XXIX. Fejezet

1.3K 76 7
                                    

Az elmúlt 1 órában semmi más nem járt a fejemben, csak az az átkozott email. Tudom, hogy Nico sosem csalna meg. Vagyis inkább nagyon remélem.

Tisztában vagyok azzal, hogy Hollie bármit megtenne azért, hogy... na értitek. Mivel tavaly minden futamon ott voltam, ezért tudtam arra figyelni, hogy mit hogyan csinál. Az év végére már nem is erőlködött, szerencsére belátta, hogy vert helyzetben van.

Idén azonban változik a helyzet. Nyilvánvalóan tisztában van vele, hogy jóval kevesebb alakalommal utazom a csapattal. Hogy ki fogja-e használni az első adandó alkalmat? Egyértelműen igen. Kell valaki, aki szemmel tartja a szöszikét.

Az első gondolatom Cam, de Ő nagyon keveset van a srácokkal legtöbb idejét a homeban tölti. Aurelie mégis a főnököm, nem keverhetem bele ilyenekbe. Aztán rögtön bevillan a megoldás: Serena!!!

Fél 10 van, de nem érdekel, beszélnem kell vele most azonnal, maximum nem veszi fel.

Az 5. csörgés után vette fel, bár őszintén szólva, nekem 55-nek tűnt.

-Szia Vic, mi újság?

-Serena, ne haragudj, hogy ilyen későn zavarlak. – nem fogok mellébeszélni, azonnal a tárgyra térek.- a segítségedre van szükségem.

-Persze, amiben csak tudok. Mondd, miről van szó!

Gyorsan, tőmondatokban felvázolom neki a lényeget. Türelmesen végighallgat, nem szakít félbe. Amikor végeztem, pár másodpercig csend van a vonal végén. Lehet túl messzire mentem?

-Persze, ezt külön kérés nélkül is megtettem volna. Azt hittem valami fontosabb...

-Ez nekem nagyon fontos, Serena. Nem bízom abban a nőben. Van egy olyan megérzésem, hogy vigyáznunk kell vele.

-Bocsánat, nem akartalak megbántani, vagy ilyesmi. A lényeg, hogy rám számíthatsz!

Mindezek után röviden kitárgyaltuk az előtte álló egyetemi vizsgaidőszakot, és az én új munkahelyemet is. Nem tudom Barcelona előtt találkozunk-e személyesem, vagy nem.

-És az autóbemutató, van valami infód?

-Nincs. Nico sem tud még semmit. Vagyis nem mondta. Ha tartják a hagyományt, akkor kb. a teszek előtt 1 héttel lehet rá számítani. Még azt sem tudom, hogy kell-e mennem.

-Én sem. Aurelie megígérte, hogy telefonál időben, ha szükség lesz rám. Remélem még mindig Ő a főnököm, és nem Hollie. - hallom a hangján, hogy bizonytalan.

-Ha együtt dolgozunk, akkor én vagyok a főnököd, egyéb esetben pedig Aurelie. Ez nem fog változni, ameddig én ott vagyok, erről biztosíthatlak!

-Köszönöm Vic, ez nekem sokat jelent! Viszont ha nem haragszol, le kell tennem, mert még tanulnom kell. Később beszélünk!


Az elkövetkezendő napok munkával, és még több munkával teltek. Most kedd reggel van, holnap lesz valami évnyitó party, ahová mennem kell fotózni. Az első ilyen jellegű munkám, izgulok is miatta rendesen.

Nekem csak délután kell bemennem az irodába, ezért most itthon vagyok, és éppen eladó lakásokat keresek. Több-kevesebb, de egyenlőre inkább kevesebb sikerrel. Már zsong a fejem a sok hirdetéstől, ezért úgy döntök, hogy meglátogatom Apát.

A laptopja előtt ül, mellette papír rengeteg, mindenféle tervrajzzal, számolással, és számomra értelmezhetetlen diagrammal.

-Hahó, zavarok?

Stay Close - Nico Hulkenberg & Charles Leclerc Fanciction (Befejezett)Where stories live. Discover now