3.5

1.3K 100 116
                                    

(Hee-Ran)

Belki de bütün şeyleri itiraf edeceğim sırada açılan o kapı yüzünden bu durumu tekrardan düşünmem gerekecekti..

Taehyung gözlerini kısmış bir vaziyette açılan kapıya bakarken bende bu durumdan rahatsız olduğum için Taehyung'a sokuldum.

Ağzı kulaklarında, elindeki pahalı çantasıyla bize doğru yürüyen Milena'yı gördüğümde moralim bozulmuş olsa da bu kadının hâl ve hareketlerine aldırış etmemeye çalışıyordum.

"Waow kimleri görüyorum burada keşke bana da haber etseydin Taehyung en azından kahvaltını yaparken sıkılmazdın."

Taehyung sert ve keskin cümlelerle konuşup ellerimizi sıkıca birbirine kenetlediğinde ona bakarken hafiften tebessüm ettim.

"Aksine baş başa kalmak istedik ve sıkılmadım da çünkü o yanımda öylece dursa bile ben eğlenip mutlu olabiliyorum."

Taehyung cümlesini bitirdikten sonra masada bıraktığı telefonuna doğru uzanıp almış telefonun saatine baktıktan sonra da bana doğru dönüp gülümseyerek konuşmaya başlamıştı.

"Sevgilim, vaktimiz çoktan gelmiş bile gidelim mi?"

"(Şaşkınca gülümseyerek) olur gidelim."

Milena'nın yanından öylece geçip gidiyorken hafifçe kafamı geriye doğru çevirerek gülümseyerek konuştum.

"Milena, sana iyi eğlenceler dileriz.."

Milena'nın yüzü buz kestiğinde önüme dönüp tekrardan hızlıca yürümeye başlamıştık.


.....

(Taehyung)

Arabaya geldiğimiz vakit fazla zaman kaybetmeden Hee-Ran'ın kapısını açıp bindirdim.

Bende oyalanmamak adına seri bir şekilde hareket edip sürücü koltuğuna yerleştim.

Bugün için planlarım olduğundan Bay Fabian'ın bizim için gönderdiği şoförü dinlenmesi için evinde kalması gerektiğini söylemiştim.

Arabayı çalıştırdıktan sonra Hee-Ran meraklı gözlerle bana bakıp, soru sormuştu.

"Taehyung, nereye gidiyoruz?"

Hee-Ran'a bakarken gözlerimin içinin güldüğünü farkedebiliyordum.

"Aşıklar şehri olan Paris'e gidiyoruz.."

Küçük bir kız çocuğu gibi sevinmeye başladığında bu ânın hep böyle kalmasını dilemiştim.

"Yaa Tae! Eiffel Kulesi'nin en üstüne de çıkar mıyız kii?"

"Çıkarız tabiki.."

"Bolca fotoğraflar çekilmeliyiz, birlikte güzel ve eşsiz anılar biriktirmeliyiz."

Benimle aynı düşüncelere sahip olması ona her geçen günden daha fazlasıyla aşık olmama sebebiyet veriyordu.

"Hee-Ran~shii söz veriyorum tüm bu isteklerini gerçekleştireceğiz."

"Biliyorum ve bunun için daha çok heyecanlıyım Taehyung.."

.....

SAUDADE / KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin