(Taehyung)
Ona karşı fazlasıyla acizdim.Benimle birlikteyken kırılıp,inciniyordu..
Kötü bir adam değildim.Sadece ne yaptığımı bilmeyen koca bir aptalın tekiydim ona karşı..
Duygularım ve düşüncelerim arasında sıkışıp kalmış, birisinin ellerimden çekmesini bekliyordum öylece..
Öylece sarılmış sanki zamanı bir an da durdurmuştum bizim için..Uzaklara götürmek istedim ama o kadar kırıcı olaylardan sonra buna hakkım yoktu.
Kollarımda kıpırdanmaya başlayan Hee-Ran'la birlikte ellerimi biraz daha gevşettim.
Kollarımdan kurtulup bedenimi ittiğinde arkasını dönüp giderken "Size İyi Akşamlar Bay Kim." demişti.
Telefonumdaki saat'e baktığım vakit saat'in 22:00 olduğunu gördüm.Arkasından koşup, bileğinden tutmuş, durması için kuvvetimi uyguluyordum kii sanırsam başarılı olmuştum bu konuda..
....
(Hee-Ran)
Beni durduran Taehyung'a karşı arkamı dönüp hafifçe sesimi yükselterek konuşmaya başladım.
"Lütfen benii bırakın."
"Olmaz.Seni ben bırakacağım."
"Size ihtiyacım olduğunu düşünmüyorum."
"İhtiyacının olup olmadığını sormadım."
"Sadece şirketteki normal bir asistanın tekiyim.Kendi başımın çaresine bakabilirim.Lütfen evinize dönün Bay Kim."
"Pekâlâ, tek git.."
Taehyung'un son cümlesiyle beraber arkamı dönüp saçlarımın savrulmasıma izin vererek koşar adımlarla gidiyordum.
Aptalın tekiydim.Neyin ne olduğunu fark edemeyecek duruma hangi ara düşmüştüm kii..
Belki de Jimin haklıdır.Ondan uzak durmam gerekiyor yoksa daha fazla kırılacaktım.İçimi titrettiğini keşke Taehyung'a söyleyebilsem belkii bu dediğim tek bir cümleyle anlardı ona ne kadar değer verdiğimi..
Ne kadar yürüdüğümü bilmiyordum yaklaşık 20 dakikadır yol yarılamaya çalışıyordum sadece.Kendimi herkeslerden saklamak istiyordum.
Elimle taksi durduracağım vakit az ileride bir kadının çığlıkları kulaklarımı doldurmuştu.Yavaşça oraya doğru ilerlediğim vakit kadın sevgilisi olduğunu düşündüğüm genç çocuktan dayak yiyordu.Muhtemelen alkollüydü ve ne yaptığını bilmiyordu.
Olayın yaşandığı alanın içerisine girdiğim vakit ayağımla yanlışlıkla yerdeki birkaç parçadan oluşan dallara basmış onları kırmıştım.
Benim bulunduğum yere doğru baktığında kadının saçlarını bir an da bırakmış benim olduğum yere doğru sendeleyerek geliyordu.
Geldiğini hissettiğim vakit karnına dizimi geçirmiş tam çenesine de yumruk atıp yere sermiştim.
Çocuk yerde acı çekerken az ileride de acıyla inleyen kadına doğru koşup onu tüm gücümle ayağa kaldırmıştım.Kadın yürüyemeyecek kadar halsiz ve bitap düşmüş sadece onu kurtardığım için teşekkür etmekle yetiniyordu yarım ağız..