz? Ve yeni karakterleri nasıl buldunuz? Hikayenin gidişatından memnun musunuz? Birde şu karakteri bu oyuncu canlandırsa dediğiniz bir oyuncu varsa yorum olarak yazın lütfen. Birde kıyaslamada yapa bilirsiniz. Bizim SAK'taki yeni karakterler mi yoksa asıl SAK'taki yeni karakterler mi daha güzel? Yorumlarınızı bekliyorum. Seviliyorsunuz! 💙

Tuncay Karel- Çocukken Babası annesini gözleri önünde öldürmüş psikolojik sorunları olan baba taraftan Karadenizli olam bir adam. Çocukluğundan beri Nefes'e saplantılı aşık. Hatta bu aşkı onu 8 yıl akıl hastanesine bile yatırdı. İlerde onunla ilgili çok büyük SIRLAR ortaya çıkacak... Televizyonda yayınlansa bu karakteri Kaan Uğrancıoğlunun canlandırmasını çok isterdim.

Müzeyyen Sarıhan-Tam anlamıyla acıların kadını, ama kendini o acılara esir etmemiş bir kadın! Babasının annesini dövmesine katlanamayan Müzeyyen ablasıyla plan yapar.. Fakat bu plan işe yaramaz ve daha da kötüsü bu planı öğrenen babası 18  yaşına yeni basmış ablasını yaşlı ve varlıklı bir adama satar! Bu olayın ardından annesi daha fazla dayanamaz ve kendini öldürür.. Babasının karanlık dünyasında esir olmak istemeyen Müzeyyen 14 yaşında hayata atılır. Bir yetimhaneye yerleşir ve okula devam eder. Ama aklı hep ablasındadır. Yıllar sonra okuyup psikolog olan Müzeyyen ablasını arar ama ondan ne ses vardır nede nefes.. Bir sır gibi kaybolmuştur ablası. Tüm bu olaylar Karadenizde yaşanır... Şimdi 65 yaşında varlıklı bir Karadeniz kadını olan Müzeyyen hayatı boyu kimseyle evlenmez. O hep bu cümleyi kurardı- "Bir kız çocuğunu babasından çok kim koruya bilirdi ki? Babası ona sırt çevirdikten sonra el'e nasıl güvene bilirdi?" Peki ya Nefeste kendini gören Müzeyyen'in Nefesle nasıl yolu kesişecekti? Ve bu karşılaşmadan sonra hayatları nasıl devam edecekti? Müzeyyenin heyecan ve sır dolu hikayesi yeni bölümlerde sizlerle olacak... Bence Müzeyyen Sarıhan karakteri Hümeyra Akbay'a çok yakışırdı...

Hayat Süzgün - Nefes ve Salih'in kayıp kardeşi... Kocasından şiddet gören, evladını korumaya çalışan bir anne.. Hayat'a sorsanız "Sen kimsin?" diye "Ben sadece Hayal'in annesiyim. Oda onu koruya bilene kadar, eğer onu korumayıda kaybedersem ben sadece bir HİÇİM" der... Bu kadar umutsuz bir kadın hayata tekrar döne bilecek miydi? Yada Nefes onu bula bilecek miydi? Hepsi ve daha fazlası yeni bölümlerde... Bizce Hayat'ı Oya Unusta'sı oynasa süper olurdu.İrem Helvacıoğluylada benziyorlar zaten.

Hatice Aslan- Nefes ve Salih'in annesi. Tuncayla herkesten gizli bir bağı var. Tabi herkesten gizli olan sadece bu bağ değil. Peki ya Hatice hangi tarafta olacak? Kızının mı yoksa Tuncay'ın mı? Tuncayla aralarındaki bağ ne? Bizce Hatice Aslan karakteri Vahide Perçin'e yakışırdı.

Hayal Süzgün- Hayat'ın en güzel hayali... Biricik kızı.. Annesiyle hayaller kuran Hayal, kurduğu hayalleri gerçekleştire bilecek miydi? Bizce Oya Unustası'na benziyor diye bu rolu Lavinya Ünlüer üstlene bilirdi.

Galip Karel- Geçmişi sırlarla dolu gizemli bir adam... Tuncay'a yakın gibi görünsede aslında ona en büyük zararı o verdi! Bu zarar ortaya çıktıktan sonra ise Galip için hiç bir şey iyi olmayacak.

Ahmet Süzgün- Hayat'ın ondan 20 yaş büyük kocası.Hayat'ın içip-içip dövüyor.Çalıştığı yerlerde kavga çıkardığı için kovuluyor ve sürekli iş değiştiriyor.Kazandığı paraları içkiye, kumara yatırıp bazen eve ekmek bile almıyor.Ahmet'in sonu nasıl olacak? Yeni bölümlerde göreceğiz. Bence Ahmet karakterini Çukur dizisinde oynayan "Berkay Ateş" oynasa tadından yenmez. Biliyorsunuz Anne dizisinde de "Cengiz" karakteriyle karşımıza çıkmıştı.

Sen Anlat KaradenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin