4.0

1K 81 73
                                    

(Hee-Ran)

Bay Soo-Dam son cümlesini tamamlayıp  histerik bir gülümsemeyle yanımdan ayrıldıktan sonra kafam karışmış bir şekilde kendimi asansöre attım.

Zemin kata bastıktan sonra asansörün yanında ki demirlerden tutunup, elimle yavaşça kalbimi pat patlıyordum.

Kendi kendime Bay Soo-Dam'ın son söylediği cümleyi anlamlandırmaya çalışıyordum.

Sadece akşam yemeğimizin pürüzsüz geçmesini diliyordum.Çünkü Taehyung'la güzel vakit geçirip, değerli anlar oluşturmak istiyordum.

Asansör durduktan sonra kapı aralanırken karşımda üç-dört kişi görmemle birlikte hızlıca asansörü terk ettim..

.....

Taksiye bindikten sonra doğruca eve gidecektim.Muhtemelen Jimin bugünkü toplantılarını evden halledecekti.

Biraz gergindim çünkü izin verme konusunda Jimin'in bazı davranışları beni tereddütte bırakıyordu.

Küçüklükten gelen bir korkuydu.Babam beni bodrum kata çok fazla ses çıkardığım gerekçesiyle kitledikten belli bir süre sonra ama hep aynı saat ve dakikada gelip beni dövdüğünden dolayı bacaklarımı gerginken gereğinden fazla hareket ettirmem küçüklüğümden kalmaydı.

Annem, babam uyuduktan sonra yanıma gelip beni kontrol etmek istese de anneme yaralarımı göstermeyip "ben iyiyim anne, hem canım eskisine göre artık o kadar da acımıyor." derdim..

Aklıma gelen bu anıları moodumu düşürmemesi açısından hemen kafamın bir köşesinden atmaya çalıştım.

Şoför aradan geçen 40-45 dakika sonucunda geldiğimizi söyledikten sonra belli bir miktar uzatıp arabadan indim.

.....

Jimin kapıyı açtıktan hemen sonra izin koparmanın ön aşaması olarak gördüğüm sevimliliğimi yapmaya başladım.

Jimin'e sarıldıktan sonra, Jimin elleriyle belimden tutup beni kendinden yavaşça ittiğinde gülümseyerek konuşmaya başladı.

"Evet hanımefendi sizi dinliyorum.Benden  ne isteyecektiniz?"

"Imm..Jimin~shi biliyorum bu çok uç nokta olacak ama evi bana sadece bu geceliğine verir misin?"

"(Şaşırarak) Ne bu şimdi Hee-Ran? Ağzından çıkanı kulağın duyuyor öyle değil mi?"

Jimin'in karşısında son taktiğim olan köpek yavrusu suratına bürünecektim.

"Evet, haklısın ama en azından tek bu gece için olmaz mı? Lütfen Jimin hmm?"

"Pekâla, düşünmem gerekiyor."

"Olur, düşün hemencecik ve kararını söyle bana."

Jimin son söylediklerimden sonra onaylarcasına kafasını sallayıp masada duran telefonunu da alıp yukarı kata odasına çıktı.

.....

(Jimin)

Odamın kapısını kapatmadan önce Hee-Ran'ın arkamdan gelebilecek olma ihtimalini düşünüp bir süre etrafı kolladıktan sonra kapıyı sessizce kapatıp Bay Soo-Dam'ı aradım.

Biraz çaldıktan sonra telefonuma cevap verildiğinde konuşmaya başladım.

"Alo Bay Soo-Dam sizinle bir konu hakkında konuşmak için aramıştım müsait misiniz?"

SAUDADE / KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin