5.4

510 30 60
                                    

(Hee-Ran)

Sabah güneşinin odayı aydınlatmasıyla birlikte gözlerimi hafifçe kısarak açmıştım..Yan tarafımda saçları tamamıyla dağılmış, dudakları pörtlemiş sanki dokunsam huysuz bir bebek gibi mızmızlanmaya başlayacak Taehyung yatıyordu..

Ellerimi onun çıplak bedeninde, her santimini en ince detayına kadar bilmek istercesine gezdirmeye başladığımda hafifçe ona yaklaşarak dudağına öpücük kondurdum..Huylanmış olacaktı ki dudaklarını yaladığında gülümsemeden edememiştim.

İlk defa bütün bedenim huzur doluydu.İlk defa onun yanındayken sanki hiç bana zarar gelmeyecekmiş gibi hissediyordum..Her şeyin ilkini onunla yaşamak benim tanrıdan tek dileğimdi.

Taehyung'un bir an önce uyanıp bana ilgi göstermesini bekleyecek kadar sabırlı olmadığımdan onunla uğraşmak için yastığının altına destek olarak kullandığı elini çekip göğsüme yerleştirdiğimde ellerimi onun sıcak elleri üstüne kapattım.

Onu huylandırmama rağmen tek bir tepki bile göstermiyor olması..hiç hayal ettiğim gibi bir sabah yataktan kalkması olmuyordu..

Taehyung'un üstüne atladıktan sonra şişmiş yanaklarını hafifçe ısırıp mızmızlanarak uyandırmaya başladım.

"Taehyung~ahh artık kalkıp bana ilgi gösterir misin?"

"Lütfen kalk.."

"Benimle ilgilen."

"Yeni evli çiftler gibi senin banyoya gitmeden evvel beni dudağımdan öpmen gerekiyor..Uyann!"

Aniden söylediğim şeyle susmam gerekiyormuşçasına yüksek volümlü sesimi kısmıştım.

"Dün gece seni bu kadar yormamalıydım.."

Histerik bir gülümsemeyle hafifçe gözlerini açarken konuşmuştu.

"Hatırlıyorsan seslerimiz çok yükselmişti.."

Vücudumun birden alev topuna döndüğünü hissetmemle üstünden kalkıp açıkta kalan göğüslerimi beyaz yorganla kapatmaya çalışırken konuştum.

"Pislik yapmaa!"

İşaret parmağını bana doğru gülerek sallarken konuşmuştu.

"Uyumamı dün gece ki yorgunluğumdan ötürü olduğunu söylediğin için..seninle birlikte geçirdiğim hiçbir vakit için yorulmadım ben Bayan Kim Hee-Ran."

Utanarak kafamı önüme eğmemi fırsat bilirmişçesine kollarımla göğüslerimi sakladığım yorganı çekmesiyle beraber tam yataktan kalkıp kaçacağım sırada kolumdan tutup altına çektiğinde konuşmuştu.

"Niye uyanmadığımı söylememi ister misin?"

Kafamı evet anlamında sallarken konuşmuştu.

"Eğer seni üstünü giyinmemiş bir vaziyette görürsem tekrardan kendime hakim olamam diye korktum-"

Aramızdaki santimleri kapatırken kulağıma doğru fısıldamıştı.

"Dün gece ki gibii.."

Birden sesim içime kaçmış bir şekilde konuşmaya başladığımı sezdiğimde tekrardan aynı cümleyi hafifçe sesimi yükselterek söyledim.

"çok sıcak..ÇOK SICAK!"

Heyecanlandığımı anlayıp üstümden kalktığında gülümseyerek yataktan çıkmadan evvel dudağımdan öptükten sonra konuştu.

SAUDADE / KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin