(Taehyung)
Hee-Ran son cümlesini söyledikten sonra hızlıca beni yan tarafına ittikten sonra yanımdan seri bir şekilde kalkıp eliyle dışarıyı gösterirken sert ve keskince konuşmaya başlamıştı..
"Çık git evimden..Defol Taehyung.."
"Hee-Ran açıklamama izin ver lütfen."
Son cümlemden sonra üzerime doğru yürürken bağırarak:
"Açıklama yapmak mı istiyorsun? Sen beni dinlemiş miydin? Sana yalvarmıştım Taehyung sırf bir kez olsun beni dinlemen için ağlayarak yalvarmıştım ama sen ne yapmıştın biliyor musun elinin tersiyle beni bir kenara itip, görmezden gelerek çıkıp gitmiştin.Bundan sonra ne sesini ne de seni görmek ve duymak istemiyorum."
Yataktan kalkarak Hee-Ran'ın ellerinden tutmak için ellerimi uzattığım sırada ellerini çekerek tekrardan dış kapıyı göstermişti.
"Hemen git burdan..Aklın kalmasın ne de olsa ben seni YuJin'in yokluğunda sadece avutan, öylesine birisiydim."
"Hee-Ran saçmalıyorsun benim için böyle biri asla değildin.Yanlış anlaşılma var seninle olmak istemeseydim buraya gelmezdim."
Saçlarını kulaklarının arkasına sıkıştırdıktan sonra konuşmuştu.
"Sanırım sen gittikten sonra gözlerim fazlasıyla açıldı..zengin erkeklerle birlikte oluyorum her gece..ama sen benden daha iyilerine layıksın onun için YuJin'in yanına gönül rahatlığıyla gidebilirsin."
Hee-Ran'ın cümlelerinden sonra hemen kollarına yapışarak, gözlerinin içerisine bakarken konuşmuştum.
"Yalan söylüyorsun..benden başka kimseyle olmadın şuanda sadece beni kendinden uzaklaştırmak için söylüyorsun.."
Kollarını benden kurtarmak için harcadığı yoğun efordan sonra dik başlılığını koruyarak konuşmuştu.
"İster inan ister inanma..sanırım ayrılmak en doğru karar böylelikle işimi daha iyi yapabilirim..Beni artık yalnız bırakıp gider misin Taehyung?"
"Pekâla gidiyorum..Ama şunu unutma ki sen sadece benimsin."
Sadece söylediklerime gülerek tepki verdiğini görünce hemen çıkmıştım odadan..
.....
(Hee-Ran)
Taehyung'un odamdan çıkmasıyla kendimi yere bırakıp, ellerimle ağzımı sıkıca kapatırken sesli ağlamamaya özen göstererek gözlerimden yaşlar dökülmeye başlamıştı.
Bu kadar kolay olmamalıydı..Nasıl yani bunca zamandır aramayan YuJin biz ayrıldıktan sonra hemen haberini alıp Taehyung'u arayabiliyordu ve Taehyung da bunu normal karşılayabiliyordu? Şaşırtıcıydı.
Ellerimi saçlarımın arasına daldırırken yine istemeden yalnız kalmıştım bu koskoca evde..Önce Jimin şimdi ise Taehyung..
Bu sefer haksız olan ben değildim..ama salak olan birisi varsa o bendim işte çünkü onu gördüğüm an hemen kapılıyordum büyüsüne..Bu hataya birdaha kesinlikle düşmeyecektim.
Elime hemen telefonu aldıktan sonra çekinerek rehberimde dolaşırken aramıştım Jimin'i..
Birkaç kez çalan telefonun ardından sanki sabah hiçbir şey yaşamamışçasına sevgi dolu bir sesle konuşan Jimin'in sesini duymamla gözlerim çoktan dolmayı başarmıştı.