2.7

2K 125 168
                                    

(Hee-Ran)

Taehyung'un elleri bileğimdeyken farklı hissetmiştim.Sol eli belimde yer edinmişken kafamı hafiften ona doğru çevirmiştim.Gözleri kapanık,sessizce omuzuma koymuştu çenesini..

Kokusu insanı mest edecek cinstendi..Kim olursa olsun onun cazibesine dayanamazdı.Bütün güzellikleri üstünde taşıyordu.

Kendime yeni geldiğim sırada beyaz battaniye'nin üzerinde duran telefonuma ulaşabilmek için kendimi Taehyung'un elinden kurtarmış,seri bir şekilde de telefonumu uzanıp aldım.

Telefonumu elime alıp ekrana baktığımda Jimin'in çoktan kapattığını görmemle beraber avucumu alnıma koyup içimden binlerce küfür ettim.

"Bay Kim neden böyle bir şey yaptınız?"

"Sadece bugün yaşanan olay için teşekkür etmek istedim."

"Ben telefonda konuşurken mi teşekkür etme gereği duydunuz?"

"O zaman arkadaşın aramasaymış."

"Ahh~cidden ama Bay Kim!"

Taehyung tam konuşacağı sırada kapı aniden açılmış Jungkook'u da görmemle beraber bende daha fazla uzatmamıştım..

"Yaa! Hyung bir şeyiniz var mı?"

"Şuanlık bir sıkıntı yok gibii..sadece pansuman yapılacak onu bekliyoruz."

"Ya sen Hee-Ran iyi misin?"

Taehyung'la göz göze geldikten sonra hafiften sinirli bir şekilde:

"İyi değilim Bay Jeon."

"Ya! O zaman şöyle geçip otursana.."

"Gerek yok..Önceliğiniz Bay Kim olsun."

....

Hemşire odaya girdiğinde ilk önce yatakta öylece yatan Taehyung'a gitmiş onun yaralarını inceleyeceğini söylediğinde de Taehyung hafifçe doğrulup,üzerinde ki tişörtü sıyırmıştı.

Biraz olsun endişelensem de onun adına göz göze geldiğimizde kendime gelip hızlıca arkama dönmüştüm.Hep böyle yapıyordu onun için korktuğumu düşünüp,benimle göz göze geldiğinde ise daha fazla ona bakmamı istemediği için arkamı dönmemi sağlıyordu.

Aradan geçen dakikalar sonucunda hemşire adımlarını bana doğru yönlendirdiğinde hafifçe arkaya bir-iki adım atıp konuştum.

"Bana gerek yok.Ben iyiyim."

"Ama yüzünüzde oluşmuş hafif çizikler ve kollarınızda kanamalarınız var belki de aynı şekilde sırtınız da da var lütfen kontrol etmeme izin verin."

"İstemiyorum teşekkürler..Eğer gerek görürsem kendim evde yapabilirim."

Tam hemşire konuşacağı sırada Jungkook devreye girmişti:

"Hee-Ran eğer bizden çekiniyorsan dışarıya çıkabiliriz."

"Sizden çekindiğimi söylediğimi hatırlamıyorum Bay Jeon eğer yaralarımın sarılmasını istersem hemşireye söyler beni farklı bir odada tedavi etmesini isterdim."

"Pekâlâ, seni de zorlamaya gerek yok..Eğer iyiysen sıkıntı yok."

Taehyung fazla dikkate almadığını belirten histerik bir gülüş sunduğunda sadece ona bakakalmıştık.

SAUDADE / KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin