3.3

1.6K 106 294
                                    

(Hee-Ran)

Küçücük bir etkileşimimiz bile kalbimi bu denli heyecanlandırıyorken şimdi..birleşmemiz..

Odayı aydınlatan ay bile bizden çekmişti ışığını..ne yapacağımı bilemezken tutmuştum Taehyung'un yakasını..

Beni baştan aşağıya incelediğini biliyordum.O bu kadar tahrik ediciyken n'apmalıydım?

Gözlerimiz birbirini bulduğunda tekrardan utanıp çektim.Sakin kalamıyordum, o benim elimi kolumu bağlayacak kadar güzeldi..peki ama aşağıda bir kadınla dans etmesi? Oradaki amacı neydi?

Bu karanlık boğucuydu..kesik kesik nefes alıyordum artık..artık gitmenin vakti geldi Taehyung, lütfen git lütfen..

Belime doladığı elini yavaşça bedenimden çektiğinde yavaşça ayağa kalktı..

Taehyung'un böyle yapmasıyla vücudum biraz daha rahatladığında onun hâla tam karşımda dikildiğinin farkındaydım.

Uzun, ince ve damarlı elleri gömleğinin düğmelerini açmak için yol katederken daha fazla dayanamayıp yataktan kalktım.

Taehyung gidebileceğimi düşünmüş olacak ki sol eliyle hızlıca belimi kavrayıp, kendisine çekmişti.

"Artık daha da eminim, istiyorum seni.."

Gözlerimi kocaman bir şekilde açıp sadece dediklerini hipnotize olmuş gibi dinliyordum.

"Beni yemekte yok sayan sizdiniz.Elleriniz başka bir kadının belini sarmıştı-"

Sadece gözlerimi sıkıca kapatıp o an bana mantıklı bir sebep sunmasını dilemiştim..

"Kıskanmanı istedim.Ve şuan bana dolaylı yoldan soru yöneltmenin sebebi de içindeki o merakı gidermek öyle değil mi? İstiyorsun beni Hee-Ran.."

Tuzak bir soru sorduğunun farkındaydım o yüzden sadece sustum, yüzüm ona oldukça yakınken sadece boğuk sesini bir kez de tam kulaklarımda duymak istedim..

"Hee-Ran..cennetine girmeme izin ver."

.....

(Taehyung)

Sadece tek bir hamle daha ona ulaşmam için yeterliydi..

Sol eli göğsümden kayıp yere düşeceği sırada sağ elimle onun bileğinden kavrayıp öylece tuttum.

Sol elim hâla onun belindeyken baş parmağımla hafifçe gergin vücudunu okşayıp rahatlamasını sağlamaya çalışıyordum.

Hee-Ran'ın sol elini bıraktıktan sonra sağ elimi onun ince kıyafet askısına attım.

Biraz endişelenmiş olacak ki sol elini hemen kıyafet askısını tutan elime sarmıştı.Kafasını hazır değilim anlamında sallarken biraz daha onun kulağına doğru yaklaşıp konuşmaya başladım.

"Sen korkuyorsun..kendini bana kaptırmaktan..bu gecenin bitmesinden korkuyorsun."

Ağzımdan çıkan cümleler onun gözyaşı dökmesini sağladığında artık anlamıştım onun da beni arzuladığını, artık anlamıştım onun da beni cennetine çağırdığını..

SAUDADE / KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin