V. Fejezet

2.6K 126 23
                                    

A történtek után szombaton sokkal nehezebb volt a munkára koncentrálnom, mint azt gondoltam. Egyszerűen most már kénytelen voltam bevallani magamnak TÉNYLEG, hogy itt nincs arról szó, hogy Nico érzései elmúltak volna az alatt a fél év alatt, ameddig a Ferrarinál voltam.

Az az egy bökkenő van, hogy félek. Attól félek, hogy nem gondolná komolyan. A 2 év közös munka alatt számtalan lánnyal szóba hozták: volt, akivel hosszabb, míg másokkal rövidebb ideig tartott a románc. Akadtak 1 éjszakás kalandjai is, ezt is tudta mindenki, amolyan nyílt titokként kezelték.

De szerintem ezt senki nem róhatja fel neki. A munkáját jól végezte, vitte a Renault csapatát előre. Az, hogy a magánéletében mit, és hogyan csinál, csak rá tartozik. Mondhatjuk, hogy Ő lett az F1 egyik Playboya. Na de őszintén: azzal a kinézettel és kisugárzással, stílussal, ami neki van, nem volt nehéz.

Beszélnem kell Camille-el, amilyen hamar csak lehet.

Nagy lendülettel érkezem a konyhába, azonban sehol nem találom. Lehet, hogy már elindult vissza a hotelba?

-Nem láttátok Cam-et valahol?-többen is vannak bent, hátha valaki tudja a választ.

-Az előbb ment ki, Michael kereste valamiért.

Igeeen? Na így aztán főleg megvárom. Remélem, végre valami jó hírt hoz végre.

Pár perc múlva meg is jelenik, azonban arcáról inkább a düh sugárzik, mint a boldogság. Ez egy nagyon nehéz szülés lesz, de nem nyugszom, ameddig kettejüket együtt nem látom.

-Kérdőre vont érted, mintha magyarázkodnom kellene bárkinek is! Te pedig nem mondtad el, hogy megláttatok minket a múltkor?!

-Nem, mert nem akartam bekavarni, addig ameddig ki nem találom, hogy mit csináljak veletek.

-Mindegy, a lényegen nem változtat! Szerintem én tényleg elengedem ezt a dolgot Victoria! Majd talán egyszer elmondom neki, ha még együtt fogunk dolgozni, hogy a fél karomat odaadtam volna, csakhogy egy éjszakát vele tölthessek.

Ismerem már, tudom, hogy csak a csalódottság beszél belőle, és nem gondolja komolyan.

-Ne duzzogj már annyit! Volt egy érdekes szituációm Nicoval!

-Csupa fül vagyok!

Amikor részletesen elmeséltem neki mindent, csak sejtelmesen mosolygott.

-Meg kell próbálnotok! Vonzódik hozzád, Te is hozzá. Más nem is kell.

-Persze, mintha ez ilyen egyszerű lenne. És ha csak kihasználna? -nem hiszem el, hogy szerinte ez ennyire egyszerű döntés.

-Akkor legalább lenne egy jó és mozgalmas éjszakád. Ami Rád is férne!

-Camille!

-Jól van már, ne legyél ennyire prűd! Ne hazudj, biztosan elképzelted már, hogy milyen lenne!-na jó, igaza van.

A lényeg, hogy nem hozok meg ilyen döntéseket csak úgy. Mérlegelnem kell, hogy mit nyerek, és mit veszíthetek ezzel az egésszel. Bár olyan egyszerű lenne, mint amilyennek Cam leírta. Vagy lehet, hogy tényleg olyan, és csak én variálom túl?

A szombaton elért Leclerc pole után már azt hittem nem érhet több meglepetés. Aztán jött a vasárnap, és a roppant érdekes rádióbeszélgetések Charles, és a mérnöke Xavier, valamint Laurent Mekies között. Ha nem vagyok ott élőben, és nem hallom, biztosan nem hiszem el. Nagyon furcsa volt ezt látni, amit az olaszok csináltak, most már kívülállóként. Nekem van egy elméletem, hogy mi lehetett a háttérben, de megtartom magamnak, nem akarok semmilyen pletykát elindítani. Majd otthon nyugiban Apával megbeszélem.

Stay Close - Nico Hulkenberg & Charles Leclerc Fanciction (Befejezett)Where stories live. Discover now