A Leclerces fiaskó után, és még mielőtt elutaztam volna Nicohoz, meglátogattam a dokit, hogy a második műtétről egyeztessünk. Azt mondta, hogy a vártnál jobban gyógyulok, ezért már nem kell az altatás, csak érzéstelenítőt kapok, és ennyi.
Leegyszerűsítve azért lesz szükség a beavatkozásra, hogy az elhalt bőrt eltávolítsák, nagyon alaposan kitisztítsák a sebet, hogy minél gyorsabban tudjon gyógyulni. Azzal már régen megbékültem, hogy lesz egy vágás a hasamon. Nyilván, idővel majd halványul, de teljesen soha nem fog eltűnni.
Most a reptéren vagyunk, éppen búcsúzkodunk. Én rendes, menetrend szerinti járattal megyek haza Olaszországba, hogy szerda délelőtt túlessek a dolgon. Nico Max és Daniel társaságában repül haza Monacoba.
-Biztos nem akarod, hogy hogy odamenjek?
-Édes vagy, de kb 40-50 percet fog igénybe venni az egész. Anya ott lesz velem végig. – látom, hogy kérdezni akar valamit, azt is tudom, hogy mit- igen, utána hozzájuk megyek haza, nem a lakásomba.
Hangos füttyszóra figyelünk fel mindketten: Max jelez, hogy indulnak.
-Utálok búcsúzkodni!
-Ha nem akarsz majd vezetni, szólj, és elmegyek érted! Írj, ha hazaértél! – imádom, hogy ennyire félt. Sok ember talán ezt már nyomasztónak gondolná, én éppen ellenkezőleg.
-Te is! Szeretlek!
-Én is szeretlek! – gyors csók, és pár másodperc múlva eltűnik a látóteremből.
A műtét jól sikerül, legalábbis az orvos azt mondta. Ezek után, ha minden úgy alakul, ahogyan kellene, akkor már csak a varratszedésre kell visszamennem, miután hazaértem Brazíliából. Utána 2 majd 4 hét után kontroll, és elméletileg végeztünk.
A régi szobámban vagyunk, Lucie mellettem fekszik, vagyis inkább ül. Alig akar hozzám érni, pedig mondtam már neki, hogy nem vagyok olyan rosszul, mint a múltkor. Sokat beszélgettem vele a balesetről, elmondtam neki, hogy hogy éreztem magam, aztán Ő is így tett. Sírtunk mindketten. De most már jobban vagyunk. Látom, hogy lopva a hasamra pillant, de nem szól semmit.
-Meg akarod nézni? – makacsul rázza a fejét, majd kis szünet után mégis bátortalanul bólint.
Felhúzom a pólót és a pulcsit, lefelé a nadrágot és a fehérneműmet. Luc pedig elcsodálkozik.
-Miért van rajta tapasz? – közelebb hajol hozzám, bár ebben az esetben ettől nem fog jobban látni.
-Hogy ne menjen bele a piszok, mert akkor nem fog meggyógyulni, és fájni fog.
-Most is fáj? – kaptam fájdalomcsillapítót, és éppen a határon vagyok, hogy bevegyek egy szemet, de még tartom magam.
-Csak egy kicsit, rendben vagyok! – látom a kicsi szemében, hogy nem hiszi el, amit mondok. – Add csak a kezed! Nem lesz semmi baj, rendben?
Apró tenyerét a műtét helyére teszem, és hosszú másodpercek után érzem, ahogy az egész teste megkönnyebbül. Szája mosolyra húzódik, most már hisz nekem. Pontosan ezért csináltam.
-Mik ezek a pöttyök?
-Ott kaptam meg az érzéstelenítőt, hogy ne fájjon.
-Értem – akkorát sóhajt, hogy szerintem nem marad levegő a tüdejében.
-Na Tücsök, gyere ide mellém! – ahogy elhelyezkedik, váltogatok a csatornák között, hogy megtaláljam azt a meséset, amit annyira szeret. Kis ideig megállok a Sky Italia-nál, ahol már a brazil futamra készülnek a beharangozóval, és éppen a tavalyi befutót ismétlik vissza. Melegség tölti el a szívem, ahogy eszembe jut, hogy mik történtek ott 1 évvel ezelőtt.
YOU ARE READING
Stay Close - Nico Hulkenberg & Charles Leclerc Fanciction (Befejezett)
FanfictionAz előző könyvem: Victoria Costa: Stay away folytatása Victoria, miután viharos körülmények között távozott a Ferrari csapatától, régi/új munkahelyén, a Renault-nál próbál ismét szerencsét. Az idő halad előre, egyre inkább kezdenek felszínre törni...