103.Bölüm YENİ SEZON

176 4 2
                                    

Uzun bir aradan sonra her kese tekrar merhaba! Yıllar sonra geri döndüm. Olmadığım dönemlerde çok şey yaşadım, üniversiteye hazırlanıyordum, kazandım ve şuan 3.sınıf öğrencisiyim. Tekrar hikayemize kaldığımız yerden yeni hikayelerle devam etmeye karar verdim. Bu yeni hikayeye kısa bir giriş bölümü olacak. Eski hikayeden bazı detayları unutmuş olabilirim, o yüzden küçük değişiklerle yeni ve son sezonu sizlerle yazmak için heyecanlıyım. O zaman hayde vira Bismillah!

Yıllar Önce-

Nefes lise zamanlarında yan sınıflardan bir çocukla tanımıştır..
Bu çocuğun ismi Miraçtır..Nefes  futbola meraklı olduğu için futbol oynayan arkadaşlarını hep uzaktan izlerdi.. Sadece o değil sınıfın diğer kızlarıda halısahanın bir köşesinde oturup sınıf arkadaşlarını desteklediler.. Miraçla tanışmalarıda burada gerçekleşmişti..Miraç oyun sırasında sakatlanıp Nefeslerin yanında oturdu.. Sakatlanıp oynayamadığı içinde morali çok bozukdu....

Nefes-Üzülme.. Oyun daha devam ediyor. Alırlar yine belki seni..
Miraç-Ayağımın halini görmüyor musun? Bu ayakla oynaya bilir miyim sence?
Nefes-Diğer oyunlara katılırsın.

Nefes iyi niyetle konuşsada Miraç sinirli olduğu için onun söylediklerine sert tepki verdi..

Miraç-Bir şey bildiğin yok.. Bari konuşma..

Miraç'ın bu tepkisine karşı Nefes bir şey söylemedi ve kalkıp sınıfa gitti.. Miraç onu kırdığını farketmişti ama artık geçti..

Miraç-Aferin, kızıda kırdın! Bravo sana!

Yürüye bilecek hale geldikten sonra Miraç Nefeslerin sınıfına gitti.. Beden dersiydi ve her kes maçı izliyordu.. Nefes sınıfta yalnızdı..

Miraç-Girebilir miyim?
Nefes-Yine esip-gürleyeceksen hiç girme..

Miraç aksayarak sınıfa girer ve Nefes'i rahatsız etmemek için öğretmen masasında oturur..

Miraç-Az önce öküzlük ettim farkındayım.. Özür dilerim bunun için..
Nefes-Ben sadece yardımcı olurum diye öyle söylüyordum.. Böyle tepki vereceğini bilsem..
Miraç-Senin sözlerinde problem yok.. Sadece bu maç benim için çok önemliydi.. Biliyorsun bu maçta iyi performans gösterirsen takıma alınacaktım ve okulları arası yarışta da oynaya bilecektim..Sonunda da para ödülü veriliyordu.. O yüzden çok kızgınım.. Ama sana değil kendime..
Nefes-Bu para neden bu kadar önemli ki? Sende o yeni çıkan pahalı saatlerden mi almak istiyorsun?

Miraç güler..

Miraç- Keşke dediğin gibi olsaydı ama yok öyle değil.. Boşver nedenini.. Ama dediğim gibi bu maçlar benim için çok önemli.. Önümüzdeki maça çok iyi hazırlanmam gerek.. Son şansım ola bilir..
Nefes-İnşAllah önümüzdeki maçta seçilirdi.. Performansın iyiydi.. Ayağında kuvvetli..
Miraç-Futbolu sever misin? Yani kızlar genellikle sınıf arkadaşlarını desteklemeye gelir halısahaya..
Nefes-Ikisi içinde geliyorum diyelim.. Hem destek için hemde futbola olan merakım için.. Bu arada adın ne?

-Miraç.. Senin adın ne?
-Nefes..
-İsminde çok güzelmiş... Yani gözlerin gibi.. Yanlış anlama..

Nefes gülmemek için kendini zor tutar..

Nefes-Yok canım sadece gözlerimin ve ismimin güzel olduğunu söyledin.. Nesini yanlış anlayacağım ki.. Tanıştığımıza memnun oldum..
Miraç-Bende..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen Anlat KaradenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin