0.6

2.8K 170 287
                                    

(Jimin)

İlk defa dudaklarının tadına bakabilmiştim.Sadece bir anlığına içeriden gelen fanchatleri,sokaktan gelen araba seslerini,uçan kuşun çırptığı kanat seslerini,dudaklarına verdiğim öpücükle durdurmak istedim.

Hee-Ran'ın Taehyung için daha fazla umutlanmasını istemiyordum.Sadece günün sonunda onu üzülmesini görmekten sıkılmıştım.

Gözlerimi açtığımda karşımda gözlerini sıkıca kapatıp,ağlayan Hee-Ran görmeyi az çok tahmin etmiş olsam dahi içeriden gelen sesleri duymasından daha çok burada benimle ağlamasına kıyasla fazlasıyla iyi olacaktı sanki..

Hee-Ran'ın omuzlarımdan tutup hızlı bir şekilde itmesiyle arabadan yavaşça tutunup yere ayaklarından destek alacak şekilde topuklarının üzerine oturduğunda hızlı bir şekilde nefes aldığını ve eliyle göğsünü patpatladığını gördüm.

Dokunmak isteyip dokunamamak ya da sevdiğin kızın karşında ağlayışına şahit olup akan gözyaşlarını silememek hangisi daha kötüydü bilemezdim ama aşık olduğun kızın bir başkasını sevip onun için ağlayışı sanırım en kötüsü buydu..

Hee-Ran çömeldiği yerden kalkıp yüzüme bir tokat attığında sadece sıkıca gözlerimi kapatıp derince bir nefes aldım öperken bütün durumları göz önüne bulundurarak öpmüştüm.Olacağı buydu zaten..

....

(Hee-Ran)

"Jimin~ah ne yaptığını zannediyorsun hee!"

"Hee-Ran herşey bir anlığına gelişti."

"Jimin lütfen aramıza mesafe koyalım birazcık olur mu?"

"Ne diyorsun Hee-Ran?"

"Sadece bazı şeylerin önüne şimdiden geçmek istiyorum.Sanki seninle aynı evde kalarak hata yaptım sanırım-"

Cümlemi tamamlamama izin vermeden konuşmaya başladığında sadece onu dinledim çünkü sesimizin daha fazla duyulmasını istemiyordum.

"Ne hatasından bahsediyorsun Hee-Ran? Kendime hakim olamadım.Evet lanet olsun ki! içimdeki duyguları bastıramayıp seni öptüm ama şuan görüyorum kii fazlasıyla yanlış yapmışım."

"Jimin~ah lütfen git.Belki de böylesi bizim için daha iyi olur.Şuan üzerime geliyor oluşun ya da özür dileyişlerin benim için hiçbir anlam ifade etmeyecek."

"Seninle geldim ve buradan seninle gitmek istiyorum.Şimdi arabaya biner misin?"

"(Bağırarak) Hayır! Seninle eve dönmeyeceğim."

"Hee-Ran lütfen biner misin? Daha fazla ısrarcı olmayacağım."

"Jimin~ah söylediğim cümlede seninle gelmeyeceğime dair bir kesinlik bildirdim ve sen ısrarla seninle gelmem gerektiğini söylüyorsun ama üzgünüm bu seferlik olmayacak!"

Cümlemi bitirdikten sonra arkama bakmadan yanından hızlıca ayrıldım.Duygularını daha önceden fark edemeyip durumun buralara kadar gelmesi benim suçumdu fakat ondan böyle birşeyi kesinlikle beklemiyordum.

Sanki yıllardır tanıdığım o Jimin yerine bugün karşımda gözlerinin içerisine baktığım Jimin daha farklıydı.İlerisi olamazdı bunu o da biliyordu ama böyle birşeye nasıl cesaret ettiği merak konusuydu..

SAUDADE / KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin