2.4

1.6K 121 95
                                    

(Taehyung)

Jungkook'un söylediği son cümleyle şaşkına dönmüş o sırada gözlerimin içine bakan Bayan Melanie ve Bay Fabian'a ne diyeceğimi düşünüyordum.

Jungkook munzur bir şekilde Hee-Ran ve bana bakarken kafasını hafifçe sağa yatırmış karşımda oturan ikiliye vereceğim cevabı bekliyordu.

İlikli olan gömleğimin düğmelerinin iki tanesini açıp rahatlamaya çalışıyordum.Asistanım olan Hee-Ran'ı da zor durumda bırakacak olmam düşüncesi ve ondan sonra Hee-Ran'dan bana gelecek olan tepkiyi düşünmeye çalışıyordum kendimce..

Hafifçe yanımda oturan Hee-Ran'a yan gözle bakarken o da ellerini ensesine götürmüş,hafifçe gülümseyerek ne diyeceğini bilemez bir şekilde Jungkook'a bakıyordu.

Uzunca bir sessizlikten sonra karşımda oturan çiftin sesini duymamla tekrardan bakışlarımı onların yüzlerine çıkardım.

"Bay Taehyung duyduklarımız doğru mu? Şimdi siz bu güzel bayanla nişanlı mısınız?"

Bu oyunu bozamazdım eğer şuan reddedersem bizim için kötü olurdu.Şirketimizin bir çok lansmanında birlikte olduğumuz bu varlıklı çift yenileyecek olan antlaşmamızı feshederlerdi ve tüm global şirketlerin gözünden konumumuza zarar verecek şekilde düşerdik.

Bir an için yanımda bulunan Hee-Ran'ın elinden tuttum ve aynı zamanda Hee-Ran'a bizi bozmaması için imalı bir gülümseme sunup:

"Evet Madam Melanie yanımdaki bu bayan benim nişanlım."

"Ahh~Bay Taehyung cidden bize nişanlandığınız zaman haber vermeliydiniz."

"Çok ani oldu sadece fazla beklemek istemedik."

Cümlemi bitirip Hee-Ran'ın elinden elimi hızlıca çekip eski konumuma döndüm.

Birden bütün gözler Hee-Ran'a dönünce endişelenmiş olsam da eminim ki o bunun üstesinden iyi bir şekilde kalkacaktı.

"Bayan Hee-Ran siz neler yapıyorsunuz?"

Hee-Ran hafif gülümseyip önüne düşen birkaç tutam saçını alıp arkasına doğru attıktan sonra cevaplamıştı ona yöneltilen soruyu..

"Ben dövüş sanatlarıyla uğraşıyorum.Aynı zaman da Bay Jeon'un asistanıyım."

Hee-Ran'ın Jungkook'un asistanıyım diye söylemesi üzerine ona dönüp bozulmuş bir ifadeyle baktım.

"Ahh~cidden pekii Bay Taehyung'la nasıl tanıştınız özel değilse çünkü cidden bu çok değişik bir karşılaşma."

"Bunu Bay Kim anlatsa iyii olur çünkü konuya en hâkim olan kişi kendisi."

Cidden bu kız ne yapmaya çalışıyor neden saçma sapan bir şey uydurup konunun kapanmasını sağlamıyor.

Tam konuşacağım sırada Bayan Melanie'nin birden konuşmak için söze atıldığını görünce sustum.

"Hayır sen anlatmalısın en ince detayına kadar çünkü erkekler her konu için detay vermezler onlar sadece belirli şeylere odaklıdır."

Gülümseyerek Hee-Ran'a dönüp:

"Bence de sen anlatmalısın.Hadi anlat."

Üzerinde baskı oluşturmuştum ister istemez çünkü her cümlem imalıydı ve dikkatli olması içindi.

SAUDADE / KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin