70.Bölüm "Bitmeyen Sevda"
Tahir yere yığılan Yiğit'i kucağına alır.. O sırada Umut'un ağlama sesi duyulur..
Tahir-Nefes sen gelme kızımızla kal.
Nefes ağlayarak-
Hayır!Bendü geleceğim oğlumu yanlız bırakmam. Arabaya gidin Umutuda alıp geliyorum.. Nefes dediği gibi yapar ve arabaya binip hastaneye giderler..Nefes arka koktukta oturur ve Yiğit'in başını dizlerini koyar...
Nefes-Oğlum, noldu sana?
Yiğit gözlerini açar..
-Anne..
Nefes-Oğlum, buradayım annem.. İyi misin?
-Birden başım döndü..
Tahirde yola bakarken ara sıra aynadan onları izler..
-Özür dilerim anne...
Nefes Yiğit'in küçük ellerini öperek-
Hayır annem, senin suçun yok..
-Nereye gidiyoruz?
Nefes-Hastaneye.. Konuşma, yorma kendini.. Ben varınca sena söylerim..
Nefes yol boyu seesizce ağlar, gözyaşları yanaklarından süzülür... Onlar hastaneye giderken AsMusda deniz kenarında arabayı durdurup elma yerken denizi seyrederler..
Asiye-Vallah iyi ki gelduk ha.. Canım ne çekmiş ne çekmiş...
Mustafa her zaman ki gülüşünü atarak-
Vallah banada iyi geldi..
Asiye-Ne zamandır çıkmıydık dışarı iyi oldi bu..
Mustafa-Gözünü sevdiğimin Karadeniz'i, insanı gel gel diye çağırıyi..
Asiye derinden nefes alarak denizin kokusunu içine çeker..
Asiye-Mis gibi kokayi...
Ve onların bu güzel anları devam ederken Yiğit'i müdahile odasına alırlar.. Nefes kucağında bebeği gözlerinde yaşla oğlundan haber bekler.. Keza Tahirde endişelidir..
Nefes-Tahir ya..
Tahir-Ya ne?
Nefes-Vedat onda olan tümörün genetik olduğunu ve ebeveyinden çocuğa geçe bileceğini söylemişti.. Ya Yiğitte tümör varsa?
Tahir tereddüt etsede Nefes'i rahatlatmak için-
Merak etme Nefesim, oğlumuz buradan sağ-salim çıkacak İnşAllah..
-İnşAllah...
Tahir Nefes ve kızının alnından öperek onlara sarılır...Birazdan doktor gelip Yiğitin endişelenecek bir durum olmadığını sadece bağışıklık sisteminin biraz zayıf olduğu için bayıldığını söyler.. Nefesle Tahir oğullarınş görmek için yanına giderler.. Anne ve babasını gören Yiğit çok sevinir..
-Anne!
Nefes hemen oğluna sarılır..
-Annem iyi misin?
-Ben iyiyimde birşeyim yok değil mi?
-Tabikide yok, sadece ay ışığında uluyan kurtun biraz daha kendine dikkat etmesi gerekiyor..
Tahir-Bizi çok korkuttun paşam..
Yiğit-Özür dilerim..
Tahir-Özür dileyecek birşey yok... Artık geçti bitti.. İşlemlerini yapıp çıkacağız..
-Anne, baba iyi ki benim annem ve babam sizsiniz..
Nefesle Tahir bir-birine bakıp gülümsedikten sonra Yiğit'e sarılır..İşlemleri yapıp çıkarlar... Bu olaylardan haberi olan Salih ise yeğenini görmeye gelir.. Fazla kimseye söylemezler endişelenmesin diye.. Berrakla Fatih Melekle konuştuktan sonra eve giderler.. Yolda konu dün gittikleri hastaneye gelir..
-Sence doktorun söylediği tedavi işe yarayacak mı?
Fatih-Biz umudumuzu yitirmezsek tabiki yarayacak.. Bak Melekte bizi sevdi..
-Biz doğru seçim yaptık.. Meleğin gerçekten bize ihtiyacı varmış..
Fatih-Benim gibi.. Benimde sana ihityacım var..
Berrak hafiften gülümser ve birazdan evde olurlar... Salih ise yeğeniyle eğlenmekteyken Nefeste çay hazırlar..-Paşam, artık dikkat et kendine anlaştık mı?
Yiğit-Anlaştık dayı..
-E çak o zaman!
Onların bu anlarını mutfaktan izleyen Nefeste gülümsemesini eksiltmez.. Az sonra kızını uyutan Tahirde aşağı iner..Nefes-Çaylar geldi...
Nefes herkesin çayınl verdikten sonra kendiside oturur..
-Abi, duydum ki Mercanı istemeye gidiyoruz..
Salih-Evet, yarın gideceğiz..
-İnşAllah çok mutlu olursunuz..
Salih-İnşAllah canım...
Yiğit-Baba, bizde gideriz değil mi?
Tahir-Gideriz tabi aslanum..
Salih-İyi ki varsınız gerçekten.. Eğer şuan gerçekten ölmüş olsaydım Nefes için endişelenmezdim.. Çünki sen onu en az benim kadar seviyorsun..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Anlat Karadeniz
FanfictionGeçmişte para karşılığı satıldığı adamın zulmünden kaçıp çocuğuyla birlikte Karadeniz'e sığınan Nefes'le, onu koruduğu için ailesinin büyük tepkisiyle karşılaşan Tahir'in imkansız aşkını ele alıyor kitapımız... -Sen Anlat Karadeniz... Ben Anlatınc...