35.Bölüm Karadenize Sığmak

1.8K 33 2
                                    

                35.Bölüm              
          "Karadeniz'e Sığmak" 

Yiğitin serumunun bitmesinin ardından taburcu ederler.Nefes ve Tahir şimdi Yiğiti hazırlıyorlar.
Yiğit-Anne şimdi bende mi çok güçlü oldum?
Nefes-Nasıl yani anneciğim?
Yiğit-Hani demiştinya bu bir iksir.Sanada vermiştiler bu iksirden.Bu iksir kime verilirse güçlü oluyormuş.
Nefes-Evet anneciğim.Ama sen hep güçlüydün.Şimdi dahada güçlü oldun.
Tahir-E o zaman bana da verun bu iksirden.
Yiğit-Sen zaten çok güçlüsün ki baba.
Tahir:Oy baban sana kurban olsun.Kim eve gitmek ister?
Yiğit-Benn.
Yiğit Nefesten adeta "Nolur hayır deme" der gibi masum ve heyecanlı bir şekilde vereceği cevapı bekler.
Tahir-Gidelum o zaman paşam.Demu Nefes?
Nefes-Tahir sen bir dişarı gelsene.Oğlum sen bekle biz babanla konuşalım sonra senide gelip alacağız.
Yiğit-Tamam.
Nefes ve Tahir odadan dışarı çıkar.
Tahir:Hastanedeyuz Nefes sakin ol.
Nefes:Zaten hastane de konuşmayacağız.
Tahir:Nereye gidiysin da?
Nefes:Bahçeye, konuşmak istiyorsan gel.
Tahir:Gelelum bakalım.
Fikret ve Emre planlarından konuşurlar..
Emre-Peki bu aileye direkt nasıl giricem?
Fikret-Lafı dolandurmayacaksun.Direkt konuya gireceksun.Yani derdunu anlatacaksun.Onlar sana yardum edecek.Sen intikamını alacaksun tabii o sırada banada Kaleliler ve Nefesle yarum kalan işumi bitirmem için yardum edeceksun.
Emre-Nefes?
Fikret-Babanin annenden sonra ki yeni karisi...
Vedat her yeri kırıp döksede yine kendinde o gücü yine toplar:
Kendine gel oğlum.İntikam için kendine ve zekana ihtiyacın var.Pes etmek yok!Çabuk gelin toparlayın burayı!
Adamları içeri gelip etrafı toparlamaya başlarlar.
Vedat:Ben çıkıyorum geldiğimde herşeyi eskisi gibi görücem.
Adamı:Eskisi gibi mi?
Vedat adımlarını yavaşlatarak geri döner:
Evet eskisi gibi.Yoksa yapamaz mısın?Hatta sadece 5 dakikaya topladın topladın toplamadın defolup gidiyorsun.
+Vedat bey nolur yapmayın.Hasta kızım var biliyorsunuz.Nasıl bakarım aileme?
-Aile çok değerli birşeydir.Ama Vedat bey bilmez değil mi?Vedat bey kötüdür.Vedat bey karısını dövüyor.Bunları konuştuğunuza eminim.Gerçek şu ki şuan param bitsin hepinizin yüzüme bile bakmadan araknızı dönüp gideceğinizi biliyorum.Ama işte sizin bana olduğunuz gibi kahretsin ki benim de size ihtiyacım var!Bu son şansın defol topla şuraları bir daha da lafımın üzerine laf getirme!Anlaşılmayan birşey var mı?
Adamları:Yok efendim.
Vedat:Bende öyle düşünmüştüm.
Türkan kızlarıyla sobanın yanında meyve dilimleyerek sohbet eder:
Türkan:Demek git dedu ha?
Nazar:Vallah ben de şaşurdum.Ama basbaya git dedu.Bende eşyalarumu alup gideyrum dedim zaten.
Türkan:Ee anladi tabii bu yaptiklaruyla bir halt edemeyeceğuni.Neyse bizden uzak olsunda.
Nazar:Artuk hiçbirşey yapamaz.
Cemil içeri girer:
Hele bir yapsun!
Nazar:Baba hoş geldun.
Mercan:Hoş geldun baba.
Türkan:Hoş geldun.
Cemil:Hoş bulduk hoş bulduk.Aldun mu eşyalarunu kızum?
Nazar:Aldum baba.
Cemil:Dilekçe?
Nazar:Esma ablayla koniştim bugün gidip yazacağum.
Cemil:Eyi yaz.Türkan benu kizlarimla biraz baş-başa burak,konuşacaklarum var.
Türkan:Konuşun bakalum).
Tahir ve Nefes dışarıda konuşuyorlardır.
Tahir:Nefes çocuk yorgun evimez gidelum burak şu inadi.
Nefes:Karadenizin umudu bitince inadı başlarmïş.Şimdi bana diyorsun ki bırak bu inadı.
Tahir:Evet ama atladuğun bir şey var.Umut bitince başliyi o inat.Ama bizim umudumuz bitmedu ki?
Nefes:Evet bizim umudumuz bitmedi, bitirdiler!Çocuklu karı dediler, sığıntı dediler!Daha umudumu bitirmek için ne yapmaları gerekki?
Tahir:Nefes sen sığıntı değilsin.
Nefes:Ama çocuk karıyım dimi?
Tahir:Evet bir evladin var,evaldımız var!Ayrıca karı değil kadınsın.
Nefes:Sen diyorsun herkes böyle demiyor ki.
Tahir:O herkesu ben...Açma şu deli Tahirin ağzını gözünü seveyum!
Nefes:Sığıntı olmakla sığmak arasında dağ kadar fark var Tahir.Bir yere sığarsın orada sana yer vardır.Bir yere sığıntı olursun oranın artık yeri kalmamıştır sen oraya fazlasındır.Ben Karadenize sığmak isterken sığıntı oldum Tahir.İşte bu gerçek canımı çok acıtıyor...
Nefes gözyaşlarına hakim olamaz..Gözlerinden küçük damlalar halinde akar gözyaşları..Arkasını sevdiği adama döner.Zorda olsa gitmek zorundadır...

Sen Anlat KaradenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin