1.5

1.9K 137 192
                                    

(Taehyung)

YuJin'in yapmamı istediği şeyle duraksamış, arkamı şuanlık görmüyor bile olsam Hee-Ran'ın buraya baktığını hissediyordum.

Neden bunu bilerek yapıyordu? Cidden böyle bir şeye gerek var mıydı? O da biliyordu ilişkimizin zorunluluktan olduğunu ama yine de istiyordu bunu benden.Bilemiyorum belki de benden hoşlanıyordu.

Gözlerimi etrafta boş boş gezdiriyordum.Arada sırada onun gözlerinde kırmızı ışığa yakalanmış gibi duraksasam da dediklerini normal karşılamak için çabalıyordum.

"(Gülümseyerek) Yaa! Taehyung artık senden istediğim şu şeyi yapsak mı?"

"Neyi?"

"Ahh~bana tekrardan söylettirme..Hee-Ran'a bakarak beni öpecek olman seni çokta zorlamaz."

"Konunun Hee-Ran'la alakası yok.Sadece içimden gelmiyor."

"Taehyung, sen iyi bir oyuncusun aslında, bu kadar zorlanacağını düşünmemiştim."

Sustum,sadece cevap vermek istemedim ya da susarak onu deli edebileceğim kanısına vardığım için sustum..

"Taehyung, üçüncü dönüşümüzde Hee-Ran'ın bizi görebileceği şekilde kendini konumlayıp beni öpeceksin.Ama onun gözlerinin içerisine bakarsan isteğimi daha net karşılamış olursun.Ve eminim ki beni üzmeyi hiç istemiyorsun."

"Pekâlâ, bunu yapacağım."

"Senin bu uysal tavırlarını seviyorum Sevgilim."

"(Histerik bir gülümsemeyle) Cidden utanmazsın!"

Söylediğim cümleyle dişlerini göstererek gülmüştü.Sanırsam Hee-Ran'a biz birbirimize aşığız izlemini bırakmaya çalışıyordu.

Her dönüşümüzde kaslarım geriliyor,vücudum kasılıyordu..

Son dönüşümüzü tamamladıktan sonra YuJin'in duraksamasıyla onu öpmem gerektiğini bana işaret etmişti.

Yavaşça aramızdaki santimleri kapatırken,ellerimi beline daha çok sarmış YuJin'in çenesinden tutarak bana bakmasını sağladıktan sonra YuJin'in de sırtımda olan elleriyle beni kendisine çekmesiyle dudaklarımızı birleştirdim.

Dudaklarımız hâla birbirini tutarken zarzor istemesem de bakışlarımı Hee-Ran'a doğru kaydırdım.

Gözlerimiz birbirini bulduğunda Hee-Ran'ın bakışlarını başka yöne çevirdiğini görmemle bu saçma olan öpüşmeyi dudaklarımı çekerek bitirmiştim.

"Taehyung! Sadece randevumuzu her seferinde iptal etmenin cezasıydı bu.Daha farklı bir şekilde de ödeyebilirdin."

"İstediğini verdiğime göre bundan sonra sessizliğe bürün olur mu? Artık daha fazla seni dinleyebileceğimi zannetmiyorum."

"Bugün çok gerilmiş olmalısın Taehyungiee..Onun için evi beklemen gerek."

Tam yanımdan ayrılıp arabaya doğru gideceği an bileğinden tutup bana bakmasını sağladım.

"Hiçbir zaman beraber olmadık.Bundan sonra da öyle olacak."

"(Gülümseyerek) Sen öyle san Sevgilim.."

....

(Hee-Ran)

Göğüs kafesim daralıyor, gelen ağlama isteği ise beni bırakmıyordu.Cidden şuan beni rahatlatacak bir omuza ihtiyacım vardı.

SAUDADE / KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin