(Hee-Ran)
Dizlerimin üstüne düşsem bile, yüzüstü yere serilsem bile ya da en kötü şekilde bir gökdelenin en tepesinden kafa üstü zemine çakılsam bile..o histerik gülüşü asla hafızamdan silemezdim..
Başımı kollarımın arasına aldıktan sonra bağırarak yardım istemeye koyuldum..o an gözlerim kimseyi görmüyordu.
Sesler sadece beynimin içerisinde dönüyordu ama o seslere karşılık verebilecek bir gücüm yoktu..
"Yardım edin!"
"Lütfen!"
"Kurtarın benii!"
"Cezalandırılmak istemiyorum!"
"Karanlık istemiyorum.."
Ağlamam gittikçe çığlıklara dönüşüyordu..
"Bırakın beni..."
"Anne, uyan..lütfen!"
Gözyaşlarım yanaklarımdan hızlıca süzülerek kıyafetime düşüyordu..
Ayaklarımı kendime çekebildiğim kadar çektim..sakinleşmek yerine daha fazla bağırıp, ağlıyordum..
Sonra kulağımı dolduran bir ses işittim..
"Hee-Ran hâla seninleyim."
"Seni asla bırakmayacağım bebeğim."
"Neden bana bakmıyorsun Hee-Ran?"
"Neyin var? hadi anlat bana güzelim?"
Umursamam gereken sesi o an umursamayacak konuma gelmiştim.
Kwang Bae denen adamın üstüme doğru geldiğini göz ucuyla gördükten sonra vücudumu atabildiğim kadar geriye atarak bağırmıştım.
"Yaklaşma bana! Git buradan lütfen."
"Zarar verme bize! Yardım edin."
Sesim yavaşça sadece benim duyabileceğim konuma geldiğinde konuştum.
"Anne, uyanmak zorundasın bizi tek bırakamazsın..l-lütfen yalvarırım uyan anne."
.....
(Jimin)
Asansör açıldığı gibi hiçbir şeyi önemsemeden Taehyung'un odasının bulunduğu yere koştum..
Hızlıca kapıyı açıp içeriye girdiğimde Hee-Ran yerde kriz geçiriyor ve çığlıklar eşliğinde ağlıyordu..
O an sadece ağlamak istedim.Keşke onu bulmasaydım, keşke onun kalbinden yararlanmak için iyi gibi görünmeseydim ya da başka bir zamanda daha iyi birisi olarak onunla tanışsaydım..
Taehyung çaresizce onunla yerde oturmuş ve sakinleştirmeye çalışıyordu ama Hee-Ran onun sesini duyamayacak kadar kendisini kaybetmişti..
Artık bütün düşüncelerimi bir kenera bırakıp, Hee-Ran'ın yanına soğukkanlı olmaya çalışarak koştum..
.....
Hee-Ran'ın beni duyması için daha yüksek bir sesle bağırıyordum..ve bağırırken onun iki omuzundan silkeliyordum.