1.0

2.2K 144 134
                                    

(Hee-Ran)

Taehyung bileğimi hâla tutmaya devam ederken biraz daha böyle kalmak istesem de yavaşça bileğimi Taehyung'un zarif,ince ve uzun parmaklarından kurtarıp:

"(Gülümseyerek)Bay Kim,ben arabada beklesem daha iyi olacak sanki hmm?"

"İlk günden emrime itaatsizlik mi yapıyorsun yanii?"

"Aslında tam olarak öyle değil,yemeğinizi yerken rahat olmanız açısından demiştim."

"Belki de rahat olmak istemiyorumdur."

"Pekâlâ,siz yemeğinizi yerken bende bugünkü programınızı rapor edebilirim."

"Güzell."

Yavaşça sandalyemi biraz geriye doğru çektikten sonra oturacağım sandalyenin önüne geçip iki kollarından tuttuktan sonra kendime doğru çekip oturdum.

Taehyung kaşığını eline alırken gözlerimiz aniden buluştuğu sırada bana doğru gülümseyip bakışlarını yemeğine indirdi.

Çantamdaki ajanda'yı ve not defterini çıkarıp masaya koyduktan sonra çantamın fermuarını çekip önüme düşmüş olan saçlarımı sırtımdan aşağıya doğru saldım.

Bugünkü programın bulunduğu sayfayı açtım.Ve biraz göz attıktan sonra konuşmak için hafifçe öksürüp,dudaklarımı ıslattım.

"Bay Kim,bugün öğleden sonra bir toplantınız var -"

Konuşmama devam edeceğim sırada Taehyung'un sesi kulaklarımı doldurmasıyla duraksamıştım.

"Toplantım hangi şirketleydi?"

"B.M Holding."

"Hee-Ran şimdi söylediğim bütün herşeyi dikkatle dinlemeni istiyorum senden.Ünlü bir piyanist olduğum için bu şirketle ilişkilerimiz pek iyi değil.Ortaklık kurmak istiyorlar ki bunun tek bir sebebi var benim üzerimden daha çok para kazanmak,büyük bir ihtimalle bugünkü toplantıda benimle tekrardan bir antlaşmaya varmak istiyorlar.-"

Bu sefer sözünü kesen ben olmuştum.

"Bay Kim,eğer bu toplantıda da olumsuz bir karara varılırsa sizin tarafınızdan o zaman ne olacak?"

"Gözümü korkutmaya çalışacaklardır tabikii ve senden ayrıca dikkatli olmanı istiyorum.Beni korumak için uğraşırken kendi canından olmamaya bak."

"Ahh~Bay Kim..İptal edebiliriz şuan bunun için vaktimiz var."

"Olmaz eğer iptal edersem bunu korkaklık olarak adlandırırlar."

"Pekâlâ,izninizle akşam ki programınızı söyleyeyim."

Takvimde göz gezdirirken bir an için Yu-Jin ismini görüp gözlerimi devirip,içimden birçok hoş olmayan kelimeler geçiriyordum.

"Birde akşam saat 21:00'da Bayan Yu-Jin'le yemek yiyeceksiniz."

"Bunu başka bir gün'e ertele.Ondan önce daha önemli bir programım var.Akşam hasta olan küçük çocuklara mini bir konser verip,imza vereceğim."

"Eminim ki küçük çocuklar kendilerini fazlasıyla değerli hissedeceklerdir bu sürpriziniz karşısında."

"(Gülümseyerek)Umarım mutlu olurlar."

SAUDADE / KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin