(Hee-Ran)
4 ay sonra
Uzun zamandır beklediğim o gün sonunda gelmişti..Yolun başında, beyaz atlı prensimin elini sıkıca kavramış ve bütün gözlerin sadece bizi gördüğü yerdeyiz..Bizi izleyenlere karşılık yavaşça kafalarımızı birbirimize çevirdiğimizde tüm içtenliğimizle gülümseyip tekrardan önümüze döndükten sonra birlikte yürümeye başladık.
Jungkook ve Eunbi yan yana durmuşlar, elleri kopana kadar bizi alkışlıyorlardı.Diğer bir tarafta ünlü iş adamları, dış ülkelerdeki ünlü markaların ceo'ları bize bakıp gülümsüyorlardı..
Her şey şuanlık kusursuz gidiyordu..Taehyung'la sonsuzluğa evet dememize çok kısa bir zaman kalmıştı.Ama öncesinde birbirimize yemin edecektik..
Davetlilerin huzuruna çıktıktan sonra yönlerimizi birbirimize çevirip, yine aynı şekilde birbirimizi selamladıktan sonra ilk olarak Taehyung yeminini etmek için konuşmaya başlayacaktı.
"Benim en yakın arkadaşım, yol göstericim, oyun arkadaşım ve en büyük zorluğum oldun-"
Birbirimize bakıp gülmeye başladıktan sonra Taehyung cümlesine kaldığı yerden devam etti.
"Ve en önemlisi benim hayatımın aşkısın! Beni daha iyi bir insan yaptın ve beni düşleyebileceğimden daha mutlu ettin ve ve..mümkün olduğunu düşünemeyeceğim kadar çok sevdin! Senin hayatının bir parçası olduğum için çok şanslıyım.Bugün itibariyle hayatlarımız birleşiyor..Seninle birlikte hayal kuracağım..Seninle birlikte kutlayacağım..Hayatımız ne getirirse getirsin senin yanında yürüyeceğim.Sen benimsin, benim aşkım, benim hayatımsın..Bugün ve her zaman..Eğer bir zombi veya vampire dönüşürsen beni ısırmana izin vereceğim.Böylece birlikte ölümsüz olabiliriz.Her ne olursa olsun sadece sana aidim..Seni seviyorum Bebeğim."
Onu gözlerim dolarak izlemiştim..Yavaşça yaklaşıp ellerimi Taehyung'un beline bağladıktan sonra kimsenin duyamayacağı şekilde fısıldadım.
"Benim olduğun için teşekkür ederim Sevgilim.."
Birbirimizden zor da olsa ayrıldıktan sonra yemin etme sırası bendeydi..
Derince nefes aldıktan sonra Taehyung'un gözlerinin içine bakarak rahatlamaya çalıştım..
Sadece bizim olduğumuzu hayal ederek konuşmaya başladım.
"Sen benim hayatım, kanatsız meleğim ve geleceğimsin! Kısacası başlangıcım ve sonum sensin..Sahip olduğumuz her ânın değerini bilmeliyiz.Bu hayat bizi bir araya getirerek kutsamış oldu.Biz özeliz ve sahip olduğumuz şey çok saf.Ben sadece senin yanındayken nefes alabiliyorum.Sadece senin aşkın bana yol gösterebilir.Seni nasıl sevdiğimi unutmayacağıma dair söz veriyorum.Sana her şeyimi vereceğim.Sen benim merkezimsin..Ne olursa olsun seni sonsuza dek seveceğim ve şunu unutma; ben mutlusam sende mutlusun!"
Son cümlemle salondaki herkesin gülmeye başlamasını duyduktan sonra Taehyung'la birbirimize bakarak gülmeye başladık.
.....
Herkesin huzurunda birbirimize evet diyerek hayatımızı tam anlamıyla birleştirdiğimiz onaylandığında birbirimize yakınlaşarak dudaklarımızı birleştirdik.
Gözlerimiz her birbirini bulduğu an da mutlulukla kısılıyor huzurla açılıyordu..Artık ben ve o yoktu..biz vardık, sadece Hee-Ran ve Taehyung'un birleşmesi vardı..Salonda melodiler yükselmeye başladığında Taehyung karşımda eğilerek reverans sunduğunda soğuk ellerimi onun avuçlarının arasına yerleştirdikten sonra Taehyung'da elleriyle sıkıca kavrayıp belimden tutarak kendisine çektiğinde kulağıma gülümseyerek fısıldamıştı.