Yvaine
Kiedy Trey wybiegł z pokoju, miałam ochotę wstać i pobiec za nim. Skoro porwał broń i uciekł stąd w chwilę, musiało zdarzyć się coś złego.
Na drżących nogach wyszłam na korytarz. Czułam się słabo przez płacz, który zajął mnie na kilka godzin. Było mi zimno i trzęsłam się z przerażenia, cały czas odtwarzając w głowie słowa Treya. Nie mogłam uwierzyć w to, że zostałam sierotą, ale to była przeszłość. Moi rodzice umarli, a obecnie w domu mojego ukochanego działo się coś złego. Adrenalina buzowała w moich żyłach pomimo zmęczenia.
Na zewnątrz nie zobaczyłam żadnego z ochroniarzy. Spodziewałam się ujrzeć Jericha albo Romero, ale nie było tu nikogo.
- Och, księżniczko. Kurewsko za tobą tęskniłem.
Poczułam cios w tył głowy, który powalił mnie na kolana. Kopniak w dół pleców zrzucił mnie na kolana. Jęknęłam boleśnie. Próbowałam wstać, ale ktoś docisnął moje słabe ciało do podłogo stopą.
- Wszystkiego najlepszego, kochanie. To wcale nie koniec twoich niespodzianek urodzinowych.
****
Głowa bolała mnie niemiłosiernie. Próbowałam otworzyć oczy, ale uświadomiłam sobie, że mam na nich opaskę. Nie mogłam ruszyć rękami ani nogami. Bałam się, że Trey z okazji moich urodzin postanowił odegrać scenę naszego pierwszego spotkania. Byłam wówczas przykuta do koła, a koniec końców Trey wylizał mi kobiecość, doprowadzając mnie do obezwładniającego orgazmu.
- Trey?
Moje usta były suche jak wiór. Nie miałam siły na zabawę, ale skoro mojemu ukochanemu zachciało się odgrywania ról, byłam w stanie dla niego to zrobić. Nie rozumiałam jednak, dlaczego uderzył mnie w głowę i powalił na podłogę. Wiedziałam, że Trey lubił ostrą zabawę, ale nigdy nie podniósł na mnie ręki, aby mnie skrzywdzić.
Na ciele czułam dreszcze. Nie mogłam ruszyć kończynami, ale dotarło do mnie, że byłam w bieliźnie. Rano założyłam komplet z czarnej koronki, aby wieczorem Trey miał piękny widok, zanim odbierze mi dziewictwo. Miałam nadzieję, że gdy już do tego dojdzie, spodoba mu się to, co miałam na sobie.
Czekałam na Treya w nieskończoność. Modliłam się w myślach o jego szybki powrót. Tęskniłam za jego ciałem i bliskością. Dalej cierpiałam po stracie rodziców, lecz wierzyłam, że Trey wiedział, co robi. Skoro uznał, że seks pomoże mi odegnać na chwilę myśli od tej bolesnej straty, byłam gotowa mu się oddać.
Był w końcu moim panem, a ja z dumą nosiłam obrożę na szyi, wskazującą moją przynależność do tego zniewalającego faceta.
- Widzę, że się obudziłaś, księżniczko.
Zadrżałam na dźwięk nieznajomego głosu. Od razu domyśliłam się, że nie należał do Treya. Kim jednak był ten człowiek? Czy aby na pewno wcześniej nie słyszałam tego głosu?
- Wyrobiłaś się, malutka.
Czyjaś dłoń wylądowała na moim nagim brzuchu. Mężczyzna się zaśmiał.
Uderzyło we mnie coś, co nie mogło być prawdą.
Ten śmiech miała tylko jedna osoba.
Ale było to niemożliwe.
Kiedy opaska została zerwana z moich oczu, zobaczyłam człowieka, który zamienił moje życie w piekło. Przez trzy miesiące mnie uwodził. Pozwalał mi mieszkać w swoim pięknym apartamencie i dawał mi pieniądze na życie. Traktował mnie jak nowojorską księżniczkę, zabierając do ekskluzywnych miejsc, lecz na koniec okazał się być podłym draniem, który mnie sprzedał.
CZYTASZ
Incapacitated
Mystery / ThrillerYvaine chodzi z Jakiem od trzech miesięcy. Dziewczynę niepokoi tajemniczość chłopaka. Jak się okazuje, Jake okłamywał ukochaną od początku. Sprzedaje Yvaine mężczyźnie, który zamienia jej życie w piekło. Każda decyzja będzie miała konsekwencje. Każ...