92.Bölüm "Anlat Karadeniz"
Uzun bir aradan sonra uzun bir bölüm oldu, hayde iyi okumalar, oy verip fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın! #AnlatKaradeniz
"Bu dünyaya geliyoruz... Yaşıyoruz.. Yaşamaya çalışıyoruz.. Peki ya ne için? Hiç ne için yaşadığınızı düşündünüz mü?Peki ya kendinizin ne için yaşadığını düşünmediyseniz, başkalarının ne için yaşadağını düşündünüz mü? Mesela bir anne ne için yaşar denildiyinde direkt evladı için diyemezsiniz.. Neden mi? Çünki bende bir anneyim.. Ben 8 yıl boyunca evladının denize dokunacak kadar özgür olması için yaşayan bir anneyim... Bir kadın şiddet görürken onun canını en çok yakan şey ne biliyor musunuz? Evladının korktuğunu bilmek.. "Ya anneme birşey" olursa diye korkarak ağladığını bilmek.. Ben Nefes Kaleli.. 16 yaşımdan sadece 1 ay sonra babam tarafından para karşılığında bir adama satılan Nefes Kaleli.. Ben o güne kadar yaşadığım şeylerin benim kaderim olduğunu sanarken,ben aslında başkasının kaderini yaşamışım... "
Evet günlüğüm, işte bugün bu hakta konuştum..Susmadım ve konuştum belki yine milyonlarca kadına umut oldum..Benim gibi milyonlarca kadına..
İkizler ağlar..
Bu gecelik bu kadar yeter, ikizlerim uyandı, sana yine yazacağım, hoşçakal.
Nefes günlüğünün kapağını kapayıp. İkizlerin beşiklerini sallar. Masal bebek uyusada, Cesur bebek huysuzlanır.
Nefes-Oğlum, sen huysuzlanıyor musun? Gel bakalım anneye.. Gel bakalım..
Nefes oğlunu;Cesur'u kucağına alır..
Ve sahne burada biter. Bu sahneler gelecek bölümlerde karşımıza çıkacak. ✨
Tahir-Nefes hadi gel..
-Geliyorum!Nefes çocukların elinden tutar ve köprüden geçerler..Köprüden geçer geçmez Nefes Tahir'e sarılır.
Nefes-Çok korktum Tahir, seni bir daha asla göremeyeceğim sandım.
-Çocuklar nerede?Nefes gülümseyerek "BURADA" der ve yanına bakar. Ama çocuklar yoktur.Nefes telaşlanır.
-Ama ellerinden tuttum, birlikte geçtik köprüyü.
O sırada köprüden Yiğit'in sesi duyulur-
Anne yardım et!
Nefes-Oğlum!
Umut bebekte Yiğit'in yanındadır ve "anne" diye ağlıyordur.
Nefes-Annem! Geliyoruz! Değil mi Tahir?
Nefes yanına döndüğünde Tahirde kaybolur.
Nefes-Tahir?!
Tahirde Yiğitle Umut'un yanında;köprüdedir.
Nefes-Tahir hadi çocuklarımızda al gel.
-Nefes biz bir yere gitmiyoruz ki. Giden sen ve ikizlerimiz.Nefes karnına bakar ve bebeklerin olmadığını görür.
Nefes-Bebeklerim? Nerede, neredeler?
Nefes ağlamaya başlar ve o sırada köprünün yanında Vedat belirir.
Vedat-Sana er yada geç, kavuşacağız demiştim Nefes..
Vedat cebinden bıçağını çıkarır ve köprünün iplerini kesmeye başlar.
Nefes-Vedat,yapma!Nolursun yapma!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz
FanfictionGeçmişte para karşılığı satıldığı adamın zulmünden kaçıp çocuğuyla birlikte Karadeniz'e sığınan Nefes'le, onu koruduğu için ailesinin büyük tepkisiyle karşılaşan Tahir'in imkansız aşkını ele alıyor kitapımız... -Sen Anlat Karadeniz... Ben Anlatınc...