Végül, a nagy hajcihő után minden jóra fordult. Mindenki ünnepelt, holott még nem hivatalos a konstruktőri 4. hely, de a Haas hátránya a hátralévő 3 futamon szinte behozhatatlan.
Nekem még hátra van egy beszélgetésem Nicoval, ugyanis ezt az egész hétvégét nem lehet pár szóval, és egy mosollyal elintézni. Hogy erre mikor kerül sor, azt még nem tudom. Én már indulok vissza a hotelbe, mindennel végeztem kint a pályán. Nem tudom, este mit fogok csinálni, Camille megint Michaellel találkozik. Nem, nem vagyunk összenőve, hogy szinte mindig csak együtt megyünk mindenhová, csak így szoktuk meg.
Már majdnem kiléptem a home-ból, amikor Cyril szól utánam.
-Victoria, mit csinálsz este?-2 dolog: 1: nem szeretem, ha Victorianak hívnak, 2: miért érdekli az esti programom?
-Öhm..még nem tudom, miért kérdezed?
-Tudnál rám szánni egy kis időt? Szeretném megbeszélni a jövő évedet a csapatnál. Arra gondoltam, hogy talán a hotel éttermében nem lesz annyira hivatalos az egész.
-Persze, nekem jó. Mondjuk olyan 9 körül?-most 7 óra van, 30 perc ameddig kiérek a hotelhez, lesz egy kis időm összeszedni magam.
-Rendben, lent foglak várni!-hátrafordul, és az irányból arra következtettem, hogy az irodája felé tart.
Ez egy kicsit meglepett, de jó lesz már túl lenni rajta. Többször említettem már, hogy tisztában vagyok a jövőm alakulásával. Meglepődnék (és persze nagyon örülnék), ha egy teljes szezonos ajánlatot kapnék. Van természetesen „B" tervem, de erről még Anyával is beszélnem kell.
Amikor már 15 perce álltam a bőröndöm felett, és próbáltam valami kevésbé slampos, nem túl elegáns, de azért viszonylag normális öltözéket találni az estéhez, magamban igazat adtam Cam-nek, miszerint módosítanom és frissítenem kellene a ruhatáram.
Már éppen kiválasztottam mindent, amikor valaki kopogtatott. Ezt komolyan nem hiszem el, ki az aki mit akar?!
-Hát te?-Nico az. Miért is nem lep meg, hogy a második alkalommal is, amikor ajtót nyitok neki, csak egy törölköző van rajtam. Shame on you Vic!
-Bejöhetek?-meg se várja a válaszomat, azonnal betolakodik. Kezeit hanyagul zsebre vágja, majd az ajtónak dől, én pedig erősen koncentrálok, hogy ha kérdez valamit, akkor tudjak értelmes, összefüggő szavakkal válaszolni. Fűszeres parfümje azonnal körbelengi a szobát, évek óta ezt használja. Gondolom ezután az afterpartyra megy.
-Mit tehetek érted?
-Először is, amikor ilyen lenge öltözet van rajtad, akkor ne tegyél fel ennyire félreérthető kérdéseket! Másodszor, meg tudjuk beszélni, hogy mi volt ez az egész, amit csináltunk csütörtök óta?
-Szerintem egyszerű a válasz: túlreagáltuk mindketten: te a vacsorát, én pedig a kérdésedet, és a bizalom dolgot-nagyon nagy vonalakban így tudnám a legegyszerűbben leírni.
-Én nem reagáltam túl! Tényleg féltékeny voltam-már éppen a szavába vágnék, de nem hagyja. –Nem, nem azért mert nem bízom benned. Csak tudod,Ő Daniel Ricciardo. A 32 fogas boldog mosolyával, a lehengerlő humorával és az ausztrál akcentusával.
-Engem ezek hidegen hagynak Nico, ismerhetnél már!
-Tudom, de Sochiban sem mondtál semmit, és itt sem. Kezdek aggódni. Egyébként nem reagáltad túl, én voltam a hülye, hogy már az elején úgy lerohantalak, amikor ezt megbeszélhettük volna normálisan is. Szóval ne haragudj!-bocsánatkérése őszinte, tényleg megbánta.
YOU ARE READING
Stay Close - Nico Hulkenberg & Charles Leclerc Fanciction (Befejezett)
FanfictionAz előző könyvem: Victoria Costa: Stay away folytatása Victoria, miután viharos körülmények között távozott a Ferrari csapatától, régi/új munkahelyén, a Renault-nál próbál ismét szerencsét. Az idő halad előre, egyre inkább kezdenek felszínre törni...