(Taehyung)
Hee-Ran konuştukça benim kalbim titriyordu.Ne çok beklemiştim seni ve sen şimdi benimlesin.Ona duyduğum bu derin sevginin tanımı sadece aşktan ibaret olamazdı kesinlikle..
Uzunca bir süre o gökyüzünü seyrederken bende onu seyrettim.Gökyüzüne bakmama gerek yoktu çünkü onun gözleri bana yetiyordu.
Yıllar sonra ilk defa bu kadar huzurlu ve onun yanındayken sanki hiçbir şey olmayacakmış gibi hissediyordum.
Artık evliydik..istediğim kadar ona dokunabilecek ve dilediğim kadar onu öpüp koklayabilecektim.Bir aşık erkek başka ne isteyebilirdi ki..
Seninle iki tane güzel mi güzel çocuklarımız olacak..hepsi sana benzesin istiyorum sevgilim..sana şimdi ne kadar güzel göründüğünü anlatsam utanıp saklanacaksın ama lügatımda olan kelimeler bile yetmiyor senin güzelliğini anlatmaya..nerde kalmıştık? -sana benzemesini istediğim çocuklarımızda- onlara her baktığımda seni görmek ne büyük keyif olurdu ama..her ikisi de en az senin kadar güzel olsun, bana alınma sevgilim ama çocuklarımızı sırf ikimiz yaptığımız için senden bir tık fazla seveceğim..ama sen benim bütün her şeyime sahipsin bu yüzden sakın kıskanma..çocuklarımızı :)
Onlara her zaman seni anlatacağım ki ileride karşılarına çıkan her erkeğin kıyaslamasını benimle yapabilsinler-- dur bir dakika onları hiçbir erkeğe vermeyeceğim onlar benim kızlarım..neyse kızlarımın evlilik çağlarını şuan için konuşup daha doğmamış olan diğer erkek çocuklarına nefret beslemek istemiyorum..belki de bu anları düşünmem için onlar doğduğu zamandan itibaren kendimi hazırlamam gerekecek..
İkimizin ama en önemlisi de çocuklarımızın huzurla yaşaması için elimden ne geliyorsa her şeyi yapacağım meraklanma sevgili eşim..evet senin benim olduğunu hatırlatmak için her zaman eşim diye hitap edeceğim ki çocuklarımız bilsinler en çok beni sevdiğini ve bana ait olduğunu..Ne var yani karımı bazen çocuklarımla bile paylaşamayabilirim.Gayet normall..
.....
(Hee-Ran)
Ne kadar oldu gökyüzünü seyredalalı bilmiyorum ama kafamı yan tarafıma çevirdiğimde karşımda gözlerinin içi parlayan bir Taehyung'la karşılaşmayı beklemiyordum.
Kendimi ona doğru çevirdikten sonra gülümseyerek konuşmaya başladım.
"Gökyüzünü seyretmek için gelmiştik neden oyunbozanlık yapıyorsun?"
"Benim karım yanımdayken gökyüzüne bakmakta ne hacet!?"
"Böyle güzel cümleler kurarsan senden hep daha fazlasını isteyeceğim ama..hiç korkmuyor musun?"
"Tabiki isteyeceksin..ama bana inan bunları sana söylemek hiçbir zaman bana ağır gelmeyecek.."
Gülmüştüm..ona biraz daha yaklaşıp dudağından öptüğümde hoşuna gitmiş olacaktı ki ellerini belime dolamıştı..
Dudaklarımı bir süre sonra ondan çektiğimde konuşmuştum.
"Kiraz çiçekleri dünyanın dört bir yanını sarıncaya dek seninleyim."
İkimizde tekrardan kısa bir an için dudaklarımızı birleştirirken birbirimize bakıp gülümsemiştik..
İnsanın yanında onu anlayan birisi olunca hayatı yaşaması ne kadar da kolay oluyordu ama..iyi kii sen!
Güneş ufuktan kaybolup gittiğinde, Taehyung'la uzandığımız yerden kalkmıştık.Elinden tutup çekiştirerek götüreceğim sırada beni kendisine hızlıca çekip sarıldığında kalbimi sıcacık yapmıştı..