XXXIII. Fejezet

1.3K 71 7
                                    

Egyenlőre ne szaladjunk azonban ennyire előre. Majd mindent szépen a maga idejében.

Az otthon töltött időszakot kihasználtam arra, hogy mindent elintézzek a bankban a lakásvásárlással kapcsolatban. Már az első alkalommal, amikor Luca körbevezetett, eldöntöttem, hogy megveszem. Remélem, hogy mielőtt elutaznánk Ausztráliába, le tudunk papírozni mindent.

A konyha és a fürdőszoba marad úgy, ahogy volt, nem régen lettek felújítva, amikor még úgy volt hogy Luca nővére és a vőlegénye ott kezdenek közös életet. Szegény lány, el sem merem képzelni, hogy min mehet keresztül. Teljesen megértem, hogy nem akar többé azon a helyen lenni.

Éjszakába nyúlóan válogattam a festékeket, a különböző árnyalatokat. Megjegyezném, a szürkének tényleg van 50 árnyalata, fene se gondolta volna. Nálam van világos és sötét szürke.

Mindent kiválasztottam, megrendeltem és ki is fizettem előre. Anyáékkal sokkal nehezebben jutottam dűlőre a pénz kérdéssel kapcsolatban, mint Nicoval. Nem engedtem,hogy a ház költségeibe beszálljanak, ezért a nappalit és a hálószoba bútorait veszik meg nekem. A kisszoba egyenlőre üres marad, azt majd ilyen fotózós-dolgozós szobának szeretném kialakítani.

Szinte már el is felejtettem a pár nappal ezelőtti mizériát a nem létező terhességemről. Milyen érdekes, hogy Cam és Anya is azonnal azt mondta, hogy ezt az egész dolgot csak én képzelem be. Igaz, hogy én sosem tudtam magam objektíven nézni.

Niconak nem is tervezem elmondani,elvégre nincs is mit. Majd csak akkor, ha tényleg ott tartunk. Ha egyáltalán lesz olyan.

A téli tesztek második köre nem is 2 nap, inkább 2 és fél. Az a fél nap pedig a különböző forgatásokról, interjúkról szól. Van, amit maga az F1 szervezett, például az idény beharangozó videókhoz szükséges anyagok felvételét, valamit a főcím forgatását, a többit a csapatok maguknak választhatták.

Ilyenkor minden nagyon szervezetten és gyorsan működik szerencsére.

Mi összesen másfél órát forgattunk, ez az idő pont elég volt mindenre. Erre külön jött egy csapat, nekünk nincsenek az ilyen felvételekhez szükséges profi felszereléseink. Ezekből a felvételekből majd jóval profibb kisfilm lesz, mint amit mi készítünk. Hollie roppantul élvezte, hogy fontoskodhat, mindaddig, ameddig el nem érkezett a szokásos felállás ismét.

-Örülnék, ha nem lábatlankodnál itt, éppen dolgozni próbálunk, ha nem látod!

-Valakinek csak felügyelnie kell, hogy mindent úgy csináltok-e, ahogy kell.

-Na ne mond, és ezt majd pont te fogod eldönteni? El kell szomorítsalak, már minden le van beszélve, szóval fölöslegesen rontod itt a levegőt! – közben kimegyünk a célegyeneshez, ott parkolták le az új autót. Nico és Daniel már ott vannak, tudják mi a dolguk. Az ilyen felvételeket minden csapat minden évben megcsinálja.

-És ezekről én miért nem tudok?

-Mert nem tartozik rád! – mindenki beáll a helyére, a srácok is elhelyezkednek. Nem kerülte el a figyelmem, hogy mellettem Serena egyre ingerültebb, látom a mozdulatain.Lehet neki is elege van a szösziből?

-Minden rám tartozik, ami velük történik! – na jó, ez nálam már túlmegy minden határon. Túlságosan is felül pozícionálja magát, de ennek most véget vetek. Már mindenki csak ránk vár, ezért elszámolok 5-ig, mielőtt megszólalnék.

-Hollie, figyelj rám! Megértelek, hogy mindenről tudni akarsz, és azt hiszed nélküled nem működnek a dolgok. El kell szomorítsalak, nem így van. Éppen miattad nem kezdtük el a fotózást, mert nem hagysz dolgozni minket. Nem bánom, ha itt vagy, de maradj csendben! Ha nem tetszik ez a rendszer, akkor mehetsz vissza a homeba, vagy ahová akarsz, de minket engedj dolgozni. Egyébként pedig- itt veszek egy mély levegőt,hátha kevésbé lesz kioktató a hangsúlyom- utoljára mondom el, hogy az én főnököm Aurelie, Serena pedig az én gyakornokom, szóval szállj le rólunk, rendben?

Stay Close - Nico Hulkenberg & Charles Leclerc Fanciction (Befejezett)Where stories live. Discover now