XXXXIV. Fejezet

1.2K 91 2
                                    

Bevallom őszintén, hogy egy lyukas garast sem adtam volna érte, ha valaki azt mondja, hogy itt fogok állni Nico fürdőszobájában, miután mindent megbeszéltünk. És rendben vagyunk. Mert tényleg rendben vagyunk. Eddig is a jó kommunikáció volt a kapcsolatunk egyik alapja, most pedig az mentette meg.

A lelkem mélyén tudtam, hogy Hollie bepróbálkozik majd, de ezt azért még róla sem gondoltam volna, hogy akkor teszi, amikor a barátom a legnagyobb mélységeket éli át. Nico már megszenvedett a tettéért, Hollie azonban még nem. 3 futamom van, hogy gondoskodjak erről. Még nem tudom hogyan, de az fix, hogy bosszút állok.

Annyira el voltam foglalva saját magammal, hogy teljesen figyelmen kívül hagytam a pilótapiacon bekövetkezett változásokat, pedig volt belőle bőven:

1: Seb 1 évet biztosan kihagy, a helyére a drága volt csapattársam, Carlos Sainz érkezik

2: A McLaren a megüresedett pozíciót a jelenlegi csapattársammal, Daniel Ricciardoval tölti be

3: Az ausztrál helyét Fernando Alonso foglalja majd el, megvan a nagy visszatérés

4: Én és Nico már tudjuk, amit a sajtó még nem, hogy év végén a Haas teljesen lecseréli a pilótapárosát: Grosjean és Magnussen is távozik, helyettük Nikita Mazepin (pénz Pénz PÉNZ) és Mick Schumacher vezeti majd az autókat.

Konklúzió: nincs hely a rajtrácson jövőre.

Halkan jegyzem meg, hogy maga az Alfa Romeo csapatfőnöke mondta Niconak, hogyha módja lett volna rá, akkor biztosít neki lehetőséget Antonio helyett, de mivel olasz, és FDA tag, az egyik ülésről pedig a Ferrrari dönt, meg volt kötve a keze.

Ezt már elfogadtuk, nem tudunk ellene mit tenni, azon fogunk dolgozni, hogy 1 év múlva sikerüljön.

Nagyon furcsa egyébként, hogy akárhányszor szóba került valamilyen hosszú távú terv vagy cél, mindkettőnknek természetes volt, hogy abban a jövőben is együtt leszünk. Valahogy más opció egyikünkben sem merült fel.

Addig azért még sok tennivalónk van. Nekem főleg. Például az, hogy végre nem bujkálok Nico elől, és nem zárom a fürdő ajtaját magamra. Egy párkapcsolat nem működik megfelelően, ha az intimitás egyik legfontosabb része nincs meg a 2 fél között.

Csak az a baj, hogy egyenlőre nem tudom, hogy hogyan álljak elé? Csak úgy, mindenféle magyarázat nélkül, hogy: „Figyelj Drágám, így nézek ki." Teljesen kizárt. A sebek egyébként szépen gyógyulnak, voltam a dokinál mielőtt megérkeztem ide, azt mondta, megpróbálhatom az éjszakát sebtapasz nélkül is. Egyenlőre még nem mertem bevállalni.

A nagy fürdőszoba szekrény legalján tartom a mindenféle krémet, fertőtlenítőt, tisztító oldatokat, sebtapaszt, vattapamacsot. Nem akarom, hogy ezt kelljen látnunk minden egyes alkalommal.

Amikor lehajolok érte, hallom, hogy valaki be szeretne jönni, de meg vagyok róla győződve, hogy bezártam az ajtót, így nem tulajdonítok neki nagyobb jelentőséget. Amikor felemelkedem, Nico ott áll a hátam mögött, a tükörben találkozik a tekintetünk. Mi a....?

-Hogy jutottál be? – a hangom inkább félénk.

-Nyitva hagytad az ajtót. – közben magam előtt összefogom a köntöst. Csak sportmelltartó és bugyi van rajtam. Csapdába kerültem, úgy érzem.

-Szeretném, ha nem bujkálnál tovább előlem Vic! Ez egyikünknek sem jó! – közben a hátam mögé állt be. 2 keze az enyémen, amivel szorítom a köntöst.

-Annyira félek! – én is alig hallom a saját hangom.

-Mitől? Hogy majd nem foglak szeretni ezért? Ne beszélj butaságokat! Ez csak egy átmeneti állapot. Ami itt és itt van benned – a fejemre és a szívemre mutat- az fontosabb minden másnál.

Stay Close - Nico Hulkenberg & Charles Leclerc Fanciction (Befejezett)Where stories live. Discover now