(Taehyung)
Aradan geçen uzun bir zamandan sonra açılan kapıyla, karşımda şaşkınca bana bakan Hee-Ran'ı görmemle birlikte içeriye geçmek için izin almadan yanından hızlıca içeriye bağırarak girdim.
"Nerede o?"
"Yukarıda mı yoksa?"
"Saklanmaya devam mı edeceksin?"
Etrafıma bakınarak konuşuyordum ta ki Hee-Ran kolumdan tutup ona bakmamı sağladığında bana karşı bağırarak konuşmasına kadar..
"Nasıl buldun burayı? Hem neden geldin kii bitti demiştin, artık olmaz demiştin şimdi niye tekrardan karşıma dikildin Kim Taehyung!?"
"Buraya seni korumak için geldim ve sen hâla bana onu mu savunuyorsun?"
Önüne gelen saçlarına, elini daldırarak geriye attığında beni göğsümden iterek konuşmaya başlamıştı.
"Birisini savunuyor gibi mi görünüyorum? Hem kimi arıyorsun burada?"
İşaret parmağımla yukarıyı göstererek konuştum.
"O yukarıda saklanıyor değil mi?"
Sorumu sorduktan sonra Hee-Ran'dan cevap beklemeden yukarıya koşar adımlarla çıkmaya başladım.
Kapıları kapalı odaların içerisine hızlıca girip, her yeri inceledikten sonra da geri çıkıyordum.Yatak odasına girdiğimde saklanabileceği her yeri atlamadan inceliyordum.
"Ya! Taehyung, kimi arıyorsun? Eğer o kişiyi burada arıyorsan yok çünkü ben şuan tekim."
Tek olduğunu söyledikten sonra ve bende iyice bunu teyit ettikten sonra dilimle kuruyan dudaklarımı ıslattığımda konuşmaya başladım.
"Nasıl mümkün olabilir bu? Peki Jimin şimdi burada yok mu yani?"
"Evet burada yok..Onca yolu boşuna gelmişsin şimdi gördün ve gidebilirsin."
"Bir şeyin var mı?"
Tam ona doğru adım atıp soru sorduğum sırada bir-iki adım geriye atarak elleriyle dur anlamında işaret etmişti.
"Bana yaklaşma.."
"Lütfen git buradan daha fazla zorlaştırma."
Her ne kadar durmam gerektiğini dile getirmiş olsa da dinlemeyip, kolundan tutup yatağa oturttuktan sonra konuşmaya başladım.
"Buraya seni kontrol etmek için geldim..Zorundaydım."
"Sen hiçbir şey için zorunda değilsin Taehyung..Buraya gelmen gördüğün gibi hiçbir şey değiştirmedi şimdi lütfen çık."
"O Jimin denen çocuk mu getirdi seni buraya?"
Elleriyle gülerken yüzünü kapattıktan birkaç dakika sonra bana bakarken hissetmiştim gözleri dolmuş ağlamamak için direniyordu.
"Şaka mı yapıyorsun Taehyung? Bu seni ilgilendirmez, hani hatırlıyor musun? demiştin ki ben seninle yapamam, keşke karşıma hiç çıkmasaydın diyerek bırakıp gitmiştin-"
Konuşmaya devam ettiği sırada dayanamayıp söze girdim.
"Konumuz bu değil..Arayıp söylediği şeylerden sonra nasıl öylece yerimde kalabilirdim kii? Sadece iyi olduğunu görmek için geldim o kadar."