3.0

1.6K 113 129
                                    

(Taehyung)

Hee-Ran bana iyi geceler demiş olsa da duvarla benim aramda olduğu için bir yere kımıldayamıyordu.

Elleriyle hafifçe göğsümden ittirdiğinde boş bulunup bir-iki adım geriye sendelemiş öylece yanımdan gitmesine izin vermiştim.

Kapıyı yavaşça kapattığında gözlerimi odanın içerisinde gezdirirken aniden yerdeki hırkaya takılmıştılar.

Yavaşça yere eğilip hırkayı iki elimin arasına aldığımda ani bir refleksle hırkayı burnuma götürdüm.

O lavanta kokusunu içime çekerken uzak diyarlara yolculuk yapmıştım âdeta..Neden onu arzuluyordum? Bedenim ona kavuşmak istiyordu..

Ah saçmalıyorum galiba muhtemelen gece gelen o duygusal boşluğa düşmüştüm istemeden de olsa..

Yerimden kalktığımda yatağımın bulunduğu yere doğru küçük adımlarla yürümeye başladım.

Bir elimde hırkası, bir yandan aklımı kurcalayan sesi ve bir yandan da o eşsiz kokusu..

Yatağıma geçip oturmuş, komidinimin üstünde duran gece lambasından aşağıya sallanan o küçük yıldıza kaymıştı gözlerim..acaba bir gün Hee-Ran'la birlikte yıldızları izleyebilir miydim düşüncesi bir an için gelmiş ve gitmişti.

Kendimi geriye doğru bıraktığımda sırtım kuş tüyü hafifliğinde olan o yatağa öylece serilmişti.

Hafif olan yorganı üstüme çektiğimde, elimde olan hırkayı burnuma en yakın yere bıraktım.

Kokusu rahatlatırken acaba o olsaydı nasıl olurdu düşüncesiyle uyuyacaktım muhtemelen bu gece..

.....

(Hee-Ran)

Eunbi'nin yaptığım sese karşılık uyanmaması içime su serpmiş olsa da sabah Taehyung'la tekrardan karşılaşacak olmam gerilmeme sebep olmuştu.

Hâla o anlar gözümün önüne geldikçe nefesim kesiliyordu.Çok yakındık, nefesini hissedebilmiştim.Acaba o ne hissetmişti? Onun da benim gibi içi titremiş miydi?

Ben gerçekten salağın tekiyim.Taehyung'la YuJin'in öpüştüğüne tanıklık ettiğim hâlde hâla onunla alakalı hayaller kuruyordum.Cidden ben akıllanmaz birisiydim.

Yatağıma geçip örtüyü kafama kadar çektikten sonra yatakta hafifçe dönmeler sonucunda yorgun düşen bedenim uyuyakalmıştı.

.....

Sabah'ın erken saatlerinde Eunbi'nin odada çıkardığı seslerden dolayı uyanmış, gözlerimi dahi ovuşturacak imkanı bana sunmadan ellerimden tutup, yatağımda doğrulmam için yukarıya çekmişti beni.

"Ya! Eunbi neyin var senin?"

"Bana bak Hee-Ran bugün seni giydirmemiz lazım."

"Ama neden? Benim böyle bir şeye ihtiyacım yok kii..Ayrıca kıyafetlerimde yanımda."

"Ya! Dün giydiğini bugün birdaha mı giyeceksin? Herkes dün ki kıyafetlerini gördü bugün daha farklı giyinmen gerek."

SAUDADE / KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin