XIII. Fejezet

2.3K 114 14
                                    

Hétfő hajnalban kaptam egy üzenetet Camille-től, miszerint reggel 8-kor találkozunk lent az étteremben. Tudom, hogy Daniel korán elindul haza Monacoba, ez alkalommal Max és még pár ember társaságában. Nem ritka, hogy a pilóták így „összefognak" és közösen bérelnek egy magángépet, mindenki jól jár, ha eloszlanak a költségek. Az esetek nagy többségében az ausztrállal tart Michael is.

Én már 6 óta fent vagyok, a korábbi szokásaimmal ellentétben mostanában viszonylag hamar kidob az ágy. Az utóbbi időben már egész jól hozzászoktam a különböző időeltolódásokhoz. Hiába na, az évek és a rutin.

7:30-kor már lent vagyok a megbeszélt helyen a laptopommal és a fülhallgatómmal, fényképeket válogatok, videókat készítek a hétvégéről, csak a szokásos.

-Ugye leülhetünk?-Mia és Britta csatlakoznak hozzám. Szerencsére nem szakadt meg a kapcsolat közöttünk, minden futamon váltunk pár szót, de egy igazán jót már régen beszélgettünk.

-Persze, ez nem is volt kérdés-őszintén örülök a társaságuknak.

-Ki vagy virulva, jót tett neked a váltás, ne is tagadd-néhány nap alatt Arthuro után Bri a második ember, aki ezt mondja.

-Attól függ, milyen szempontból tett jót. Minden elismerésem a tiétek. Még így is, hogy én csak kísérem Nicot, és nem én vagyok az igazi sajtósa, kész káosz az egész, nem tudom, Ti hogy csináljátok!

-Erről ne engem kérdezz-mutogat a mellette lévőre Mia-Britta a sajtósok koronázatlan királynője, ezzel kapcsolatban Ő tud nyilatkozni. Mondj pár szót kérlek!-kezébe veszi a telefonját és felé tartja, mintha dolgoznának. Imádom Őket!

-Sajnos nem áll rendelkezésre elegendő idő, hogy kifejtsem a kérdést. Egyeztessen egy időpontot kérem a Ferrari sajtóosztályával!

Mindhárman felnevetünk. Hálás vagyok az ilyen pillanatokért.

-Egyébként hiányzol a garázsból! Pietro szörnyű, mintha nekünk kellene hálásnak lennünk, hogy dolgozik. Ez a munkája, nem is értem! Arról nem is beszélve, hogy semmit nem segít be nekünk. Amikor Te ott voltál, apróságok ugyan, de levettél a vállunkról egy pár feladatot!

-Kösz Mia, Ti is hiányoztok Nekem!

-Gyere vissza hozzánk-vág a szavába Britta-lobbizunk érted, ha szeretnéd!

-Aranyos vagy, és köszönöm, de ez nem ilyen egyszerű. Nem hinném, hogy bármikor is ismét a Ferrari boxában fogok állni kamerával a kezemben.

-Nyilván nem hagyhatod ott a szőke hercegedet, ugye? Te és Hulkenberg? Hmm?-sokatmondó pillantásokat kapok mindkettejüktől.

-Nem tudom miről beszéltek.

-Ugyan már Victoria! Ismerünk mind a ketten, Britta régebb óta is, mint én. De még a vak is láthatja, hogy oda vagytok egymásért. Lehet, nem látod, de kívülről nagyon feltűnő.

Dehogynem látom, érzem is!

-Megvan a kölcsönös vonzalom, de még nincs semmi konkrétum.-próbálok terelni, ez egy érzékeny téma.

-Hát akkor szedd össze magad! Nico nem rossz alapanyag, ne hagyd elveszni, vagy nem lesz több lehetőséged!

-Mia-nak igaza van. Ha megpróbáljátok, és nem megy, akkor sincs semmi gond, majd jön a következő.

Bólintok, mindezt magamtól is tudom.

-Beszéltek még?-Britta néz rám kérdő tekintettel. Egyértelmű, hogy Charles-ra céloz.

Stay Close - Nico Hulkenberg & Charles Leclerc Fanciction (Befejezett)Where stories live. Discover now