66.Bölüm Anne Olmak

899 23 27
                                    

66.Bölüm "Anne Olmak"

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum İyi Okumalar)

Fikret daha kızına kavuşamadan Tahir'in kollarında can verirken.. Vedat'ın ilerleyen hastalığı kendini gösterir.. Vedatta yere serilmiştir..

Fikret-Kaderde ananasuyla babasunun kollarundan alduğum uşağun kollarında ölmekte varmuş ha?
Tahir-Bu kadar kolay ölemezsin.. Yaşayacaksın hergün pişman olup bin defa öleceksin ama yaşarken..
Fikret-Evlat,ettuklerimin bir affı yok ama bir özrü var.. Özür dilerum be evlat, seni anandan babandan ayurduğum için çok özür dilerim.. Evlat torunuma anasunun yaşaduğuni de, bir şekilde bulsin onu... Eğer yapa bilirsen sende yardım et...
-Noluyi? Gözlerun kapanıyi! Fikret abi?
Fikret-O günden beri uyuyamıyrım ben evlat.. Gözlerum uykuya hasret.. Artuk rahat uyuyabilirm...
-Hayır! Ula ölemezsun! Bu kadar kolay değul!
Ve Fikret son nefes'ini Tahir'in kollarında verin... Tahir ambulansa haber verir Vedat hastaneye Fikret ise morga götürülür..

Nefes'in doğumu başlamıştır..
Yiğit-Anne iyi misin?
Nefes ıkınırken-
İyiyim oğlum telefonumu ver..

Nefes Tahir'i arar.. Tahirde açar-
Nefesim noldu?
-Tahir çabuk gel! Doğum başladı!
-Ne? Hemen geliyrim!

Tahir ambulansı aramak yerine Nefes'in doktorunu evinden alıp eve giderler...

Tahir-Nefes iyi misun?

Tahir Nefes'in elinden tutar...

Nefes ise şiddetle bağırır..

Nefes-Tahir hadi Yiğit'ide al dışarıya gidin..

Tahir-Ama seni yanlız bırakamam.

Nefes-Tahir yanımda olduğunu bilmek bile bana yeter hadi..

Doktor-İyi ki hastaneye giderek zaman kaybetmedik.

Tahir Yiğitide alıp dışarıda beklemeye giderler...Tahir bağya heyecanlıdır..

Yiğit-Baba, kardeşim mi geliyor?
Tahir-Evet aslanum.. Sevinmedin mi?
Yiğit-Yoo çok sevindim..
Tahir Yiğit'in saçlarından öperek-
Uh seni verene kurban..

Nefes'in doğumu ise devam etmektedir..

Dr-Hadi başı göründü, geliyor derin derin nefes al ve ıkın!

Nefes doktorun dediklerine yapar ve bağırarak ıkınır...

Dr-Geliyor!

Bir an Nefes'in aklına kızının doğumu gelir.. Ve kötü olur.. Gözleri dolar..
Ve tam o sırada bebek gelir!

Dr-Geldi!

Nefes gülümser ama bebek hala ağlamıyordur..

-Neden sesi çıkmıyor? Bebeğim!

Nefes öyle bir bağırır ki Tahir bile sesini duyar..

Tahir bir an çok endişelenir..
Yiğit-Baba ne oldu?
Yiğit ise sorusuna cevap bulamaz.. Kaleli konakta seviç devam ederken Asiye Nefes'i arayıp açmayınca endişelenir..

Saniye-Açmadı mi?
Asiye-Yok ya.. Bak şimdi endişelendum..
Mustafa-Bir daha ara...
Asiye bir daha arasada Nefes açmayınca Mustafayla birlikte NefTah'ın evlerine giderler..
Vedat hastanede tedavisine devam edilirken polisde başında onu tutuklamak için bekliyordur.. Bunları öğrenen Emir hastaneye gelir..

Emir-Doktor bey kardeşim iyi mi?
Doktor-Hastalığı çok ilerlemiş..
Emir-Yani?
Doktor-Yapabileceğimiz birşey yok, kardeşinizin sayılı saatları bile kalmış ola bilir...
Emir bunları duyunca adeta yıkılır..O sert tavrı bir anda kaybetme korkusuyla bürünür.. Bebeği ağlamayan Nefes'in endişesi bebeğin ağlamasıyla biterken Tahir Nefes'inin yanına gider..
Tahir-İyi misiniz?
Nefes'in gözlerinden sevinç gözyaşları akarken Tahirde gözyaşlarını saklayamaz-
Biz çok iyiyiz.. Bak kızımız geldi babası..
Tahir-Çok güzel.. Babası onu verene kurban..
Tahir Nefes'inin alnından öper..
Nefes-Tutmak ister misin?
Tahir-Bilmem ki becere bilir miyim?
Nefes-Hadi al..
Tahir kızını kucağına götürür.. O an bir baba için o kadar değerlidir ki..
Nefes-Nasıl hissediyorsun?
Tahir-Sanki tüm dünyayı alıp benim kucağıma vermişler...
Nefes gülümser..
Doktor'a teşekkür ederler ve doktor gider.. Suskun oturan Yiğit'in küçük kıskançlıkları sanki erken başlamıştır..
Nefes-E Yiğit sen konuşmayacak mısın?
Yiğit-Niye konuşacak mışım ki?
Nefes-Sende abi oldun birtanem.. Sevinmedin mi?
Yiğit-Sevindim..
Yiğit biraz somurtsada Tahir'in yanına gelip suratına bakar-
Çok küçük..
Tahir-Evet ama bizim sevgimizle büyüyecek..
Yiğit-Nasıl yani?
Tahir-Bir insan sevgiyle büyür.. Misal bir ağaca sadece su vermekle büyütemezsin aynı zamanda onu sevmelisende ki o da sana severek meyve vere bilsin..
Yiğit-O(Vedat) beni hiç sevmedi ben nasıl büyüdüm o zaman?
Nefes-Çünkü ben seni herşeyden çok sevdim, o sevmese ne olur?
Anne-oğul sarılırlar.. Ve bebek ağlar.
Nefes-Eyvah kızımızda kıskanç olacak..
Tahir-Vallah işimiz zor..
Yiğit-Biz şimdi accayip güçlü 4lümü olduk?
Nefes-Evet, ay ışığında uluyan kurtla, mavi tüylü geyikle, denizden gelen kaplanla ve hayata gelen prensesle accayip güçlü bir takım olduk..
Ve birlikte gülerler.. Az sonra AsMus gelir.. Evin kapısı açık kalmışdır..

Sen Anlat KaradenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin