Úgy alakult, hogy nekem a francia nagydíj után következett egy 2 futamos szünet: sem az osztrák, sem a brit versenyre nem tartok a csapattal. Ennek valahol örülök, mert rám fér egy kis pihenés, nyilvánvalóan. Ami aggaszt, az inkább Nico helyzete a Renaultnál.
Végiggondoltam a helyzetét. Reálisan.
Ha a szívemre teszem a kezem, akkor látok logikát abban, hogy esetleg Esteban jönne a helyére. Fiatal, ambiciózus, ég benne a tűz, hogy bizonyítson. A tehetségéről azért nem beszélek, mert mindenki, aki eljut az F1-ig, tehetséges. Ezzel nem lehet, és nem is kell vitatkozni. Az olyan részletkérdéseket, hogy kapcsolatok, pénz inkább ne feszegessük, mert akkor még holnap este is itt leszünk.
Szóval ezt kapnák a franciák.
Örök érvényű megállapítás a királykategóriában, hogy a legnagyobb ellenfeled mindig a csapattársad. Nyilvánvalóan ennek értelmében Nico teljesítményét is Danieléhez mérik. Szerintem nem érzik úgy Cyrilék, hogy a pesszimistább (vagy inkább realistább?) hozzáállása, és a tavalyi évhez képest látható visszaesés miatt eltűnő lelkesedése jótékony hatással lenne a csapatra. Ő ismer már mindenkit, tudja, hogy mi az, amiből ki tudnak lábalni, és miből nem.
Tudom, bár nem mondja, hogy zavarja a teljesítmény visszaesés, hogy mostanában egyre több ilyen jellegű kérdést kap. A média mint tudjuk kendőzetlen és kegyetlen tud lenni. Ezekről a dolgokról ritkán beszélünk: én nem kérdezek rá, de ha magától szóba hozza, akkor is nagyon szűkszavúan nyilatkozik.
Nagyon sajnálom érte, mert a tavalyi igen jól sikerült szezon után ez elég kétségbeejtő. Néha úgy érzem, hogy én egy teljesen másik embert látok, mint akiről a cikkek szólnak. Persze, az újságírók nem látják a 4 fal között, amikor még este 10-kor is az adatokat bújja, hátha talál valamit. Visszanézi a saját köreit, hogy hol hibázott. Persze, ezt lehet a többi pilóta is megteszi, de egy szó mint száz, úgy érzem, hogy néha igazságtalan vele az élet ilyen téren.
Ha rangsorolnom kellene a versenyeket hangulat szerint, akkor gyanítom, hogy a holland szurkolók miatt az osztrák nagydíj az első 3-ban végezne. Őrület, hogy milyen hangulatot tudnak varázsolni. Még a tv közvetítésen keresztül is eszméletlen látni a teljesen narancssárgába borult teli lelátót a rengeteg szurkolóval. Ilyenkor érzem kicsit visszásnak, hogy Lewis szerint neki vannak a legjobb szurkolói. Ezt azért vitassa meg a hollandokkal, miközben énekelik, hogy "Max Max Max Super Max"! Jövőre ezt szeretném ismét élőben látni.
Vasárnap a futamon olyan történt, amire időtlen idők óta nem volt példa: dupla Mercedes kiesés: Bottas hidraulikai, míg Hamilton üzemanyag nyomás probléma miatt kényszerült kiállni. Mondhatni, így a futamgyőzelem Max ölébe hullott. Persze, ezt csak képletesen mondom. A Renault ismét 12-13. helyen zárt. Sajnos lassan eljutunk arra a szintre, amikor azt kell mondanunk, hogy igen, vannak olyan pályák, ahol a motor ennyit tud, és kész.
Következik a brit nagydíj, a helyszín Silverstone, az F1 őshazája, ha szabad így fogalmaznom. Jövőre itt fogják rendezni, az F1 70. évfordulójának nagydíját. Otthonról dolgozom, amikor jelez a telefonom, hogy valaki küldött egy videót. Csütörtök van, média nap, biztos a srácok bohóckodnak valamit. Tévedtem. A kép minősége az elején még nem az igazi, de aztán helyreáll minden. Jamest, Nicot és egy riportert látok. Mindhárman ülnek, Nico sajtósa előtt pedig egy kinyomtatott A4-es papír, gondolom a kérdésekkel. Aztán megszólal:
-Az utolsó 3 kérdést nem értem. Ez nem volt az előre leegyeztetettek között! - fogalmam sincs, hogy miről beszél.
-Az első körösekben még nem. De amikor a kapcsolattartóm egy bizonyos... - itt a telefonját nyomkodja, gondolom a nevet keresi- Hollie Thirtle lett, azt mondta, semmi akadálya, hogy ilyen kérdések is szerepeljenek.
YOU ARE READING
Stay Close - Nico Hulkenberg & Charles Leclerc Fanciction (Befejezett)
FanfictionAz előző könyvem: Victoria Costa: Stay away folytatása Victoria, miután viharos körülmények között távozott a Ferrari csapatától, régi/új munkahelyén, a Renault-nál próbál ismét szerencsét. Az idő halad előre, egyre inkább kezdenek felszínre törni...