(Hee-Ran)
Taehyung'la dudaklarımızı tekrardan birleştirdiğimde her şeyi anlamıştım..Birbirimize hasret kalmış ve birbirimizin her detayını atlamadan öpmek icin çabalıyorduk..
Birbirimizi bulduğumuz ân'a kadar kim bilir kaç bahar ve kaç soğuk kışı atlatmıştık..şimdi sırf onu kaybetmek istemediğim için nankörlük mü yapıyordum? Ne yani ailemden hiç göremediğim o sıcaklığı başkalarında aradığım için tek suçlu ben mi olacaktım? Hiç tatmadığım o duyguları evlilik hayatımda tatmak istemem neden adil olmasın kii? Peki Taehyung? her şeyle ele aldığımızda o benim için doğru bir seçim miydi? Sanırım bunun için onu gözlemlemem gerekebilirdi..Sonuç olarak ikimizin arasını ismi geçtiğinde bile bozan bir ikili vardı.Yujin ve Soo-Dam.
Her minik öpüşmemizde aklıma gelen sorulardan birkaçıydı bu..Hafiften yerimde kıpırdandığımda Taehyung'un gözlerini açtığını görmemle nefes alışverişlerim birden değişmişti.Kendisini yanıma attığında sadece bir anlık heves gibi bir şey olduğunu düşünüp arkamı ona dönüp uykuya dalacağım vakit Taehyung'un ellerini belimde hissedince gözlerimi tekrardan açtım.
Ellerini belime doladıktan sonra iyice yanıma sokulmuştu..Yavaşça konuşmaya başladı.
"Seninle dinlenmek istiyorum Hee-Ran.."
"Sadece günlerimi, aylarımı ve yıllarımı seninle dolu dolu geçirmek istiyorum Hee-Ran.."
Gözlerimden akan yaşları Taehyung'un sesini duyunca durduramadım ve birdenbire ağlamaya başladım.
Sanırım Taehyung anlamış olacaktı ki rahatlatmak için yavaşça açıkta kalan omuz başlarımdan öpmüştü.
"Taehyung..daha önce hiç duydun mu? Birbirini seven kalpler birbirlerini ancak sıcaklıklarıyla sararak tedavi ederlermiş..daha önce böyle şeyler hiç duymadım neden beni utandırıyorsun?"
"Hee-Ran sadece seni fazlasıyla özledim..Sensiz yapamayacağımın da ben farkındaydım ama lanet olası gururum bir an için gereğinden fazla ağır bastı.Çok üzgünüm seninle birlikte olamadığım için.."
Sadece gözlerimi sıkıca kapatıp, sesim titrerken sordum..
"Peki bu geceden sonra beni bırakacak mısın?"
Son sorduğum soruyla birlikte beni kendisine sıkıca çekip, saçlarıma öpücükler kondururken konuştu.
"Seni asla bırakmayacağım bebeğim asla..çocukluğunu yaşayamayan sana, bütün çocukluğunu geri vereceğim.."
Taehyung'un cümlesi bittikten sonra, ona inandığımı belli edercesine ellerimi onun belimde birleşmiş olan ellerinin üzerine kapattım.
.....
(Taehyung)
Sabah'ın erken ışıklarında gözümü açmamın sebebi gördüğüm kâbus neticesinde gelişen bir şeydi..
Uzunca bir süre etrafıma bakındım..Kalbimin ağırlığını vücudumun her zerresinde hissedebiliyordum.
Hemen yan tarafıma baktığımda derince nefes alıp bıraktıktan sonra tekrardan Hee-Ran'ın ince beline ellerimi dolayıp, onun kokusunu içime çekerken rahatlayıp uyuyakalmıştım.
Belki geçen dakikalar sonucunda kollarımın arasında hareketlenmenin olduğunu farkettiğimde gözlerimi açmıştım.Bir an için beni uyandırdığını anlayıp, hareketlenmeyi sürdürmeyi bırakan Hee-Ran'a tüm içtenliğimle gülümsedim.