(Hee-Ran)
Taehyung'un sorduğu soruyla birlikte kafamda milyonlarca senaryolar yazılmaya başlamış ben ise düzgün bir şekilde düşünebilmek için kafamı önüme eğmiş ne diyeceğime karar vermeye çalışıyordum.
Bir gece'yi onunla birlikte geçirmek, vücudumdaki tüm damarların çekilmesine sebebiyet veriyorken nasıl mantıklı düşünebilirdim orası da ayrı bir konuydu gerçi..
Duygularım belki aramızda birşeylerin oluşabileceğini söylerken,bunun benim için bir fırsat olduğunu bağırırken bana, mantığım ise Jimin'in beni bekliyor olabileceğini bana düşündürüp vicdan azabı çekmemi sağlıyordu..
Derin derin nefesler alıp Taehyung'un benim aldığım nefeslerimi duyabileceğinden endişelenip yavaş yavaş bırakmak zorunda kalıyordum her defasında..
Tıpkı onun gibi yapacaktım soruyu sorarken nasıl gözlerimin en içlerine baktıysa bende cevabımı vereceğim zaman onun en içlerine inecektim.
Kafamı yavaşça ona doğru kaldırıp:
"Ahh~şey Bay Kim, üzgünüm ama ben sizinle kalamam."
Cümlemi bitirir bitirmez telefonuma gelen mesaj ekranın parlamasına sebebiyet verirken Taehyung'un benden daha hızlı davranarak bana gelen mesajı görmesiyle beraber tekrardan bana bakıp:
"(Gülümseyerek) Bu gece neden benimle kalamayacağın anlaşıldı.."
Cümlesini bitirir bitirmez arkasını dönüp gitmişti.
Telefonumu elime alıp gelen mesaj'a baktığımda Jungkook bugün görücü usulü buluştuğu kızın tam bir fiyasko çıktığını söylüyordu.
Ahh cidden herşeyi yanlış anladı.Eminim ki sadece ismi gördü ve şimdi gidip yanlış anladığını anlatmaya kalksam bana saydıracaktı.
Kendime tonlarca küfürler ediyordum.Hep birşeyler oluyordu ve ben zararlı çıkıyordum.Bu kadar şanssız olamazdım.
"Bay Lee,lütfen gidelim."
"Emredersiniz Bayan Hee."
....
Sonunda evime geldiğimde yavaşça arabanın kapısı açılıp seri bir şekilde aşağıya indim.
Belki Jimin uyuyor olabilir korkusuyla çantamdaki yedek anahtarı çıkarıp evin kapısını o şekilde açtım.
Yavaşça kapıyı kapatıp arkamı döndüğümde koltuktan iki çift gözün bana gülümseyerek baktığını görmemle birlikte koşarak yanına gidip oturdum.
"Yaa! Jimin~shi seni çok özledim."
"Bende seni ciddi anlamda özledim.Ve seni burada beklerken bir an için yaşlanacağımı düşündüm."
"Neden?"
"(Gülümseyerek) Beni beklettiğin için olabilir mi acaba?"
"Ahh~cidden işimin ne zaman biteceği hiç belli olmuyor.Bazen çok erken,bazen ise çok geç."
"Kendini çok yoruyorsun.Bunun farkındasın değil mi?"
"Yanii,olabilir fakat senin yorulduğun kadar yorulmuyorum gibi."