2.0

1.9K 128 214
                                    

(Hee-Ran)

Taehyung ilk hamleyi sarılmadan yana yaptığında kollarını boynuma saran Taehyung'un kollarını sıkıca tutmuş hemen ardından da atik bir hareketle bütün gücümü kullanarak yere serdim.

Taehyung bunu nasıl yaptığımı sorgularcasına suratıma şaşkınca bakarken ayakta duran beni bileğimden kendisine çekince bedenlerimiz çarpışmış,sadece bir süre nefes alışverişlerimi düzene sokabilmek için uğraştım.

Taehyung dikkatimi dağıttığının farkına vardığında üsteki olan beni yana doğru hızlıca yuvarlanıp aşağıya alınca kalbim daha da hızlı atmaya başlamıştı.

Taehyung bileklerimden sıkıca tutmuş üzerimde hakimiyet kurmaya çalışırken bacaklarımı onun dengesini bozacak şekilde oynattığımda tüm dikkati bozulmuş onu yan tarafıma öylece serdim.

Kollarını iki yana açınca fırsat bilip bacaklarımı sol eline dolayıp kilit yaptığım da acıyla hem inleyip hem hafif güldüğünde ondan beklediğim cevabı alabilmek için soru yönelttim.

"Pes mi?"

Histerik bir gülümsemeyle:

"Eğer pes edersem asistanımdaki konumum ne olur sonra?"

"Siz yine patronum olacaksınız lakin bana karşı kaybettiğinizi asla unutmayacağım."

"Pekâlâ,daha fazla seni yormak istemiyorum.Onun için pes ediyorum şimdi bırak beni."

Taehyung'un kollarına sıkıca doladığım bacaklarımı serbest bıraktım.Hızlı nefes alıp veriyordu ve kontrol edemiyor olması daha da zorlayacaktı ciğerlerini bunun için uzandığım yerden doğrulup, yavaşça Taehyung'un yanına dizlerimin üstünde yürüyerek gittim.

"Bay Kim,nefes alışverişlerinizi sık sık yapmayı kesin yoksa daha fazla yorulacak ve düzene oturtamayacaksınız."

"Gerek yok,birazdan düzelir."

"Hayır! Siz böyle yaptığınız ve sözümü dinlemediğiniz sürece düzene girmeyecek.Şimdi derince ağzınızdan nefes alacak biraz tuttuktan sonra burnunuzdan yavaşça dışarıya geri bırakacaksınız."

Hafif sesimin yükselmesi Taehyung'un sözümü dinlemesine yol açtığında mutlu olmuştum istemsizce..

....

(Taehyung)

Hee-Ran'ın nefes kontrolümü yapabilmem için bana yardımcı olması ve bunu da başarılı bir şekilde yapmış olmamızdan dolayı rahatladığımda ve biraz da gözlerim kapalı bir şekilde dinlenmek istediğimde Hee-Ran konuşmaya başlamıştı.

"İlk öncelikle benim hatam çünkü hamlamış birisine egzersiz hareketlerini yaptırmam gerekirdi ama bunu es geçtim.Üzgünüm Bay Kim."

Hee-Ran cümlesini bitirip yanımdan usulca kalktığını hissettiğimde onu tutmak istemedim.Belki de o an beni öyle gördüğü için telaşa kapılmıştı ve özür dileme gereği duymuştu.Eğer düşünürse hatasının olmadığını anlayacağını umut ettiğim için gitmesine izin verdim.

Aradan geçen dakikalar sonucunda uzandığım yerden kalkıp soyunma odasında olduğunu tahmin ettiğim Hee-Ran'ın yanına gittim.

SAUDADE / KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin